Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Надія

Начальник відділу кадрів

Рассматривает должности: Начальник відділу кадрів, Інспектор з кадрів, Інспектор відділу кадрів, Керівник супермаркету, Продавець-консультант, Оператор комп'ютерного набору, Офіціант, Флорист, Спеціаліст з обліку
Вид занятости: полная
Возраст: 42 года
Город проживания: Черновцы
Готов работать: Ужгород, Черновцы
Рассматривает должности:
Начальник відділу кадрів, Інспектор з кадрів, Інспектор відділу кадрів, Керівник супермаркету, Продавець-консультант, Оператор комп'ютерного набору, Офіціант, Флорист, Спеціаліст з обліку
Вид занятости:
полная
Возраст:
42 года
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Ужгород, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 03.2024 по наст. время (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Сітка Захід Україна", Чернівці (Металургійна промисловість, металообробка)

1.Ведення військового обліку призовників, військовозо­бо­в’я­заних та резервістів на підприємстві з кількістю військовозобов'язаних понад 200 працівників.
2.Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
3.Аналіз резюме кандидатів на вакантні посади, проведення співбесід, оцінка професійних та особистих якостей кандидатів.
4.Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
5. Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
6.Участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів.
7. Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
8.Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників.
9.Ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
10.Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям.
11.Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, пілготовка документів для здавання їх до державного архіву.
12.Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стеження за його своєчасним оновленням і поповненням.
13.Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Інспектор з кадрів

с 03.2021 по 01.2024 (2 года 11 месяцев)
Всеукрайнський центр вишивки та килимарства, Решетилівка (Державні організації)

1.Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
2.Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
3.Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
4.Участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів.
5.Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
6.Ведення записв в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників.
7.Ведення обліку надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
8.Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям.
9.Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання, пілготовка документів для здавання їх до державного архіву.
10.Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стеження за його своєчасним оновленням і поповненням.
11.Складання встановленої звітності про роботу з кадрами. Ведення військового обліку.

Прес-секретар

с 09.2017 по 03.2021 (3 года 7 месяцев)
Решетилівська районна державна адміністрація, Решетилівка (Державні організації)

Розробка та впровадженні комунікаційної стратегії організації, плануванні діяльності, звітуванні про діяльність організації, інформуванні про діяльність організації та налагодженні зв'язків із громадськістю.
Підготовка прес-анонсів, прес-релізів, публікацій для блогів/сайтів організації та для інформаційних ресурсів інших організацій чи ЗМІ про діяльність та проєкти районної адміністрації.
Організаційне забезпечення заходів медійного характеру (прес- конференцій, виступів, брифінгів, коментарів, теле- й радіоефірів, інтерв’ю тощо).
Розробка медіа-планів за окремими проєктами райдержадміністрації.
Розгляд запитів, звернень громадян та юридичних осіб, що надходять на адреси організації, та у підготовці проектів відповідей на них.
Формування бази електронних контактів із метою оперативного розсилання повідомлень для представників ЗМІ.
Підготовка й випуск друкованої інформаційної продукції.
Моніторинг ЗМІ та соціальних мереж щодо висвітлення діяльності районної державної адміністрації.

Секретар

с 03.2015 по 09.2017 (2 года 7 месяцев)
ТОВ СП "НІБУЛОН", Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом кореспонденції, яка надходить на розгляд директору підприємства, передає її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей.
Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для підготовки і прийняття рішень.
Прийом документів і особистих заяв на підпис директора підприємства.
Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи директорові підприємства.
Організація проведення телефонних переговорів директора підприємства, запис за його відсутності одержаної інформації і доведення до його відома її змісту, передача і прийом інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв (телефакс, телекс, і т. ін.), а також телефонограми, своєчасно доводення до відома директора підприємства інформації, одержаної каналами зв’язку.
Стеження за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять для виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, забезпечення їх якісного редагування.
Складення листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей авторам листів.
Виконання роботи з підготовки засідань і нарад, які проводить директор підприємства.
Здійснення контролю за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень директора підприємства, що взяті на контроль. Ведення контрольно-реєстраційної картотеки.

Бухгалтер, інспектор з кадрів

с 01.2013 по 03.2015 (2 года 3 месяца)
ТОВ СП "НІБУЛОН", Решетилівка (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і підготовка їх до лічильної обробки. Прийом і контроль правильності оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, підготовка їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності.
Здійснення нарахування заробітних плат працівникам підприємства, здійснення контролю за витрачанням фонду оплати праці.
Здійснення реєстрації бухгалтерських проводок та їх рознесення.
Здійснення нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат робітників і службовців, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства.
Підготовка періодичної звітністі по ЕСН у встановлені терміни, стеження за збереженням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів.
Ведення на основі відомостей виплати зарплати працівникам підприємства.
Здійснення контролю за дотриманням касової дисципліни, розрахунками з підзвітними особами.
Підготовка даних для складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати грошових коштів.

Головний спеціаліст відділу економічного та фінансового моніторингу

с 07.2006 по 01.2013 (6 лет 7 месяцев)
Старобільська районна рада, Старобільськ (Державні організації)

Оформлення службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов'язків. Реалізація вимог ЗУ « Про запобігання корупції» (декларування доходів). Інша робота, пов'язана із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування. Обов’язки з організаційної роботи.
Участь у формуванні перспективних і поточних планів роботи районної ради.
Участь у розробці плану роботи районної ради на місяць.
Участь у підготовці та проведенні засідань районної ради. Формування порядку денного та матеріалів засідань районної ради.
Підготовка проектів рішень виконкому і розпоряджень голови районної ради з питань кадрової, організаційної роботи. Участь в організації роботи з підготовки проведення нарад, семінарів.

Інспектор відділу кадрів

с 11.2005 по 07.2006 (9 месяцев)
МВС України ,,Ресурси інформ-ресурси", Луганськ (Охорона, безпека)

Ведення бази даних по адресному бюро. Компьютерна обробка інформації.

Офіціант

с 01.2003 по 05.2005 (2 года 5 месяцев)
Елітний ресторан "Версаль", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Луганський Національний Аграрний Університет

Бухгалтерский облік та аудит, Луганск
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту

Дополнительное образование и сертификаты

Кадрова документація

2023

Військовий облік на підприємствах

2024

Фото школа "Зелений Квадрат"

2023-2024

Фотошоп з 0

2024-2025

Національна сертифікація кадровиків - 2025

2005

Знания и навыки

  • Користувач 1С
  • Комунікабельність
  • MS Word
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • MS Office
  • Привітність
  • Висока працездатність
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення соціальних мереж
  • Неконфліктність
  • Знання офісних програм

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Займаюсь професійно фотографією.
Вмію легко знаходити спільну мову з людьми.
Легко виступаю на публіці.
Цілеспрямована.
Відповідальна.
Старанна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: