Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3170025/

Customer support Team Lead, 55 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Web Analyst Team Lead

с 10.2017 по наст. время (6 лет 11 месяцев)
Internet Security

Assistant Technical Manager

с 02.2015 по наст. время (9 лет 7 месяцев)
Hosting services

Collaborative management of a team of 25+ people:
- Handling daily/weekly/quarterly/yearly KPI reports for CR department;
- Weekly QA team revisions and employee reviews;
- Maintaining schedule for department with 24x7 availability;
- Conducting training and lectures;
- Cross-department communications, as internal as with remote offices in the US and India;
- Participation in company’s projects, involving departments in the US, India, and Romania;
- Recruiting

Technical Supervisor

с 01.2014 по 02.2015 (1 год 1 месяц)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)

Managing team of 5+ employees:

- Training existing team members and newcomers;
- Providing company clients with technical support through helpdesk and live chat systems;
- Watching policies fulfillment and overseeing abuse complaints;
- Conducting training for assigned team;
- Maintaining and updating company's knowledge base.

Advanced Technical Agent

с 03.2012 по 01.2014 (1 год 10 месяцев)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)

Providing technical support for Cloud and VPS server users through helpdesk and livechat:

- Working and assisting with control panel setup and functionality (CPanel and Plesk);
- Setting up servers according to user’s requirements (CentOS, Debian, Windows Server 2008/­2012/R2, IIS, MailEnable, MySQL, MSSQL);
- Server resources consumption optimization;
- Remote server administration;
- DNS setup and management;
- Troubleshooting website issues, as related to server as to coding;
- Assistance with Billing matters.

Technical Support Agent

с 02.2011 по 03.2012 (1 год 1 месяц)
Ecommerce LLC, Запорожье (Hosting services)

Providing technical support for shared hosting users through helpdesk and LiveChat:

- Guiding users through hosting control panel functions (H­Sphere control panel);
- Assistance with popular CMS installation and management;
- FTP/Database/mail clients setup and troubleshooting;
- Resolving common issues with PHP/ASP/.Net/CF­based applications and MySQL/PgSQL/MSSQL/MSAccess database-­driven applications;
- DNS management assistance;
- Consulting on website and search engines optimization;
- Global server-­side problems escalations;
- Help with Billing questions.

Образование

Brain Academy

Project Management, Запорожье
Среднее специальное, с 2016 по 2016 (2 месяца)

Запорожский Национальный Университет

Иностранной филологии, перевод (англ.), Запорожье
Высшее, с 2006 по 2012 (5 лет 9 месяцев)

Знание языков

Английский — продвинутый

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: