Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 PRO

Віктор

Директор, менеджер з персоналу, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 03.2019 по наст. время (5 лет 2 месяца)
Група компаній "ВОДОЛІЙ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній працює у сфері будівництва, проектування та монтажу внутрішніх інженерних мереж ОВК та ВК

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій тощо) та ін.;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу у стислий термін (формування підрозділів з «нуля»), в т.ч. шляхом прямого пошуку;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- кадрове діловодство.

Штат: (до 24.02.2022) понад 100 чол. (вся Україна).

Менеджер з персоналу

с 02.2014 по 02.2019 (5 лет)
ТОВ «БК «ПМБУД», Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- кадрове діловодство;

HR-консультант

с 05.2013 по 02.2014 (9 месяцев)
Freelancer, Вся Україна (Пошук персоналу, HR)

Кадровий консалтинг (у т.ч. аудит), пошук персоналу з продажу (товари, послуги) та IT фахівців (для IT компаній і торгових підприємств).

HR manager

с 07.2010 по 04.2013 (2 года 9 месяцев)
ТОВ "АЛЛ БИЗ", Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

"АЛЛ БІЗ" - Міжнародний Інтернет ресурс із просування товарів та послуг; рекламно-інформ. послуги, телемаркетинг B2B

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, у т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- формування та вдосконалення корпоративної культури

Штат: близько 350 чол. (Україна).

Менеджер з персоналу

с 05.2008 по 03.2009 (10 месяцев)
АТ "АЛЬЦЕСТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

АТ "АЛЬЦЕСТ" - найбільший національний оператор ринку професійного обладнання та інструменту в Україні

- кадрове планування та професійний підбір персоналу;
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів.

Штат: близько 550 чол. (Вся Україна).

Директор з персоналу

с 09.2004 по 12.2007 (3 года 3 месяца)
ТОВ "Зеніт Телеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.), виходячи з вимог системи управління якістю ISO;
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства).

Штат: близько 250 чол. (Вся Україна).

Образование

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки військовослужбовців (III рівень акредитації)

Менеджмент організації, спеціаліст (менеджер-економіст)., Київ
Высшее, с 2001 по 2003 (2 года)

Диплом з відзнакою.

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова.

Дефектологічний (вікова та спецпсихологія; психодіагностика)., Київ
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Знания и навыки

MS Office Пользователь Internet Windows 1С ЗУП см. ниже

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего

Рекомендации

Рекомендації надаються

Рекомендації надаються

За вимогою.

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Маю вищу гуманітарну освіту (прикладна та спеціалізована психологія, психодіагностика). І другу вищу освіту – менеджмент та економіка.
Великий досвід роботи (понад 25 років) на відповідних посадах (в т.ч. близько 15 років на керівних) у комерційних структурах (в т.ч. в іноземних компаніях).

Додатково до цього:

- 1996 р., тренінги: «Теорія та практика оптових та роздрібних продажів» та «Психологія продажів» (4 дні);
- 1998 р., тренінги: «Теорія та практика роздрібного продажу», «Мистецтво комунікації та ефективного спілкування в бізнесі» (4 дні);
- 2002 р., Японський центр в Україні, навчальний курс: «Управління кадрами та організація праці» (в т.ч. «Принципи та технології управління кадрами для підвищення корпоративної конкурентоспроможності»; 3 дні);
– 2007 р., Міжнародний інформаційний консалтинговий центр, тренінг: «Технологія активного пошуку персоналу».
– 2009 р., НАУ, «Ділова англійська мова» (2,5 міс.).
– 2014 р., Університет економіки та права «КРОК» («КРОК»), курси: «Директор з персоналу» (2,5 міс., свідоцтво з відзнакою).


Маю всі компетенції, які необхідні для високоефективної роботи з персоналом.

Знання та вміння (за спеціалізацією):

- Побудова та оптимізація системи управління персоналом, в т.ч. розробка систем управління та взаємодії, необхідних стандартів (штатного розкладу, положень та інструкцій відділів/служб, посадових інструкцій, анкет, тестів та ін.);
- кадрове планування та професійний підбір персоналу (у т.ч. формування підрозділів з «нуля»);
- розробка HR-політики, програм розстановки, профорієнтації, адаптації, атестації та системи внутрішнього кадрового резерву, оптимізації роботи та скорочення, мотивації (в т.ч. системи пільг та компенсацій) та розвитку людських ресурсів;
- Супровід розробки стратегії та бюджету підприємства, у т.ч. розробка/оптимізація систем оплати праці та ФОП;
- формування та вдосконалення корпоративної культури;
- організація та проведення навчання (в т.ч. бізнес-тренінгів) персоналу (техніка та психологія продажів, мистецтво комунікації та ефективного спілкування тощо);
- організація та проведення комплексної оцінки персоналу;
- Ведення організаційно-штатної роботи (в т.ч. кадрового діловодства);


Додаткові знання та вміння:

- WIN XP/7/10; MS Office; Internet; 1с Підприємство
- англійська мова (intermediate);
- трудове законодавство;
- кадрове діловодство;

Розгляну цікаві пропозиції у сфері роботи з персоналом (HR) від компаній, що стабільно розвиваються.

​Працюю, але відкритий для пропозицій.

Насамперед розгляну пропозиції віддаленої роботи.
Або якщо офіс компанії знаходиться на Лівому березі (ст. м. Лівобережна, Дарниця, Чернігівська. Проспект Соборності, Дарницька площа, Харківське шосе, Дніпровська небережна).

WhatsApp та Viber: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: