Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Маргарита

Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар

Рассматривает должности:
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар, Менеджер з логістики, Інспектор відділу кадрів, Менеджер з продажу, Діловод, Direct менеджер
Вид занятости:
полная
Возраст:
52 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 06.2019 по наст. время (6 лет 2 месяца)
Приватне підприємство "ВС-СЕРВІС ", Одеса (Транспорт, логістика)

Асистент керівника, офіс-менеджер, менеджер з перевезення експортних вантажів, диспетчер, з 06.2019 по 07.2022 (3 роки 1 місяць)
ПП "ВС-СЕРВІС", Одеса (Автобізнес і автосервіс)
ПП «ВС-СЕРВІС» - контейнерні перевезення вантажів по Україні та за її межами.
- забезпечення безперебійної роботи офісу (замовлення канцелярських товарів, господарських товарів, рекламних матеріалів, забезпечення ремонту обладнання та офісної техніки);
- прийом і розподілення кореспонденції (ел. пошта, Укрпошта, кур'єрські служби);
- ведення документообігу (архів, реєстрація договорів, кореспонденції, оформлення наказів, довіреностей, супровідної документації тощо);
- виконання інших доручень в рамках посадових обов'язків,
- робота з первинною документацією,
- пошук вантажів, замовників, автомобілів для перевезення в базах даних на необхідних інформаційних платформах (Lardi Trans, Autogon, QQRates тощо)
- організація робіт, пов'язаних з перевезенням по території України та міжнародних перевезень, імпорт/експорт,
- ведення переговорів у телефонному режимі,
- укладення договорів на надання послуг компанії (з замовниками та автоперевізниками),
- організація логістичного процесу,
- оперативне володіння інформацією про транспортування вантажу,
- підтримання та розвиток відносин з існуючими клієнтами та залучення нових клієнтів для співпраці;
- аналіз і робота з максимально рентабельними рейсами;
- знання нормативних документів, демереджів, осьових навантажень, максимальний допустимий тоннаж;
- документальне супроводження процесу перевезень;
- комунікація з клієнтами та водіями;
- контроль своєчасного виконання доставки вантажів;
- диспетчеризація та координація водіїв, повна взаємодія з ними, контроль, сприяння в вирішенні складних ситуацій при завантаженні/вивантаженні, у дорозі;
- оперативний контроль роботи (завантаження/рух/вивантаження) за допомогою мобільного зв'язку;
- контроль супровідної документації, підготовка необхідних документів на рейс;
- обдзвон водіїв з метою уточнення місцезнаходження контейнерів та інше.

Помічник керівника

с 09.2017 по 10.2019 (2 года 1 месяц)
Invivo, ТОВ "Вілена-Лаб", Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Кадровий документообіг:
- оформлення прийому, звільнення, переведення, відряджень, відпусток співробітників;
- облік особового складу підприємства в системі 1С 8.2 Кадри;
- ведення кадрової документації: накази, трудові договори, договори ГПХ, облік і зберігання трудових книжок, особисті картки форма П-2, довідки, архівування документів, навчання і атестація працівників, звіти по кадрам перед ЦЗ, ведення обліку військовозобов'язаних.
Бухгалтерські обов'язки:
- оформлення і реєстрація книг обліку розрахункових операцій /КУРО/,
- оформлення документів, а також сама процедура реєстрації та зняття з обліку касових апаратів РРО;
- заповнення і подача звітів в ГНС форми 20-ОПП.
Обов'язки секретаря:
- ділове листування, нормова і розпорядча документація,
- прийом і розподілення вхідної та вихідної документації, прийом дзвінків, ведення представницьких витрат,
- організація нарад і засідань, проектування,
- забезпечення офісу та регіональних пунктів канцелярськими товарами, побутовими приладдями, питною водою;
- купівля проїзних квитків для відряджень, забезпечення житлом, оформлення документів на відрядження;
- ведення необхідних журналів і книжок обліку,
- організація корпоративів.

Секретар

с 09.2016 по 06.2017 (9 месяцев)
ТОВ "Южспецмонтаж", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація документообігу компанії (вхідна і вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів), забезпечення збереження документів, печаток підприємства;
- планування та організація робочого графіка директора, проведення ділових переговорів;
- підготовка нарад і засідань, що проводяться директором підприємства, ведення протоколів засідань та нарад;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- підготовка та оформлення управлінсько-розпорядчих документів;
- підготовка документів і матеріалів для участі в тендерах Prozorro.

Офіс-менеджер

с 02.2007 по 03.2015 (8 лет 1 месяц)
Зернотранс, ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)

Функціональні обов'язки:
- організація документообігу компанії (вхідна і вихідна кореспонденція, реєстрація, облік, зберігання, архівування документів), забезпечення збереження документів, печаток підприємства;
- підготовка листів, запитів та інших документів, а також безпосереднє проведення телефонних переговорів з залізничними станціями, елеваторами, хлібоприймальними підприємствами, масложиркомбінатами, зерновими терміналами, Державною фітосанітарною службою, Державною хлібною інспекцією, органами ветеринарно-санітарного контролю;
- планування та організація робочого графіка директора, проведення ділових переговорів;
- підготовка нарад і засідань, що проводяться директором підприємства (повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення протоколів;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; підготовка та оформлення управлінсько-розпорядчих документів (наказів, довіреностей, товарно-транспортних накладних тощо);
- забезпечення своєчасного розгляду документів, переданих керівнику на підпис;
- контроль якості підготовки та правильності складання документів, що подаються на підпис керівнику підприємства;
- забезпечення розсилки та ознайомлення співробітників офісу і регіональних представників з наказами, розпорядженнями та іншою службовою документацією;
- здійснення контролю за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівництва;
- аналіз ефективності просування та виконання виробничих та інших робочих питань;
- прийом телефонних дзвінків, фіксація та передача службової інформації директору та співробітникам компанії, прийом відвідувачів;
- організація відряджень керівника: замовлення квитків, бронювання готелів;
- координація роботи всіх служб підприємства та регіональних представників;
- вивчення та аналіз логістичних та інших профільних послуг на ринку України, пошук нових партнерів;
- забезпечення центрального офісу та регіональних представників витратними матеріалами, товарно-матеріальними цінностями, канцелярськими товарами. Організація прийому, обліку, зберігання та видачі. Розробка та ведення бюджету витрат на офісні потреби.
- координація та контроль роботи водія (прийом заявок на машину, розробка графіка використання) та прибиральниці;
- контроль за дотриманням чистоти, підтримання ділової обстановки та позитивного іміджу в офісі.

Лаборант

с 08.2005 по 02.2007 (1 год 6 месяцев)
Одеська Державна Академія Холоду, Одеса (IT)

- організація діловодства на кафедрі;
- планування роботи та зустрічей керівника кафедри, виконання доручень керівництва;
- підготовка кафедрального розкладу, графіка роботи співробітників та викладачів;
- підготовка наказів та розпоряджень з практики та дипломного проектування;
- підготовка екзаменаційних відомостей, обробка даних про хід та результати екзаменаційних сесій, представлення звітів з виконання навчального навантаження, за показниками роботи кафедри, підсумками захисту дипломних проектів;
- підготовка матеріалів до складання планів самостійної роботи студентів;
- оформлення та здача справ в архів;
- облік роботи викладачів, погодинників, сумісників, облік відвідування занять студентами;
- робота з офісною технікою, прийом дзвінків, контроль наявності та замовлення канцелярських товарів;
- участь у підготовці викладачами методичних та наочних посібників для лекцій та практичних занять;
- ведення та оформлення протоколів зборів та нарад;
- контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку, дотриманням чистоти в лабораторіях та аудиторіях, закріплених за кафедрою.

Дополнительное образование и сертификаты

Курсы "Бухгалтерский учет+ 1С" Учебный центр "Good School"

2017, 2 месяца

Дополнительная информация

Особисті якості – комунікабельність, самоорганізованість, наполегливість, забезпечення результату за будь-яких обставин. Коректний і доброзичливий стиль спілкування з колегами та клієнтами. Лояльний, діловий вигляд.

Українська мова – вільно

Комп’ютер – впевнений користувач (Word, Excel)

Додаткова освіта та сертифікати:
Курси "Бухгалтерський облік+ 1С" Учбовий центр "Good School"
2017, 2 місяці

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: