Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 июля 2023 PRO

Вікторія

Перукар, колорист, стиліст, барбер, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Ватутино
Готов работать:
Ватутино, Звенигородка

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Перукар, колорист, стиліст, барбер

с 03.2019 по наст. время (5 лет 2 месяца)
Салон краси "Пікова Дама", Звенигородка (Краса, фітнес, спорт)

Виконую: всі види чоловічих та жіночих стрижок; укладання волосся; зачіски любої складності; покраска волосся різних технік ( мілірування, аіртач, омбре, шатуш, балаяж, тонування), блочна покраска; лікування волосся масками, банями, ботокс; нарощення волосся на брейди, різні види афрокос; покраска та корекція брів; послуги барбера.
Постійно розвиваюся в цих напрямках, проходжу додаткові курси, майстер-класи, онлайн та офлайн навчання.

Старший кредитний експерт

с 03.2017 по 05.2018 (1 год 2 месяца)
ТОВ Смарт-фінанс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки кредитного експерта - залучення та пошук клієнтів, формування клієнтської бази, робота з клієнтами, підписання договорів, оформлення та видача банківських карток, видача споживчих кредитів та кредитів на готівку.
Обов'язки старшого кредитного експерта - організація командної роботи, робота з плановими показниками, відрядження та звітність роботи кожного співробітника, пошук нових методів роботи для досягнення ефективності роботи та планових показників, підбір та навчання персоналу.
Досягнення – зростання до старшого експерта, організація команди з 6 підлеглих співробітників, ефективний розподіл ресурсів та завдань між співробітниками.

Адміністратор - фрілансер

с 05.2016 по 01.2017 (8 месяцев)
Kingshill Media Group, Ватутино (Маркетинг, реклама, PR)

Торговий представник

с 08.2013 по 03.2016 (2 года 7 месяцев)
ПАТ "Ватутінський хлібзавод", ПП "Торговий Дім Поляков", Торговий Дім "Мірель", Ватутіне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
- запуск "з нуля" магазинів фірмової мережі щодо реалізації продукції (оренда, супровідна документація, встановлення обладнання, визначення асортименту залежно від регіону);
- Оптимізація маршрутів доставки товару;
- консультування клієнтів щодо продукції;
- Пошук нових клієнтів (презентація товарів, укладання договорів);
- ведення звітності щодо виконуваної роботи;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- Аналіз ринку, моніторинг цін конкурентів;
- Виконання планових показників;
- ведення переговорів з міжнародними мережами, підписання специфікацій та договорів;
- участь у державних закупівельних тендерах;
- залагодження конфліктних ситуацій із клієнтами.

Досягнення:
- запуск фірмової мережі магазинів;
- запуск нових маршрутів, вигідних для компанії;
- виграші у тендерах важливих для компанії

Аналітик консолідованої інформації

с 01.2011 по 08.2013 (2 года 7 месяцев)
ПП "Солодка Мрія", Ватутіне (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
- аналізу продажів за різними критеріями та показниками залежно від поставлених завдань керівником;
- Складання планів та прогнозів товарообігу;
- аналіз ефективності проведення акцій щодо просування торгової марки;
- аналіз продажу у форматі «план/факт/прогноз» з деталізацією та періодичністю;
- аналіз внутрішніх та зовнішніх показників компанії, звітність;
- Аналіз конкурентного середовища;
- аналіз складських запасів та планування закупівель;
- формування, ведення та регулярне оновлення клієнтської бази даних;
- взаємодія із суміжними департаментами компанії, клієнтами;
- підготовка презентацій для подання звітності до керівництва.

Офіс-менеджер

с 04.2009 по 12.2010 (1 год 8 месяцев)
ТОВ Агропром-В, Ватутіне (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки:
- ведення управлінського обліку з оформленням звіту з продажу наприкінці місяця;
- логістичні функції маршрутів;
- проведення консультацій та презентація клієнтам;
- контакт та співробітництво з виробництвом;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- знання та ведення документообігу (накладні, договори, рекламації, виписка платіжних доручень, рахунків, накладних)
- моніторинг ринку;
- робота з договорами, специфікаціями;
- планування бюджету відділу (на рік);
- вміння працювати з офісною орг. технікою.

Образование

Черкаський державний технологічний університет

ФІТІС, бакалавр з комп'ютерної інженерії, Черкаси
Высшее, с 2006 по 2009 (3 года)

Черкаський державний бізнес коледж

Молодший спеціаліст з комп'ютерної інженерії, Черкаси
Среднее специальное, с 2000 по 2004 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Смарт-Академія "Сучасні фінансові рішення"

27.02.2018 г

Перукарська справа, основи колористики - салон краси "Пікова Дама"

2019, 6 місяців

Знания и навыки

MS Word MS Excel MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Email MS Access Робота зі сканером AutoCAD Робота з принтером Операційні системи Linux 1С:Підприємство Пошукові системи

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Польский — средний

Рекомендации

Чорна С.І.

Чорна С.І.

Комерційний директор, ТОВ Агропром - В

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості: цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, амбіційність, сильний потяг до навчання, аналітичний склад розуму, уміння працювати з великими обсягами інформації (цифрами та документами), здатність швидко встановлювати контакт з оточенням, уміння працювати в команді, самовдосконалення.

Інтереси та захоплення: спорт, психологія, класична література, саморозвиток.


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: