Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 PRO

Мирослава

Юрист, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Юрисконсульт

с 02.2022 по наст. время (2 года 3 месяца)
Венбест, ТОВ, Київ (Охорона, безпека)

1.розробляла проекти різних типів договорів, здійснювала перевірку договорів, погоджувала та вносила необхідні правки
2.розробляла внутрішні та корпоративні документи компаній (статути, протоколи, акти, накази і т.д.)
3.брала участь в переговорах, вела листування з контрагентами, партнерами
4.здійснювала представництво інтересів в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, виконавчих службах, у нотаріусів
5.здійснювала комплексний юридичний супровід діяльності компанії
6.здійснювала супровід господарської діяльності підприємств

Юрист

с 08.2020 по 10.2021 (1 год 2 месяца)
ТОВ "ЕЛЕКТРОЮА ЧАРДЖИНГ", Киев (Автобізнес та автосервіс)

1.Проводила реєстраційні дії: ТОВ, ФОП, ГО.
2.За дорученням юриста виїжджала в державні та судові органи, органи місцевого самоврядування, в сторонні організації для вирішення нескладних юридичних питань (здача і отримання документів, отримання роз'яснень, здійснення інших юридичних дій).
3.Відкривала розрахункові рахунки для ФОП та ТОВ.
4.Здійснювала перевірку клієнті в реєстрі ЄДРПОУ, електронному кабінеті платників, реєстрі виконавчих проваджень, реєстрі боржників, еєстрі судових рішень, реєстрі речових прав на немайнові права.
5.Займалась підготовкою комерційних пропозицій, договорів на надання послуг та інших внутрішніх документів, і презентацій, аналітичних довідок, виставлення рахунків і виконання інших завдань адміністративного характеру.
6.Створювала договори купівлі-продажу, договори оренди, трудові договори, договори про розміщення реклами, договори прокату та додаткові угоди.
7.Створювала накази, штатні розписи, заповнювала трудові книжки та журнали обліку документації.
8.Надавала відповіді на претензії, вимоги, запити адвокатів та на листи від державних органів.
9.Розробляла претензії, вимоги та позови.
10.Надавала консультації та правову допомогу при податковій перевірці та при перевірці держпраці.

Менеджер з комерційних питань та управління

с 12.2019 по 08.2020 (8 месяцев)
ТОВ "БЕСТ ЛІЗИНГ", Киев (Фінанси, банки, страхування)

1.Створювала договори фінансового лізингу, договори купівлі-продажу та додаткові угоди
2.Розробляла проекти договорів, додаткових угод, актів.
3.Здійснювала облік юридичної документації
4.Узгоджувала договірні документи з менеджером проекту, директором, бухгалтером, клієнтом.
5.Допрацьовувала типову форму договору відповідно до заявки на підготовку договору.
6.Займалась підготовкою комерційних пропозицій, договорів на надання послуг та інших внутрішніх документів, і презентацій, аналітичних довідок, виставлення рахунків і виконання інших завдань адміністративного характеру.
7.Здійснювала перевірку клієнті в реєстрі ЄДРПОУ, електронному кабінеті платників, реєстрі виконавчих проваджень, реєстрі боржників, еєстрі судових рішень, реєстрі речових прав на немайнові права.
8.Здійснювала поточні консультації працівникам підприємства з юридичних питань.
9.Вживала заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій з клієнтами.
10.Вела бази даних усіх договорів та клієнтів.

Юрист

с 09.2017 по 12.2019 (2 года 3 месяца)
Ювелирная сеть « Дом Злата» Ювелирного холдинга «Берег-Инвест», Киев (Роздрібна торгівля)

1.Працювала з договорами: реєстрація, перевірка, архівація.
2.Приймала участь у вирішенні профільних питань, надавала допомогу старшим колегам.
3.Поточні консультації працівникам підприємства з юридичних питань.
4.Розробляла та доопрацьовувала типову форму договору відповідно до заявки на підготовку договору.
5.Узгоджувала договірні документи з менеджером проекту, зам гендиректора, юристом, бухгалтером, клієнтом.
6.Супроводжувала та укладала договори оренди, охорони, лізингові договори, договори на проектні роботи та договори про надання послуг.
7.Вела бази даних усіх договорів та клієнтів.
8.Представляла інтереси компанії в державних органах та подавала документи, щодо зміни будь-якої інформації по філіям компанії.
9.Проводила реєстраційні дії: ТОВ, ФОП, ГО.
10.Складала довіреності на пердставлення інтересів фірми, на купівлю-продаж, генеральні довіреності.
11.Відкривала розрахункові рахунки для ФОП та ТОВ.
12.Надавала відповіді на претензії, вимоги, запити адвокатів та на листи від державних органів.
13.Розробляла претензії, вимоги та позови.
14.Надавала консультації та правову допомогу при податковій перевірці та при перевірці держпраці.

Помічник юриста

с 04.2016 по 05.2017 (1 год 1 месяц)
ТОВ "ІЮС" АЛЬФА", Киев (Юриспруденція)

Посадові обов'язки

1.Збирала і отримувала матеріали та інформацію за допомогою правових баз даних, архівів, інших джерел пошуку юридичної інформації, необхідної керівникові підприємства, а також забезпечувати її аналіз; доповідати результати такого аналізу керівнику підприємства.
2.Розробляла проекти юридичних документів (договорів, запитів, претензій, позовів, скарг) невеликого обсягу, складності і представляти їх юристу для коригування та затвердження.
3.За дорученням юриста виїжджала в державні та судові органи, органи місцевого самоврядування, в сторонні організації для вирішення нескладних юридичних питань (здача і отримання документів, отримання роз'яснень, здійснення інших юридичних дій).
4.Здійснювала облік юридичної документації.
5.Відповідала за кореспонденцію (відправка і отримання).
6.Звітувала перед юристом за результати своєї роботи.
7.Готувала відповіді на претензії, інші запити.
8.Надавала консультації для клієнтів згідно з чинним законодавством.
9.Здійснювала облік і зберігання договорів про надання поштового, юридичного та секретарської обслуговування.
10.Своєчасно оформляла і видавала Клієнтам договору на підпис.
11.Підтримувала зв'язок з організаціями та підприємствами.
12.Виконувала інші обов'язки і доручення начальника відділу та керівництва Підприємства, що стосуються роботи.
13.Здійснювала роботу по ефективному і культурному обслуговуванню відвідувачів, створенню для них комфортних умов.
14.Забезпечувала контроль за збереженням кореспонденції.
15.Вживала заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій з клієнтами.

Образование

КНЕУ

Юридичний інститут, факультет Приватне право, Київ
Высшее, с 2019 по 2021 (2 года)

Магістр, приватне право

КНЕУ

Правознавство, Киев
Высшее, с 2016 по 2019 (2 года 9 месяцев)

заочна форма навчання на бюджеті

КиМУ

Правознавство, Киев
Неоконченное высшее, с 2012 по 2016 (3 года 9 месяцев)

Отримала рівень молодшого спеціаліста "Правознавство" в червні 2016.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Windows Знання держ. реєстрів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості: швидко навчаюсь новому та постійно удосконалюю свої знання і навички, вмію знаходити рішення складних і нетипових задач, ефективно розподіляю робочий час, швидко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати як самостійно, так і в команді

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: