Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2022

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3232880

Администратор офиса, офис-менеджер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Савуляк Оксана Володимирівна

Дата народження: 25.09.1984р. вік 37 рік.
Адреса: м. Вінниця, мікрорайон "Вишенька"
Телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).(моб).
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: заміжня, є донька - 10 років.
Мета: отримання роботи у стабільній компанії, яка активно розвивається, з можливістю кар'єрного зростання. Бажана заробітна плата від 15 000 грн.
Освіта:
2019-2020 рр. навчалась у Львівському національному аграрному університеті за спеціальністю «Геодезія та землеустрій», отримала ступінь магістра.
2005-2008 рр. навчалась у Міжрегіональній академії управління персоналом за спеціальністю "Правознавство", отримала ступінь спеціаліста.
2001-2005 рр. навчалась у Вінницькому фінансово-економічному університеті за спеціальністю "Правознавство", отримала ступінь молодшого спеціаліста.
Досвід роботи:
З 2019 року по сьогодні працювала в ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» на посаді державного реєстратора а згодом начальника відділу інформаційно-довідкової та договірної роботи «Прозорий офіс». До моїх обов’язків входило:
-Організація роботи офісу;
-Прийом громадян;
-Консультація по видам робіт, процедурі виконання, термінам;
-Заключення договорів на виконання робіт;
-Реєстрація готових документів;
-Видача технічних документацій замовникам ;
-Реєстрація речових прав;
-Підготовка тендерної документації для участі в публічних закупівлях.
З вересня по грудень 2019 року працювала у відділі у Вінницькому районі Головного управління Держгеокадастру на посаді головного спеціаліста з нормативної грошової оцінки. До обов’язків входило опрацювання вихідних даних та розрахунок нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
З вересня 2015 р. по квітень 2016 р. працювала в ПрАТ "Вінницяоблпаливо" на посаді секретар керівника з суміщенням обов'язків інспектора по кадрам. До обов'язків входило:
•Прийом дзвінків;
•Прийом, опрацювання, реєстрація та рознесення вхідної та вихідної кореспонденції;
•Організація роботи офісу;
•Виконання доручень керівника;
•Ведення обліку особового складу підприємства;
•Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
•Формування та ведення особових справ працівників;
•Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок;
•Ведення архіву особових справ;
•Ведення табелю обліку робочого часу.
З 2010 по 2012 рр. працювала у Вінницькій регіональній філії Державного підприємства Центр Державного Земельного Кадастру на посаді інженера сектора заповнення бланків державних актів. До обов’язків входило:
• прийом технічної документації;
• прийом бланків державних актів;
•перевірка відповідності інформації, що знаходиться в базі даних та наданій документації;
•у разі невідповідності інформації, передача документації та бланків для доопрацювання;
•заповнення бланків державних актів;
•передача заповнених бланків державних актів до Головного управління.
З 2008 по 2010 рр., працювала у Вінницькій регіональній філії Державного підприємства Центр Державного Земельного Кадастру на посаді реєстратора. До обов’язків входило:
•прийом громадян;
•прийом та видача технічної документації;
•передача документації до спеціалістів, для внесення до загальної бази даних;
•ведення електронного реєстру, руху технічної документації;
•прийом дзвінків громадян, та надання інформації щодо місця знаходження документації;
•ведення щотижневої звітності про кількість отриманої, опрацьованої та виданої документації;
Знання мов - українська, російська. англійська базова.
Навики роботи з комп'ютером:
Впевнений користувач (MS Office, Photoshop, Digitals), є досвід роботи в 1С, навики роботи в Інтернет (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox).
Особисті якості: чесність, комунікабельність, стресостійкість, здатність до швидкого навчання, вміння швидко орієнтуватись у складних ситуаціях, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, прагнення до вдосконалення та кар’єрного росту.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: