Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 августа 2018

Юлия

Администратор, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Пользователь ПК

Дополнительная информация

Міненко Юлія Вікторівна
20.07.1975 р.н.
м.Київ
тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:
2017-2018 - адміністратор салону краси "Бархат-Б`юті"
2016 - адміністратор мед.центру "Евромед"
2016 - адміністратор клубу для жінок "Раунд"
Сфера діяльності: фітнес та салон краси.
Посадові обов`язки: консультація клієнтів про послуги клубу ( фітнес, салон краси, косметологія, солярій), запис до фахівців, інструктаж клієнтів в тренажорній залі, розрахунок.
•2012 – по теперішній час – приватний підприємець.
Сфера діяльності : фотопослуги.
Посадові обов’язки: фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів.
•2009 – 2012 – Центр психології «Новий День».
Посада: Адміністратор
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації тренінгів. Ведення фінансової звітності.
•2007 – 2009 – Центр дитячої та сімейної психології «Світ Сім’ї».
Посада: секретар-референт.
Посадові обов’язки: запис на консультації до психологів, супровід клієнтів під час перебування в Центрі, допомога психологам в організації та проведенні тренінгів. Робота з копіювальною технікою. Ведення фінансової звітності.
•2006 – 2007 – ЗАТ «Київський склотарний завод».
Посада: секретар директора заводу (завідувач канцелярією).
Посадові обов’язки: Діловодство. Ведення вхідної та вихідної документації, зустріч ділових партнерів директора, організація нарад, робота з копіювальною технікою.
•1998 – 2006 – Фотолабораторія.
Посада: продавець-консультант.
Посадові обов’язки: прийом та видача замовлень,фотографування, друк фотографій, сканування, робота з копіювальною технікою, продаж супутніх товарів,фінансові звіти.
•1994 – 1994 – Управління житлового господарства.
Посада: секретар начальника УЖГ.
Посадові обов’язки: друк документів, допомога в проведенні прийому громадян, переадресація звернень громадян, ведення вхідної та вихідної документації, ділові контакти з усіма підрозділами УЖГ.
•1993 – 1994 – Електродепо Київського метрополітену
«Оболонь».
Посада: комірник інструментальної.
Посадові обов’язки: видача інструментів працівникам депо, ведення картотеки, інвентаризація.
Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, пунктуальність, вміння швидко навчатись, стресостійкість.
Навички: вільне володіння українською та російською мовами, англійська – шкільний рівень. Впевнене володіння ПК та МФУ.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку (23 роки).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: