Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 февраля 2017

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-менеджер

с 11.2007 по наст. время (16 лет 6 месяцев)
ПРОФІКС, Київ (IT)

- координація роботи офісних служб;
- приймання і розподілення вхідних дзвінків (міні АТС);
- реєстрування вхідної/вихідной кориспонденції, ведення інших реєстрів адміністративного характеру;
- зустріч відвідувачів офісу (в тому числі замовлення перепусток);
- співпраця з кур'єрськими службами, інформування працівників про доставку;
- адміністративно-господарча підтримка працівників офісу;
- ведення офісних витрат і підготовка відповідних звітів;
- оформлення довідок про доходи працівників для подання документів у посольства;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі.

Образование

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Інформаційні мережі зв'язку, інженер інформаційних мереж зв'язку, Одеса
Высшее, с 2002 по 2007 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Office MS Outlook Windows Email CRM Робота з оргтехнікою Linux Знання офісних програм HCL Notes OpenOffice Операційні системи Ubuntu Linux Mint IBM

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості: Активна життєва позиція, здатність самостійно приймати рішення, дисциплінована, цілеспрямованна, клієнт-оріетована, стресостійка, швидко навчаюсь.

Вміння і навички:
- Знаня ОС Windows, Ubuntu, Linux Mint.
- Професійне користуваня офісними пакетами OpenOffice/MS Office
- Поштові клієнти IBM Lotus Note, MS Outlook
- Вільне володіння офісною технікою
- Знання принципів CRM систем, і портальних рішень
- Навички обслуговування офісної оргтехніки

- Працювала з внутрішніми і зовнішніми клієнтами великих компаній (2000 осіб)
- Організація ІТ підтримки
- Ведення супровідної документації (реєстрування скарг, оформлення заяв, ведення звітності)
- Контроль виповнення заяв відповідальними працівниками.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: