Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 декабря 2017

Ярослава

Менеджер з продажу первинної нерухомості, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Буча
Готов работать:
Буча, Ворзель, Ирпень, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Ярослава Гапоненко
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
м. Буча


Мета:
Заміщення вакантної посади менеджера з питань нерухомості в успішній компанії.

Вища освіта:
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова.
Інститут історичної освіти.
Спеціальність: історія та право.
Роки навчання: 2009 – 2014р.
Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст.

Досвід роботи:
Жовтень 2009- Вересень 2012 - консультант в косметичній компанії «AVON»:
•Пошук клієнтів;
•Проведення консультацій на тему «Краса і догляд»;
•Продаж косметичних засобів;

Лютий 2010 - Липень 2011 - промоутер в косметичній компанії «Lirenе»:
• Участь в організації та проведенні промо-акцій компаній-виробників продукції «Lirene».

Серпень 2011 - вересень 2012 - секретар-референт в ТОВ «Міжнародна правнича компанія»:
•Прийом і розподіл телефонних дзвінків;
•Прийом та обробка вхідної кореспонденції;
•Робота з оргтехнікою;
•Технічний переклад текстів (українська, російська, англійська мова);
•Пошук та обробка інформації;
•Допомога співробітникам компанії;
•Замовлення квитків, бронювання готельних номерів;
•Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі, підтримку робочого місця в належному вигляді
•Пошук персоналу (підбір персоналу, ведення бази здобувачів)
•Підтримка і розвиток корпоративного духу в компанії
•Прийом відвідувачів, сприяння у розгляді прохань і пропозицій співробітників.

Вересень 2012 - серпень 2013 - помічник юрисконсульта в ТОВ «Міжнародна правнича компанія»
•Ведення переговорів з керівниками медичних закладів м. Києва;
•Підготовка пакетів документів для укладання договорів оренди приміщень комунальної власності;
•Підготовка пропозицій з оренди приміщень у Головне управління комунальної власності КМДА;
•Представництво інтересів клієнта в органах місцевого самоврядування;
•Взаємодія з державними органами з питань укладення договорів оренди, експертної оцінки вартості приміщень і.т.д ;
•Здійснення обліку юридичної документації;
•Ведення ділового листування, супровід переписки відповідального юриста.
•Підготовка звітів про результати виконаної роботи;

Вересень 2013 – лютий 2014 - національний менеджер по роботі з мережевими клієнтами в Торгово-промисловій групі "КТ Україна
•Планування і контроль обсягів продажів;
•Аналіз показників території і виявлення потенціалу розвитку території;
•Управління торговими командами;
•Виконання планів продаж;
•Участь у маркетингових заходах;
•Виконання цілей і завдань компанії;
•Планування;
•Координація роботи команди торгових представників;
•Навчання та мотивація ТП;
•Ведення переговорів і взаємодія з партнерами;
•Надання звітності;"

Жовтень 2013 – по сьогодні фізична особа-підприємець , вид діяльності агентство нерухомості.
•Надання консультацій клієнтам з питань нерухомості;
•Пошук відповідної нерухомості для клієнта;
•Супровід клієнта на всіх етапах угод;
•Безперервне розширення клієнтської бази;
•Співпраця з забудовниками, а саме: Інтерал-Буд, NOVBUD, Київміськбуд, УКРБУД, РІЕЛ та інші;
•Розміщеня реклами, різних видів;

Професійні навички:
•Досвід складання документів, ділових листів та іншої документації;
•Вміння вести переговори;
•Досвід залучення клієнтів;
•Представництво в державних органах та органах місцевого самоврядування;
•Ведення ділового листування.
Володіння мовами:•Українська мова, вільно;
•Російська мова, вільно;
•Англійська мова, базовий.

Особисті якості:
•Організованість, пунктуальність, старанність;
•Прагнення оволодіти всіма тонкощами в сфері нерухомості;
•Комунікабельність, ввічливість, стресостійкість, врівноваженість;
•Велика продуктивність праці, ефективність та цілеспрямованість.
Інші відомості:
•Володіння персональним комп’ютером, офісною технікою, пакетом MS Office на рівні досвідченого користувача;
•Наявність водійського посвідчення категорії «В».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: