Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Катерина

Керівник відділу продажу, 70 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Проджект-менеджер, Тимлід, Продюсер, Керівник відділу, Бізнес-асистент, Виконавчий директор
Вид занятости:
полная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 08.2024 по 06.2025 (10 месяцев)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)

Повністю перебрала управління відділом продажів: контроль якості, адаптація новачків, розвиток команди, стратегічне планування.

Здійснювала глибокий аналіз продажних відеодіагностик: логіка розмови, слухання клієнта, побудова довіри, робота із запереченнями.

Запускала системні зміни в структурі продажу: перебудувала карту діагностики, адаптувала скрипти, впроваджувала індивідуальні формати роботи з клієнтами.

Самостійно найняла та адаптувала 6 нових співробітників, з яких усі вийшли на результат. Створила і розширила команду з 1 до 6+ осіб.

Прописала систему мотивації з нуля, створила посадові інструкції, відеогайди та внутрішні регламенти.

Запровадила нові блоки в CRM-системі, щоб оптимізувати звітність для аналітики, самостійно налаштувала автоматизацію для СРМ-системи, щоб пришвидшити роботу з заливкою лідів.

Працювала з вигорянням співробітників: проводила персональні бесіди, допомагала вийти з емоційних ям, підвищувала залученість та впевненість у собі.

Ініціювала створення нових посад (кваліфікатор, менеджер дзвінків до вебінару), особисто прописала логіку та скрипти.

Координувала внутрішні тренінги, впроваджувала рольові ігри, ділилась власними діагностиками для навчання.

Приймала стратегічні рішення — брала відповідальність за ініціативи, впроваджувала їх до узгодження, доводячи ефективність результатами.

Особисто працювала з клієнтами у складних кейсах — приймала чесні, іноді жорсткі рішення, які в довгостроковій перспективі формували лояльність і довіру до бренду.

Досягла зростання конверсії, зменшення відтоку персоналу та стабілізації процесів у період кризи.

Ініціювала збір зворотного зв’язку від студентів — на його основі оновлювалась навчальна програма, підвищуючи її відповідність реальним потребам.

Ініціювала технічні зміни на сайті: виявила помилки на кількох версіях, зібрала технічне ТЗ, передала команді на реалізацію.

Прописувала маркетингові скрипти для залучення клієнтів з бази — тісна співпраця з відділом маркетингу та аналітиком.

Тімлідер

с 02.2024 по 07.2024 (5 месяцев)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)

Продовжувала здійснювати прямі продажі освітніх продуктів — через дзвінки, переписку, та відео-діагностики з клієнтами.

Була ініціатором підвищення ефективності комунікації з клієнтами, створила персональний підхід до кожного менеджера задля покращення їх результативності.

Виконувала функції тимчасового керівника команди: проводила розбори діагностик, підтримувала менеджерів у період вигоряння, допомагала виходити на результат після тривалих провалів у продажах.

Утримала ключових співробітників у команді, які планували звільнення; повернула екс-менеджерів до компанії.

Ініціювала створення нової ролі - кваліфікатора, щоб розвантажити менеджерів від первинного контакту з клієнтами і сфокусувати їх на продажах; провела рекрутинг та адаптацію нових людей.

Комунікувала напряму з керівництвом компанії (включно з CEO), координувала командну роботу та пропонувала системні зміни.

В період коли була тімлідером, зробила персональний рекорд за місяць: 50% конверсія з діагностики в продаж, коли стандарт був 30%, в період виконання додаткових обов'язків: заливка лідів, їх розподіл, робота з ексель таблицями.

Розробляла звітність для керівництва з нуля: самостійно формувала шаблони аналітики, щоб забезпечити прозорість роботи команди та ефективність продажів.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 09.2023 по 02.2024 (5 месяцев)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)

Продавала освітню програму "Як відкрити бізнес в умовах війни" після вебінарів через дзвінки, переписки та CRM — працювала з теплою та гарячою аудиторією.

Вела клієнтів від заявки до оплати: спілкування по телефону по методу СПІН, обробка заперечень, підтримка у прийнятті рішень.

Регулярно входила в топ продажів команди; адаптувала власний скрипт для ефективної роботи.

Ініціювала створення сайту з прикладами відкритих кав’ярень наших студентів — як додатковий інструмент довіри до продукту.

Виконувала додаткові завдання керівника (координація команди, мікроконсультації менеджерам) — фактично виконувала функції неформального лідера команди.

Допомагала колегам з вирішенням питань, коли керівник був відсутній — брала на себе частину командної підтримки.

Менеджер з продажу

с 11.2022 по 08.2023 (9 месяцев)
7eminar, Київ (Освіта, наука)

- Продавала онлайн-доступ до навчальної платформи для бухгалтерів і кадровиків (підписки на 6 та 12 місяців), а також супутні освітні продукти.

- Спілкувалась із бухгалтерами та власниками бізнесів, презентувала продукти, закривала угоди.

- Вела одночасно кілька напрямків продажів (бухгалтерія, кадровий облік).

- Ініціювала покращення CRM-системи та сайту компанії: виявляла технічні недоліки, пропонувала зміни, комунікувала з керівництвом щодо їх впровадження.

- Брала активну участь у внутрішніх процесах, постійно надаючи зворотний зв’язок щодо якості продукту та роботи систем.

Менеджер з продажу

с 06.2020 по 02.2022 (1 год 8 месяцев)
Школа ораторського мистецтва Ірини Палько, Київ (Освіта, наука)

- Продаж курсів з ораторського мистецтва, живі заходи та онлайн навчання.
- Повноцінне ведення роботи з теплим клієнтом: від первинного дзвінка і виявлення потреб, до завершення угоди.
- Відпрацювання заперечень, робота з постійними клієнтами, продаж доп. послуг.
- Прозвон бази клієнтів, пропозиція доп. послуг компанії.
- Робота з таблицями Google, робота в Amo-crm.
- За час роботи, часто виконувала план продажів. Завжди прагну до того, щоб привести в компанію більше прибутку.
- Для кращого пізнання продукту, і для успішнішого ведення переговорів з клієнтами - проходила тричі навчання в даній школі - в ораторському напрямку. Є два сертифікати, що підтверджують успішне закінчення навчання.
- Була підвищена до посади Тім-ліда в команді, де виконувала підрахунок ЗП, аналіз роботи колег і підвищення якості роботи з клієнтами. Як Тім лід - працювала 5 міс. до 24.02.22.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2017 по 06.2020 (3 года 1 месяц)
Прінтаніка, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Приймання та обробка вхідних дзвінків клієнтів.
Виявлення потреби у клієнта на продукцію.
Ведення клієнта від початку надходження ліда в компанію до завершення угоди.
Повне оформлення замовлень, робота в AMOcrm, консультування клієнта щодо продукції, пошук і пропозиції найкращих варіантів вирішення питань клієнта.
Обробка заперечень, робота з незадоволеними клієнтами, робота з корпоративними клієнтами, зокрема складання договорів, рахунків тощо, робота з постійними клієнтами.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 10.2016 по 05.2017 (7 месяцев)
Shop (Call-центр), Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, продаж додаткових товарів до основного товару, робота з категоричними клієнтами, дзвінки з автодозвоном, робота з запереченнями, і робота зі скриптами.

Оператор кол-центру

с 07.2016 по 10.2016 (3 месяца)
Call-центр, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Продзвін клієнтів по внутрішній базі даних для актуалізації інформації.

Образование

МАУП

Практична психологія, Київ
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Психолог, закінчила освіту з червоним дипломом (можу надати в Дії скріни).

Дополнительное образование и сертификаты

Школа ораторского искусства Ирины Палько

Курс по уверенной и убедительной речи, 2020г. Сертификат базового и продвинутого курсов

Знания и навыки

  • Активний продаж
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Планування продажу
  • Управління командою
  • Побудова відділу продажу
  • Відповідальність
  • Ведення CRM
  • MS Excel
  • Notion
  • Miro
  • Looker Studio
  • Впровадження системи KPI
  • Управління персоналом
  • Працьовитість
  • Робота із запереченнями
  • Організаторські здібності
  • Ораторське мистецтво
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Google Sheets

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Керівник продажів з практичним досвідом побудови ефективних команд, адаптації новачків, впровадження змін і підвищення конверсій у складних умовах. Маю системне мислення, розумію бізнес-процеси не лише в межах відділу продажів, а й на перетині з маркетингом, аналітикою, продуктом. Активно співпрацювала з відділом маркетингу, аналітиком і СЕО над поліпшенням якості лідів, структури сайту, змісту продукту.

Розумію логіку роботи інструментів: Notion, Google Calendar, Google Sheets, Looker Studio. Створювала звітність для керівництва, формувала щомісячні плани, аналізувала ефективність комунікацій і рентабельність каналів залучення. Брала участь у розробці бази знань, вела таблиці з розборами помилок, прописувала маркетингові та діагностичні скрипти.

Маю досвід публічних виступів: проводила вебінар у зв’язці з головним спікером, який потім був використаний у навчальному курсі. Ініціювала створення культури взаємної підтримки в команді — включно з організацією першої офлайн-зустрічі для всіх учасників з різних міст.

Працюю швидко, глибоко, системно. Вмію витягувати команду з кризи, відновлювати мотивацію і досягати зростання. Люблю екологічні продажі, де цінність для клієнта — не гасло, а реальність.

П.с. Якщо я не відповідаю, пишіть будь ласка у ТГ @kate_keep.

Також можу надати рекомендації від людей, з якими раніше працювала - якщо буде така потреба.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: