Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 PRO

Ірина

Консультант, соціальний фахівець

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Соціальний працівник

с 11.2023 по наст. время (6 месяцев)
ГО"Дівчата", Павлоград (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Консультант з розвитку

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
ФОП Сушко Ірина Олексіївна, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Консультант з розвитку

с 03.2019 по 05.2021 (2 года 2 месяца)
ФОП Сушко Ірина Олексіївна, Бахмут (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Консультаційні послуги з питань комерційоної діяльності та управління.Освітні послуги(тренінги,семінари)

Начальник відділу "Попаснянське бюро правової допомоги"

с 08.2016 по 03.2019 (2 года 7 месяцев)
Сєвєродонецький МЦ БВПД, Попасна (Юриспруденція)

-юридичні консультації ;
- представництво в суді;
-проведення правових семінарів,тренінгів за власними програмами.

Юрисконсульт

с 07.2015 по 02.2016 (7 месяцев)
КЗ" Обласний перинатальний центр"ЗОР, Запоріжжя (Охорона материнства та дитинства)

- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
-Представництво в суді та інших органах;
-Розробка положень,інструкцій,правил;

Юрисконсульт,заступник головного лікаря з економічних питань

с 07.2006 по 10.2014 (8 лет 3 месяца)
Первомайський перинатальний центр, Первомайськ (Луганська обл.) (Охорона материнства та дитинства)

- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
- Адміністрування неприбуткової організації (внесення змін до держреєстру,
повна перереєстрація, складання та розробка статутних документів, отримання
ліцензії, акредитаційного сертифікату, довідок з держорганів);
- Повне ведення ділової переписки керівника;
- Ведення процесу звернення громадян;
- Претензійно-позовна діяльність (комунальні організації, приватні
контрагенти); Позитивні рішення Господарського суду у суперечках з ПТКЕ.
- Складання положень і порядків щодо організації та структурним підрозділам
(правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент роботи апарату
управління, посадові інструкції та ін);
- Складання штатного розкладу;
-кадрове діловодство;
-тендерні закупівлі;
- Робота з благодійниками та спонсорами;
- Управління раціональним використанням матеріальних і фінансових
ресурсів організації, техніко-економічним плануванням та фінансово
господарською діяльністю організації.
-Виришення питань охорони праці (організація та координація роботи
підприємства з охорони праці та пожежної безпеки, контроль за дотриманням
співробітниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, вивчення умов праці
на робочих місцях і контроль за дотриманням законодавчих і нормативних актів
з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві , участь у роботі комісій з
перевірки знань вимог з охорони праці та техніки безпеки, організація навчання
персоналу з питань охорони праці та пожежної безпеки, організація та
проведення інструктажів з охорони праці, пожежної безпеки (проведення
вступного інструктажу з ново прийнятими співробітниками, контроль за
проведенням інструктажів керівниками структурних підрозділів), розробка
інструкцій, положень з ОТ та ТБ.

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом. .

Юридичний факультет.Спеціалізація «Правознавство». Кваліфікація «Юрист», Сєвєродонецьк
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

"Підготовка та впровадження проектів розвитку громад" в проекті USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування

2017,5 тижнів

Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування

2017,5 тижнів

"Міжнародні стандарти з прав людини" Організатор- Норвезька рада у справах біженців та Українська гельсінська спілка з прав люди

2017,14 годин

"Згуртування громад та проектна діяльність"за Програмою Надзвичайних ситуацій та стабілізації Представництва Міжнародної органаз

2017,3 дні

Дистанційний курс «Робота з клієнтом» у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Кана

2017

онлайн-курс «Боротьба з корупцією» розроблений Центром протидії корупції спільно з Anti-Corruption Research and Education Cent

2016,5 тижнів

Децентралізація в Україні-теорія та практика

2017,5 тижнів

Гендер для всіх

2017,5 тижнів

Семінар з лідерства для внутрішньо переміщених осіб

2017

Знания и навыки

MS Excel MS Word ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Email Користувач ПК Юридичний супровід діяльності установи,організації Адміністрування та керівництво благодійною організацією Розробка та впровадження бізнес-проектів,соціальних проектів. Представництво інтересів осіб в судах, інших державних органах,

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Резюме
Сушко Ірина Олексіївна
Стать жіноча
Дата народження: 27.01.1980
Тел [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Освіта:
Вища: Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Спеціалізація «Правознавство». Кваліфікація «Юрист».
Харківський інститут управління. Спеціалізація «Фінанси і кредит»
Середньо-спеціальна: Первомайська філія СМУ. Спеціалізація «Сестринська
справа».
Досвід роботи:
04.08.2016 до наступного часу Сєвєродонецький МЦ БВПД .
Начальник відділу "Попаснянське бюро правової допомоги".
24.03.2016 до 01.08.2016р КУ "Попаснянська ЦРЛ"
Юрисконсульт.
20.07.2015 до 02.2016р
Провідний юрисконсульт КУ «ОПЦ» ЗОР (Запоріжжя)
07.2006- 10.2014 Первомайський перинатальний центр зі стаціонаром
Заступник головного лікаря Первомайського перинатального центру зі стаціонаром, Юрисконсульт І категорії.
Причина звільнення: Проведення АТО, захоплення організації незаконними воєнізованими формуваннями.
21.09.1999-21.07.2006 Медична сестра.
Обов'язки та навички:
- Робота з договорами (аналіз, складання);
-Уніфікація договорів;
- Адміністрування неприбуткової організації (внесення змін до держреєстру,
повна перереєстрація, складання та розробка статутних документів, отримання
ліцензії, акредитаційного сертифікату, довідок з держорганів);
- Повне ведення ділової переписки керівника;
- Ведення процесу звернення громадян;
- Претензійно-позовна діяльність (комунальні організації, приватні
контрагенти); Позитивні рішення Господарського суду у суперечках з ПТКЕ.
- Складання положень і порядків щодо організації та структурним підрозділам
(правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент роботи апарату
управління, посадові інструкції та ін);
- Складання штатного розкладу;
-кадрове діловодство;
-тендерні закупівлі;
- Робота з благодійниками та спонсорами;
- Управління раціональним використанням матеріальних і фінансових
ресурсів організації, техніко-економічним плануванням та фінансово
господарською діяльністю організації.
-Виришення питань охорони праці (організація та координація роботи підприємства з охорони праці та пожежної безпеки, контроль за дотриманням
співробітниками вимог охорони праці та пожежної безпеки, вивчення умов праці на робочих місцях і контроль за дотриманням законодавчих і нормативних актів
з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві , участь у роботі комісій з перевірки знань вимог з охорони праці та техніки безпеки, організація навчання персоналу з питань охорони праці та пожежної безпеки, організація та проведення інструктажів з охорони праці, пожежної безпеки (проведення вступного інструктажу з ново прийнятими співробітниками, контроль за проведенням інструктажів керівниками структурних підрозділів), розробка інструкцій, положень з охорони праці та пожежної безпеки, їх реєстрація і
введення в дію, ведення документообігу в галузі охорони праці, пожежної безпеки, (підготовка наказів, листів і т.п.).
- Підготовка та ведення протоколів загальних зборів трудового колективу, підготовка та реєстрація колективного договору.
Додаткова інформація:
- З 12.2013 керівник-голова правління благодійного фонду «Білий
лелека »створений для підтримки та розвитку материнства і дитинства в Луганської області.
Повний супровід і адміністрування фонду.
Зараз діяльність фонду призупинена через проведення АТО.
- Користувач Word, Exсel, «Ліга: Закон» та інших юридичних порталів,електронної пошти.
- Закордонний паспорт
Підвищення кваліфікації :
-«Підготовка та впровадження проектів розвитку громад», підготовленого в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджує Асоціація міст України.Сертефікат про успішне проходження курсу від 16.05.2017р
-"Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування"Курс підготовлено в рамках проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджується Асоціацією міст України.2017р
-Міжнародні стандарти з прав людини:Житлові,земельні та майнові права фізичних осіб ,які постраждали внаслідок конфлікту на сході України. Організатор- Норвезька рада у справах біженців та Українська гельсінська спілка з прав людини.2017р
-"Згуртування громад та проектна діяльність"за Програмою Надзвичайних ситуацій та стабілізації Представництва Міжнародної органазації з міграції в Україні ,2017р.
-Дистанційний курс «Робота з клієнтом», створений у рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти ,2017р
-Курс навчання "Боротьба з корупцією",2017р
Вебінари від MIRAPOLIS VR:
-Создание безопасного офиса. Помощь руководителю;
- Як правильно організувати компанію з точки зору офіційних питань;
-Какую роль играет зарплата в мотивации персонала и как мотивировать в
современных условиях.
Особисті якості:
- Відповідальність і чесність,
-Ініціатівність,
-Комунікабельність, готовність до відряджень,
-Обов'язковість,
-Стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам