Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 июня 2021 PRO

Віра

HR-менеджер, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Аналітик комп’ютерних систем, тестувальник (QA)

с 05.2019 по 11.2019 (6 месяцев)
ТОВ Науково-виробниче підприємство «Медирент», Київ (Створення інформаційних систем (ІТ компанія))

Участь у впровадженні проекту Автоматизації господарських, бухгалтерських та HR процесів «Альфа.ПРО»: Інформаційної системи електронного документообігу, професійної системи бухгалтерського та кадрового обліку ПФУ (модулі «Документообіг», «Кадри»).
Участь у всіх етапах життєвого циклу розробки програмного продукту: Збір та аналіз вимог замовника до програмного забезпечення. Консультування команди розробників щодо питань документообігу, кадрового діловодства, участь у розробці технічних завдань програмного продукту та технічної документації. Комунікація з командами розробників, постановка завдань командам розробки. Комплексне тестування програмного продукту. Фіксування дефектів (багів), перевірка їх виправлення, складання звітів про результати тестування. Оформлення інструкцій користувача, проведення навчання та консультування користувачів програмного продукту.

Завідувач відділу з управління персоналом

с 10.2016 по 09.2019 (2 года 11 месяцев)
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва, Київ (надання соціальних послуг незахищеним верствам населення, пенсіонерам, особам з інвалідністю)

-Кадровий аудит. Кадрове адміністрування в повному обсязі (штат 220 працівників): прийом, звільнення, переведення, відпустки, суміщення, сумісництво. Облік трудових книжок; Заповнення листків непрацездатності, підрахунок трудового стажу. Ведення особових справ працівників. Складання та контроль виконання графіків відпусток. Контроль за встановленням доплат, надбавок, премій. Ведення та актуалізація штатного розпису. Облік робочого часу (прийом табелів, перевірка та консолідація). Ведення кадрової звітності. Актуалізація, розробка посадових інструкцій, положень про відділи. Консультування з питань трудового законодавства. Розробка та впровадження Колективного договору, Правил внутрішнього трудового розпорядку. Автоматизація системи кадрового обліку
• Здійснювала управління HR-процесами в повному обсязі:
•Повний цикл найму на роботу: пошук та підбір персоналу на відкриті вакансії- моніторинг ринку праці, складання профілю посади та формування вимог до вакансій, пасивний пошук (job-сайти, соцмережі, центр зайнятості, рекомендації), активний пошук (Boolean search, LinkedIn, соцмережі, Networking), проведення інтерв’ю з кандидатами (біографічне, за компетенціями, case-інтерв'ю, телефонне інтерв'ю, оцінка особистих якостей і комунікативних даних, визначення рівня мотивації кандидатів)
•Супровід адаптації нових працівників (Оnboarding): проведення Welcome day, контроль термінів та оцінка ефективності проходження випробувального терміну
•Організація процесів навчання та підвищення кваліфікації персоналу: виявлення потреб, підбір провайдерів
•Оцінка ефективності роботи (performance review), розробка і проведення тестувань, атестація персоналу; організація виробничої практики студентами
•Розробка та впровадження програм мотивації та утримання персоналу (проведення Exit-інтерв’ю, з'ясування причин звільнення, кадрові ротації, інструментів нематеріальної мотивації, створення кадрового резерву, моніторинг задоволеності персоналу)
•Участь у підтримці корпоративної культури: участь в організації та проведенні корпоративних заходів, у підтримці нормального психологічного клімату, у вирішенні конфліктів, проведенні тренінгів, круглих столів, налагодження внутрішніх комунікацій.
Досягнення: Проведено аудит HR процесів та кадрового обліку, привела кадровий облік у відповідність до законодавства, усунула недоліки. Побудувала роботу з управління персоналом. Розробила і впровадила регламенти: Колективний договір, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про систему оплати праці. Впроваджено нову організаційну структуру, сформовано розподіл обов’язків. Забезпечила зменшення плинності кадрів та утримання на низькому рівні (7-9 % при штаті 200 чоловік - фактична відсутність кадрового дефіциту), коефіцієнт утримання на рівні 80%, рівень лояльності персоналу (eNPS) підвищений на 10%, а 97% новачків проходили випробувальний термін. Забезпечила вчасне закриття вакансій. Запровадила автоматизацію кадрового обліку в системі КІАС (ІС ПРО).

Образование

Національний університет Державної податкової служби України

«Економіка і підприємництво/Фінанси», спеціалізація «Державні фінанси», кваліфікація фінансист, Ірпінь
Высшее, с 2004 по 2007 (2 года 9 месяцев)

Національна академія Державної податкової служби України

Юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», спеціалізація «Фінансове право», кваліфікація юрист, Ірпінь
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ВНЗ«МАУП»,«Кадровик -01»,«Expertus:Кадри », Курси підвищення кваліфікації для керівників кадрових служб

2017, 2 тижні

Освітня платформа LABA , онлайн-курс «HR-директор»,

2019 р. - 1,5 місяця, 15 годин, 10 занять

Вища Школа Кадровика, Цифрове видавництво MCFR, «Кадровик -01», система «Expertus: Кадри»,

2019, 1 день

Цифрове видавництво MCFR, система «Expertus:Кадри», Вища Школа Кадровика, Літній Онлайн-курс успішного кадровика

червень 2020, 1 день

Цифрове видавництво MCFR, "Expertus: Кадри", відеотренінг "Адаптація персоналу: лайфхаки від директора"

вересень 2020, 1 день

Цифрове видавництво MCFR, «Expertus: Кадри»,Вища Школа Кадровика, семінар «Новий закон про електронні трудові. Зміни до КЗпП

лютий 2021, 1 день

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint 1С ЗУП Canva Веб-браузери ЛІГА:ЗАКОН Кадровий облік Бухгалтерський облік Законодавство України Boolean search ІС-ПРО Оцінка персоналу Альфа Кадровий аудит Знання трудового законодавства України Навчання та розвикок персоналу Розробка локальних нормативних актів Знання каналів та технік пошуку і відбору персоналу

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Можу вирішити будь-яке поставлене завдання, так як займаюся улюбленою справою. Систематично працюю над підвищенням особистого рівня професіоналізму, прагну до постійного розвитку

Похожие кандидаты

Менеджер з персоналу
Киев

Рекрутер
Удаленно

Менеджер з персоналу
Киев

HR-менеджер
25000 грн, Яремче, Мукачево , еще 2 города

Recruiter
30000 грн, Другие страны, Удаленно

HR-менеджер
30000 грн, Киев

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: