- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3170025/
Customer support Team Lead, 55 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Web Analyst Team Lead
с 10.2017 по наст. время
(6 лет 11 месяцев)
Internet Security
Assistant Technical Manager
с 02.2015 по наст. время
(9 лет 7 месяцев)
Hosting services
Collaborative management of a team of 25+ people:
- Handling daily/weekly/quarterly/yearly KPI reports for CR department;
- Weekly QA team revisions and employee reviews;
- Maintaining schedule for department with 24x7 availability;
- Conducting training and lectures;
- Cross-department communications, as internal as with remote offices in the US and India;
- Participation in company’s projects, involving departments in the US, India, and Romania;
- Recruiting
Technical Supervisor
с 01.2014 по 02.2015
(1 год 1 месяц)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)
Managing team of 5+ employees:
- Training existing team members and newcomers;
- Providing company clients with technical support through helpdesk and live chat systems;
- Watching policies fulfillment and overseeing abuse complaints;
- Conducting training for assigned team;
- Maintaining and updating company's knowledge base.
Advanced Technical Agent
с 03.2012 по 01.2014
(1 год 10 месяцев)
Ecommerce, LLC, Запорожье (Hosting services)
Providing technical support for Cloud and VPS server users through helpdesk and livechat:
- Working and assisting with control panel setup and functionality (CPanel and Plesk);
- Setting up servers according to user’s requirements (CentOS, Debian, Windows Server 2008/2012/R2, IIS, MailEnable, MySQL, MSSQL);
- Server resources consumption optimization;
- Remote server administration;
- DNS setup and management;
- Troubleshooting website issues, as related to server as to coding;
- Assistance with Billing matters.
Technical Support Agent
с 02.2011 по 03.2012
(1 год 1 месяц)
Ecommerce LLC, Запорожье (Hosting services)
Providing technical support for shared hosting users through helpdesk and LiveChat:
- Guiding users through hosting control panel functions (HSphere control panel);
- Assistance with popular CMS installation and management;
- FTP/Database/mail clients setup and troubleshooting;
- Resolving common issues with PHP/ASP/.Net/CFbased applications and MySQL/PgSQL/MSSQL/MSAccess database-driven applications;
- DNS management assistance;
- Consulting on website and search engines optimization;
- Global server-side problems escalations;
- Help with Billing questions.
Образование
Brain Academy
Project Management, Запорожье
Среднее специальное, с 2016 по 2016 (2 месяца)
Запорожский Национальный Университет
Иностранной филологии, перевод (англ.), Запорожье
Высшее, с 2006 по 2012 (5 лет 9 месяцев)
Знание языков
Английский — продвинутый
Похожие кандидаты
-
L&D Specialist, Project manager, Team Lead Customer Support
35000 грн, Львов, Удаленно -
Customer support representative/Team Lead
Киев -
Team Lead Support, руководитель службы поддержки
Киев, Удаленно -
System administrator, DevOps, Customer support, Project manager, Team lead
Удаленно -
Customer support representative, Team Lead
Ивано-Франковск, Удаленно -
Системний адміністратор, помічник системного адмністратора (Support Help Desk)
40000 грн, Киев