Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 апреля 2016

Юлія

Фахівець з реклами, маркетолог, інспектор з кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Маркетолог, інспектор з кадрів

с 08.2014 по 03.2016 (1 год 7 месяцев)
ТОВ, Ужгород (Торгівля)

- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.

Асистент директора, архіваріус

с 08.2010 по 08.2011 (1 год)
Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК»., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.

Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).

- Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).

Образование

Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р. університету.

Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси., Ужгород
Высшее, с 2010 по 2014 (3 года 10 месяцев)

Знания и навыки

Adobe Photoshop MS Office CorelDRAW Користувач ПК MS Outlook Email Малювання HCL Notes

Знание языков

  • Украинский — средний
  • Русский — средний
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Крилова Юлія
м. Ужгород
Дата народження: 30.11.1991р. (24 роки)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримання посади маркетолога, рекламного дизайнера, або інспектора з кадрів тощо.

Досвід роботи

Закарпатська філія ПАТ «КРЕДОБАНК». 2010р. — 2011р.

Проходження стажування: Операційно-касовий відділ, Відділ корпоративного продажу; Відділ роздрібного продажу; Сектор моніторингу.

Додатково робота з архівом (упорядкування архівних документів).

Робота на посаді асистента (організація діловодства на відділенні, реєстрація та відправка вхідної-вихідної кореспонденції,організація роботи приймальні протягом робочого дня, оформлення та подання наказів про відрядження та подальше оформлення посвідчень про відрядження тощо).
Досвід роботи

ТОВ (2014р.— 2016р.)

- Робота на посаді «Інспектора з кадрів». Обов'язки: Своєчасна підготовка і надання встановлених форм державної статистичної звітності, а також внутрішньої звітності. Оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, лікарняних працівників відповідно до КЗпП і внутрішніми документами. Формування особових справ працівників, ведення, облік та зберігання трудових книжок. Ведення табелів робочого часу тощо.
- Робота на посаді Маркетолога (менеджера з реклами). Обовязки: формування рекламної політики підприємства, проведення певних рекламних кампаній на збільшення кількості клієнтів та зростання обсягів продаж. Розробка рекламних текстів, плакатів, бордів, акційних газет та листівок. Участь в переговорах, співпраця з зовнішніми рекламними бюро та агенствами. Робота в 1С «Предприятие» - запуск акцій тощо.

Освіта

Ужгородський комерційний технікум: 2007р.— 2010р.
Факультет бухгалтерського обліку. Отримала диплом про середню-спеціальну освіту. Присвоєна кваліфікація-бухгалтер.

Ужгородський торговельно-економічний інститут
Київського національного торговельно-економічного 2010р.— 2014р.
університету. Напрям підготовки – Фінанси та кредит, спеціальність – фінанси.

Вміння та навички

Є вміння вести переговори та ведення діловодства організації. Є практика підбору персоналу для великої мережі. Робота з комп'ютером: впевнений користувач, зняння програм «1С Предпирятие», «Corel Draw X6», «Photoshop», електронна пошта «Microsoft Office Outlook 2010», «Lotus». Досконало володію українською та російською мовами, англійська мова – середній рівень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: