Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ксенія

Комерційний директор, 150 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
33 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Комерційний директор

с 01.2020 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
Мережа міжнародних медичних центрів Бубновського та Симетрія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Виконання планів продажу, виконання плану з прибутку, виконання плану з обороту.
2. Стратегічне та операційне управління комерційною діяльністю мережі медичних центрів Бубнівського та Симетрія (Україна – 15 центрів, Казахстан – 2 центри, Грузія, Дубай – 1 центр). У прямому підпорядкуванні - відділ маркетингу, керівники 2-х кол-центрів, керівник відділу продажу та турботи, керуючі центрами, HR відділ, аналітик, а також, у непрямому - адміністратори лікарі та реабілітологи.
3. Організація роботи та контроль комерційного департаменту
4. Оптимізація системи просування, розробка та впровадження маркетингової стратегії, стратегії продажу та розвитку мережі, контроль та оцінка рекламних та маркетингових програм компанії; розробка та реалізація маркетингових програм, оптимізація каналів продажів, дослідження клієнтських шляхів, розробка та реалізація рекламних кампаній. Контроль бюджету
5. Розробка програми лояльності для пацієнтів
6. Аналіз, оцінка та внесення змін до цінової політики надання медичних послуг, формування наповнення та прейскуранту пакетних програм;
7. Розробка та впровадження нових послуг та програм;
8. Оптимізація та побудова бізнес-процесів взаємодії між відділами, керуючими центрами, лікарями, реабілітологами, адміністраторами;
9. Бюджетування та планування мереж медичних центрів. Формування консолідованого бюджету клінік, оптимізація та контроль видатків.
10. Аналіз тенденцій розвитку ринку, моніторинг конкурентів, позиціонування клінік над ринком.
11. Підбір співробітників з усіх паралелях мереж.
12. Розробка регламентів, правил та бізнес - процесів компанії.
13. Навчання з продажу, організація виїзних навчань для медичного персоналу.
14. Створення єдиної системи звітності, контроль за дотриманням.
15. Побудова системи надання сервісу
16. Оптимізація та доопрацювання срм систем, спеціалізованих мед.програм обліку.
17. Відкриття нових клінік

За час роботи було досягнуто наступних результатів:
1. Збільшення щомісячного прибутку на центрах від 20% до 200%, залежно від центру, в тоталі - 47% +
2. За 1,5 місяці виходимо в точку окупності при запуску нового центру.
2. Запущено нові послуги та пакетні пропозиції
3. Реорганізовано корпоративну структуру, впроваджено нові системи мотивації.
4. Запущено 3х рівневий відділ продажу.
5. Запущено процес систематизації бізнесу.
6. За час роботи відкрито понад 10 нових медичних центрів

Виконавчий директор

с 01.2018 по 02.2020 (2 года 1 месяц)
Академія Комплексного Розвитку Особистості, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки:
1. Визначення загальної концепції політики розвитку підприємства.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії, розробка та впровадження стратегії продажів.
3. Оперативне управління діяльністю компанії, у прямому підпорядкуванні: відділ продажів (керівник відділу продажів)
+ Тимліди), відділ маркетингу (керівник відділу маркетингу), адміністратор, аналітик, тренер з продажу, HR відділ (HR директор), головний бухгалтер.
4. Підготовка конкретних програм розвитку та реструктуризації підприємства.
5. Аналіз економічних та фінансових показників компанії.
6. Надання звітності та її аналіз для власника компанії.
7. Управління бюджетом – прогнозування, аналіз, контроль, підвищення ефективності.
8. Пошук та впровадження нових каналів продажів.
9. Позиціювання, опис товарів.
10. Розробка рекламних компаній, акцій, просування мережі Інтернет.
11. Планування та організація проведення заходів
13. Оцінка/аналіз ефективності та результатів проведених активностей.
12. Підбір персоналу на посади.
13. Навчання всіх співробітників компанії з продажу, сервісу та проведення тренінгів на інші тематики.
14. Управління ціноутворенням на продукти.
15. Розробка програм лояльності клієнтам.
16. Збільшення прибутку підприємства.

За час роботи було досягнуто наступних результатів:
1. Збільшено щомісячний прибуток на 53%.
2. Збільшено кількість клієнтів компанії на 214%.
3. Розроблено корпоративну структуру, мотиваційні (матеріальні та нематеріальні) програми для співробітників різних категорій.
4. Підготовлено проект запуску 3-рівневого відділу продажів.
5. Були збудовані "з нуля" і запущені в роботу бізнес-процеси компанії. А також створено корпоративну книгу, яка регламентує всі процеси компанії.
6. Здійснено перехід від ручного управління бізнесом до системного.

Директор з розвитку та маркетингу

с 11.2016 по 02.2018 (1 год 3 месяца)
Міжнародна юридична компанія "KODEX", Київ (Юриспруденція)

Обов'язки:
1. Визначення загальної концепції політики розвитку підприємства.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії, розробка та впровадження стратегії продажів.
3. Підготовка конкретних програм розвитку та реструктуризації підприємства.
4. Аналіз економічних та фінансових показників компанії.
5. Надання звітності та її аналіз для власників компанії.
6. Управління бюджетом – прогнозування, аналіз, контроль, підвищення ефективності.
7. Побудова (з "нуля") та управління командою відділу продажу та маркетингу (4 особи), а також координація роботи команди юристів за проектами.
8. Пошук та впровадження нових каналів продажів.
9. Позиціювання, опис товарів.
10. Розробка рекламних компаній, просування мережі Інтернет.
11. Планування та організація проведення заходів (лекції, тренінги), участь у виставках.
12. Організація участі в українських та міжнародних рейтингах.
13. Оцінка/аналіз ефективності та результатів проведених активностей.
14. Побудова каналу роботи з агентами та партнерами.
15. Підбір персоналу на посади.
16. Навчання всіх співробітників компанії з продажу, сервісу та проведення тренінгів на інші тематики.
17. Управління ціноутворенням на продукти.
18. Розробка програм лояльності для клієнтів та партнерів компанії.
19. Збільшення прибутку підприємства.

За час роботи було досягнуто наступних результатів:
1. За рік вивела компанію у ТОП 100 юридичних фірм України. Національний рейтинг "Юридичної практики" і досі супроводжую щороку вихід до рейтингу.
2. Збільшив щомісячний прибуток на 30%.
2. Збільшено кількість клієнтів компанії на 214%.
3. Розроблено корпоративну структуру, мотиваційні (матеріальні та нематеріальні) програми для співробітників різних категорій.
4. Збудований та запущений прибутковий відділ продажу та маркетингу.
5. Були збудовані "з нуля" і запущені в роботу всі бізнес-процеси компанії. А також створено корпоративну книгу, яка регламентує всі процеси компанії.
6. Здійснено перехід від ручного управління бізнесом до системного.

Керівник відділу продажу та маркетингу

с 01.2016 по 11.2016 (10 месяцев)
De Facto. Consulting Group, Київ (Юриспруденція)

1. Побудова відділу продажу з "0". (1й відділ - офлайн, 2й відділ - онлайн)
2. Побудова каналу роботи з агентами та партнерами.
3. Маркетингові дослідження ринку та моніторинг конкурентів.
4. Розробка та впровадження програм з просування бренду.
5. Аналіз цільової аудиторії та виділення пріоритетних продуктів для просування бренду.
6. Планування: стратегічний план розвитку, проміжні цілі, комунікації із споживачем.
7. Збільшення планових показників.
8. Формування команди спеціалістів з продажу, організатора живих заходів, акаунту та маркетологів.
9. Розробка та впровадження мотиваційних програм, програм навчання та підвищення кваліфікації, а також усієї документації, що регулює діяльність відділів.
10. Встановлення та виконання плану продажів
11. Підбір, навчання та управління персоналом
12. Створення цільових баз потенційних клієнтів реалізації вихідних дзвінків.
13. Управління ціноутворенням на продукти.
14. Контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів, а також супроводження на живих заходах.
15. Звітність за результатами виконаної роботи за системою РАД.
16. Участь у створенні нових продуктів компанії.

За час роботи було досягнуто наступних результатів:

1. Успішно набрано команду співробітників по кожному підзвітному напрямку.
2. Збільшено конверсію оплат з 8% до 67%.
3. Збільшено ср.чек на 52%
4. Збільшено обсяги продажів на 68% щомісяця.
5. Розвинуто партнерські відносини з провідними представниками міст – мільйонників.
6. Успішно запущені продажі за 4-ма новими продуктами компанії.
7. Запущено напрям маркетинг (розсилки через GetResponse, реклама та прогрів у Facebook), лідогенерація.

Керівник відділу продажу

с 05.2015 по 01.2016 (8 месяцев)
Група компаній ЛІГА:ЗАКОН, Київ (IT)

• Розробка та формування звітності роботи відділу та продуктивності роботи співробітників відділу
• Аналіз звітності роботи відділу та показників продуктивності роботи співробітників відділу
• Внесення пропозицій щодо покращення роботи відділу
• Планування та контроль роботи (продажів) співробітників відділу
• Проведення прослуховування, аналіз розмов та оцінка якості розмов співробітників відділу
• Проведення співбесід із кандидатами на заміщення вакантних робочих місць у відділі
• Навчання нових співробітників
• Робота з клієнтами (особисті продажі)
• Аналіз ринку, визначення ключових потреб та сегментація потенційних клієнтів.
• Створення цільових баз потенційних клієнтів для здійснення дзвінків.
• Організація, участь, проведення великих заходів для потенційних клієнтів (Міжнародна конференція з податкового та корпоративного права, Агрофорум тощо)
• Проведення переговорів, презентацій та підготовка індивідуальних пропозицій для великих клієнтів категорії VIP

Керівник з розвитку продажів

с 05.2013 по 05.2015 (2 года)
ПАО ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Аналіз, розробка та реалізація методів покращення показників
• Проведення переговорів на підприємствах з метою організації масового продажу продуктів банку
• Проведення регулярних переговорів та зустрічей з чинними партнерами на рівні керівництва з метою просування продуктів банку
• Підбір, навчання та управління персоналом, а саме менеджерів по роботі з ключовими партнерами
• Постановка цілей та завдань з метою виконання планів з продажу
• Контроль за виконанням планових показників
• Аналіз показників – виконання плану, ефективність та якість роботи
• Проведення тренінгів з метою навчання та роз'яснення менеджерських функцій
• Регулярний аналіз мотивації персоналу та відповідно мотивація персоналу виходячи з особистих цілей співробітника та цілей компанії Регулярна оцінка ефективності кожного співробітника

За час роботи на посаді:
• Є серед перших за обсягом продажів
• Один із найкращих показників в Україні
• Успішно організовано та проведено масові видачі продуктів банку на території партнерів.
• Відмінно підібрана команда підзвітних експертів, про що говорять результати та якісна робота.

Образование

Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Юридичний, магістратура, Київ
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)

Університет економіки та права «Крок»

Факультет Фінанси та кредит. Бакалавр., Київ
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Керування продажами

2013 год, 3 дні

Ефективні продажі по телефону

2013, 3 дні

Залучення VIP клиентів

2014, 5 днів

Студія розвитку керівників. Розвиток бізнесу в умовах нестабільності

2015, 2020, 2022

Ефективне залучення клієнтів з корпоративного бізнесу

2015, 4 дні

Ораторське мистецтво

2020, 2 місяці

Система генерування клієнтів в бізнес

2019, 1день

Сервіс високої якості. Як створити лояльних клієнтів

2015, 2023

Ефективний керівник. Шлях до успішного ведення бізнесу

2023, 3 дні

Побудова команди. Корпоративні системи керування

2019, 7 днів

Школа Алекса Яновського

2016, 6 місяців

Глибоченко Валерій "Як продавати без знижок"

2016

Клуб Наставників. GoodWin Group

2 рази на місяць

Висоцький "Власник бізнесу"

2019, 2 місяці

Куницький Кирило "Операційний директор"

2019, 4 місяці

Знания и навыки

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Windows
  • CRM
  • Google
  • IP-телефония
  • Сервисы Google

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Ковтуненко Євгеній

Ковтуненко Євгеній

Власник, Міжнародна юридична компанія "KODEX"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Додаткова інформація
• Наявність прав водія.
• Готова до відряджень.

Особисті якості

• Комунікабельність
• Висока працездатність
• Висока стресостійкість
• Досвід ведення переговорів
• Легко навчаюсь
• Активна життєва позиція
• Вміння створювати, працювати та мотивувати команду
• Цілеспрямованість
• Наполегливість
• Відповідальність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: