Iрина
Офис-менеджер, 5 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3014484
Образование
Донецкий Институт Предпринимательства
Экономики и менеджмента, менеджер-экономист, Донецк
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Кушнір Ірина Володимирівна
Дата народження: 07.02.1988
Місто проживання: м. Львів
Номер телефона: [
Еmail: [
Досвід роботи
1. Назва компанії: Стоматологічна клініка «ТРІШІРО», м. Київ, Україна.
Посада: адміністратор.
Період роботи: грудень 2015 р. – грудень 2016 р.
Обов’язки:
-формування графіка прийому пацієнтів і його корегування;
-формування медичних карточок пацієнтів, організація їх зберігання та видачі за потребою;
-щоденна перевірка залишків малоцінних та швидкозношуваних предметів по клініці, видача їх на робочі місця; ведення журналу використання і видачі МШП та щоденна передача узагальненої інформації в бухгалтерію;
-контроль використання МШП по робочих місцях згідно норм;
-контроль персоналу стосовно професійного етикету та організація робочого часу асистентів;
-замовлення витратних матеріалів клініки та організація їх прийому;
-проведення касових операцій та прийом платежів через термінал;
-комунікація зі страховими організаціями стосовно підтвердження права на лікування за страховим полісом пацієнта.
2. Назва компанії: ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД», м. Київ, Україна.
Посада: бухгалтер (головний офіс, бухгалтерія: відділ товарно-матеріальних цінностей, відділ розрахунково-касових операцій, відділ обліку).
Період роботи: листопад 2014 р. – серпень 2015 р.
Обов’язки:
1) бухгалтер відділу ТМЦ:
- оформлення довіреностей на підзвітних осіб різних магазинів для закупівлі ТМЦ;
- внесення у базу первинних документів на закупівлю і витрачання запасів на господарські потреби (маркетингові заходи, канцтовари тощо);
- робота з програмою «SAP»;
2) бухгалтер відділу РКО:
- формування та передача інформації для відповіді на запити юридичного відділу стосовно розрахунків за податками;
- закриття рахунку 644;
- робота з програмою «SAP»;
3) бухгалтер відділу обліку:
- робота з первинною документацією: внесення документів по надходженню товарів від магазинів у інформаційну базу;
- відображення інформації по розрахунках з постачальниками та ПДВ у системі;
- робота у програмах «SAP», «FZ-клиент».
3. Назва компанії: магазин «Tissot», ТРЦ «Донецк-Сити», м. Донецьк, Україна.
Посада: продавець-консультант непродовольчих товарів.
Період роботи: березень 2013 р. – травень 2014 р.
Обов’язки:
- розміщення товарів на торгових площах з урахуванням стандартів мерчендайзингу;
- консультування покупців щодо товарного асортименту та надання їм повної інформації про товар;
- реалізація товару;
- формування запитів стосовно товарних позицій на головний склад;
- формування внутрішніх звітів;
- координування внутрішніх переміщень товару між магазинами, відправка і отримання товару;
- робота в «1С: Бухгалтерія»: внесення нових товарних позицій у базу, реєстрація дисконтних карток у системі, перевірка наявності товару на складі, відображення внутрішніх переміщень товару між магазинами, внесення первинних документів (операції продажу).
4. Назва компанії: салон краси «НейлАртСтудія», м. Донецьк, Україна.
Посада: менеджер з продажу.
Період роботи: жовтень 2010 р. – лютий 2011 р.
Обов’язки:
- консультація покупців щодо товарного асортименту;
- вивчення ринку, дослідження конкурентних пропозицій, виділення переваг компанії, розробка стратегії розвитку;
- прийом замовлень і продаж товару;
- оформлення внутрішньої звітності за період стосовно даної ділянки роботи.
5. Назва компанії: магазин «Автоковрики», м. Донецьк, Україна.
Посада: менеджер з продажу.
Період роботи: червень 2008 р. – серпень 2008 р.
Обов’язки:
- консультація покупців;
- прийняття і оформлення замовлень;
- продаж товарного асортименту в магазині;
- робота в «1С: Бухгалтерія»: перевірка наявності товару на складі, внесення первинних документів (операції продажу).
Освіта
Навчальний заклад: Донецький Інститут Підприємництва, Донецьк, Україна.
Ступінь: спеціаліст.
Назва спеціальності: «Менеджмент організацій».
Кваліфікація: менеджер-економіст.
Період навчання: вересень 2005 р. – червень 2010 р.
Вміння та навики
Знання закордонних мов: українська (рідна), російська (вільно), англійська (зі словником).
Додаткова інформація: семінар по специфіці асортименту та реалізації швейцарських годинників; підготовка презентацій.
Комп'ютерні навички: «Windows», браузери «Internet», «Excel», «Word», «1С: Бухгалтерія», “SAP”, “FZ-клиент”.
Особисті якості: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, доброзичливість.
Другие резюме этого кандидата
5 000 грн
Львов
Высшее образование · Полная занятость
Образование: 09.2005 - 06.2010: экономики и менеджмента, менеджер-экономист (Донецкий Институт Предпринимательства, Донецк)....
5 000 грн
Львов
Полная занятость
Кушнір Ірина Володимирівна Дата народження: 07.02.1988 Місто проживання: м. Львів Номер телефона: Еmail: Досвід роботи 1. Назва компанії: Стоматологічна клініка «ТРІШІРО», м. Київ, Україна. Посада:...
8 000 грн
Львов
Полная занятость, неполная занятость
РЕЗЮМЕ Кушнір Ірина Володимирівна Дата народження: 07.02.1988 Місто проживання: м. Львів Номер телефона: Досвід роботи 1. Назва компанії: ТОВ «Технобуд-С», м. Львів, Україна. Посада: менеджер. Період...
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center
18000 грн, Львов, Городок (Львовская обл.)
Викладач, помічник керівника, керівник
Львов
Помічник керівника
Львов, Удаленно
Офіс-менеджер
16000 грн, Львов
Офіс-менеджер
Львов
Помічник керівника
Львов, Удаленно