Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 марта 2024 PRO

Валерія

Директор інтернет-магазину, 22 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу з продажів

с 08.2021 по наст. время (2 года 9 месяцев)
ТОВ «Тасбіо», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво та продаж крафтової молочної та сирної продукції. https://tasbio.com/tasbio-shop/
Обов’язки:
•Організація роботи інтернет -магазина.
•Керування відділом продажів, логістикою, закупівлями (робота з постачальниками).
•Пошук нових корпоративних клієнтів, мереж супермаркетів.
•Розробка стратегій розвитку щодо збільшення продажів.
•Організація та проведення маркетингових досліджень.
•Аналіз ринку конкурентів.
•Розробка рекламної стратегії, програм із формування попиту і стимулювання просування продукта.
•Організація та участь у ярмарках, виставках із рекламування і реалізації продукції.
•Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).
•Активна участь у маркетинговій діяльності Компанії.
•Розробка нової стратегії розвитку продаж та її поетапна реалізація.
•Участь у формуванні та контроль виконання бюджету, фінансових планів.
Досягнення:
•За час роботи успішно заключила договора з 8-ми мережами.
•Успішна розробка стратегії розвитку інтернет продажів.
•За час мого керівництва прибуток компанії виріс на 43 %.

Керівник відділу з продажів

с 06.2018 по 09.2021 (3 года 3 месяца)
«ФОП Полозок О. В.», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво еко -кондитерських виробів.
Обов'язки:
•Працювала з моменту відкриття компанії.
•Планування обсягів продажів товарів та контроль роботи персоналу.
•Переговори із замовниками: вибудовування партнерських відносин з ключовими партнерами.
•Визначення цінової політики підприємства, переговори з ключовими постачальниками та клієнтами.
•Повний контроль функціонування підприємства, забезпечення виконання зобов’язань перед клієнтами, контроль логістики, закупівель.
•Управління персоналом.
Досягнення:
•Створила інтернет- магазин, продажі з ROZETKA.ua, Prom.ua, OLX.
•Особисто залучила ряд великих магазинів за час моєї роботи в Компанії.
•Успішний розвиток продажів по всій Україні.
•Створення акцій, моделей просування товарів.

Виконавчий директор

с 06.2016 по 05.2018 (1 год 11 месяцев)
«ФОП Мельник Ю.В» (інтернет), Киев (Роздрібна торгівля)

Імпорт товарів для краси. Продаж масажерів та апаратів для здоров'я.
https://marutaka.com.ua/
Обов'язки:
•Організація роботи інтернет-магазину з «нуля».
•Розробка нових каналів збуту товарів.
•Планування та розробка конкурсів та акцій магазину.
•Контроль роботи відділу логістики та складу.
•Створення та розміщення фото, відео, статей у Фейсбуку та Інстограмі Оптимізація процесів торгівлі на маркет плейсах (Prom.ua, Olx.ua, Allbiz.ua,Rozetka.ua, Zakúpka.com).
•Організація та участь на виставках Інтершарм, Охорона здоров'я, Стамотологія.
Досягнення:
•Створила нову торгову марку медичного одягу та просування ТМ Valeri на виставках та на інтернет майданчиках.
•Приріст продажу магазину за 2016 рік виріс на 30% порівняно з попереднім періодом.
•Успішна реклама та просування ТМ VALERI на виставках, в соц.мережах, сайті компанії, маркетплейс.
•Створила проект продажу через Rozetka.ua.
•Виведення на український ринок корейських косметологічних продуктів.
•Збільшення асортименту товару через прямі постачання Кореї.

Зам. директора по роботі з клієнтами

с 02.2014 по 10.2015 (1 год 8 месяцев)
«ФОП Кідонь В.В» (інтернет), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Імпорт медичного одягу та власне виробництво. https://doktoram.com/uk/
Обов’язки:
•Організація роботи інтернет магазину та реального магазину мед. одягу.
•Робота з постачальниками, замовлення товару.
•Оприбуткування, ціноутворення та інвентаризація товару.
•Продаж товару та прийом замовлень по телефону, інтернету, поштою.
•Робота з клієнтом: від замовлення до оплати (підготовка рахунків, актів, квитанцій).
•Просування товару компанії, акцій в соц. мережах.
•Підготовка акцій, виставок, семінарів.
Досягнення:
•Організація роботи з відкриття нових філій.
•Розробила різні акції для збільшення продажів.
•Досягла перевищень річного плану на 29%.

Директор філії

с 02.2011 по 11.2013 (2 года 9 месяцев)
«ФОП Одарченко Л.І», Київ (Транспорт, логістика)

ТОВ «Поліал Україна» (09.2007 ‒ 10.2010)
Посада: спеціаліст з адміністративно-господарської роботи

Образование

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Факультет: економіки та підприємництва Спеціаліст по маркетингу, Чернігів
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Євпаторійське медичне училище (м. Євпаторія)

Сестринська справа, медсестра, Євпаторія
Среднее специальное, с 1990 по 1993 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

SMM Просування товарів через соц. мережі (м.Київ), 2017 р.

Створення постів, що надаються, налаштування та подачі реклами у Fb

Пройшла ряд тренінгів для підвищення власної кваліфікації на теми:

«Ситуаційне лідерство», «Управління результативність та оцінка потенціалу», «Мотивація та зворотній зв'язок», «Управління змінам

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet CRM Битрикс24 АТС Binotel 1С:Торговля и склад Мегаплан Користувач 1С 1С:Підприємство Розвиток продажу Продуктивність Активний продаж Управління персоналом Планування продажу

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Я висококваліфікований фахівець із великим досвідом роботи в сфері комерції (інтернет продажів). Здобула досвід роботи в системі управління (планування, аналіз, контроль). Вмію управляти персоналом (готова стати лідером команди). Налагодження роботи в інтернет-магазинах. Складання замовлень з урахуванням товарообігу та залишків. Складання та робота з первинною бухгалтерською документацією. Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та контрагентами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки.

НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Управління інтернет магазином
Розробка KPI
Бюджетування
Побудова роботи з «нуля»
Вміння проявляти такт і толерантність Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість
Високий ступінь відповідальності
Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
Уважність та наполегливість
Виведення збиткового бізнесу в прибутковий
Орієнтація на результат
Володію хорошими організаторськими якостями
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Націленість на результат, як власний, так і командний

Робота з комп'ютером:
Microsoft Office (Word, Excel), облік «Мій склад», CRM система: 1С, Бітрікс 24, Мегаплан, Бінотел.
Програми доставки: Нова пошта, DHL,Meest group.

Водій категорії «В», готова до відряджень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: