Елизавета
Администратор, экономист, бухгалтер, менеджер отдела кадров, 30 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3544228/
Образование
Житомирский государственный политехнический университет
Управление персоналом и экономика труда, Житомир
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 9 месяцев)
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Кириллович Єлизавета Валеріївна
Телефон: [
E–mail: [
Мета: працевлаштування з перспективою росту.
Освіта: вища (спеціаліст)
2006 – 2011 Житомирський державний технологічний університет, спеціальність “Управління персоналом і економіка праці”.
Володіння мовами:
український – рідний;
російський – рідний;
англійський – зі словником.
Особисті якості:
– активна життєва позиція, цілеспрямована;
– комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, креативна, наявний оптимізм;
– характер спокійний, урівноважений;
– здатна та маю бажання швидко навчатися новим видам діяльності;
– шкідливих звичок не маю.
Стаж:
4 роки 4 місяці - на посаді секретаря (відділ кадрів, діловод, помічник директора);
+ 7 років 3 місяці - на посаді бухгалтера;
+ 2 роки на посаді головного бухгалтера.
Знання комп’ютера:
- користувач ПК(MS Office: Word, Exсel, Power Point),
- навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera),
- 1С-бухгалтерія,
- ІС-ПРО бухгалтерська програма,
- MEDOC;
- пройшла навчання та підвищення кваліфікації "Публічні закупівлі: Організація електронних торгів в системі PROZORRO". Підтвердження даних знань є наявні сертифікати.
- є сертифікат проходження тестування як уповноважена особа в публічних закупівлях.
Навички ведення:
- кадрової документації;
- бухгалтерська робота;
- адміністративна робота;
- веденням ділової документації;
– робота над проектами;
– оформлення документів по різним інстанціям;
– оформлення документів на бухгалтерію та робота в бухгалтерській програмі, ІС-ПРО, MEDOC, СДО.
– організація документообігу, що забезпечує оперативний контроль за рухом та виконанням доручень керівництва в роботі;
– оформлення документів при прийнятті, переведенні, звільненні, змін у працівника;
– складання розпорядчих документів;
– організація контролю за виконанням наказів по кадрах (облік особового складу при прийнятті, переведенні та звільненні працівників, проведення заохочень та дисциплінарних стягнень);
– облік надання відпусток;
– облік кадрів;
– оформлення, ведення та облік трудових книжок;
– оформлення документів про призначення пенсій;
– підготовка документів для державної статистичної звітності;
– підготовка документів для звітності, яка подається в державну службу зайнятості;
– підготовка документів до архівного зберігання.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Житомир -
Помічник керівника, керівник відділу, групи, адміністратор
20000 грн, Житомир -
HR-менеджер
50000 грн, Житомир -
Менеджер-администратор
Житомир, Удаленно -
Адміністратор
Житомир -
Менеджер з персоналу
30000 грн, Житомир, Бердичев