Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 октября 2020 PRO

Людмила

Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 09.2017 по 08.2020 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Еко-Буд БЦ", Біла Церква (Торгівля)

• Розробка та підтримка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами різного рівня, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід, ведення бази даних кандидатів.
• Моніторинг ринку праці (пропозиція-попит), аналіз рівня заробітних плат серед конкурентів та в регіоні в цілому, аналіз динаміки руху трудових ресурсів, дослідження ефективності каналів пошуку персоналу.
• Адміністрування витрат пов′язаних з пошуком персоналу.
• Ведення кадрової документації: прийняття на роботу, звільнення, оформлення трудових договорів, формування особових справ співробітників, складання графіків відпусток, повідомлення про відпустки, оформлення штатного розпису підприємства, надання довідок працівникам на їх вимогу, управління робочим графіком персоналу ( звітність про відвідування та відсутність). Робота в 1:С.

Менеджер з персоналу

с 03.2017 по 08.2017 (5 месяцев)
Компанія "Дім Пласт", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Розробка організаційної схеми підприємства. Формування регламентної документації.
• Участь у HR-консалтингових проектах: розміщення актуальних вакансій на сайтах пошуку роботи та інших ресурсах, комунікація з потенційними кандидатами, презентація компанії-роботодавця, організація співбесід.

Менеджер із збуту

с 12.2016 по 03.2017 (3 месяца)
ПП "Євро-Глас", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по продажу продукту підприємства.
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей доставки товару, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Керівник відділення

с 08.2016 по 10.2016 (2 месяца)
ТОВ "Ін-Тайм", Біла Церква (Логістика, транспортні послуги)

• Управління роботою відділень.
• Контроль роботи персоналу.
• Забезпечення відділень необхідними матеріалами.
• Планування витрат відділень.
• Залагодження конфліктних ситуацій.
• Робота з клієнтами.

Менеджер із збуту

с 10.2015 по 08.2016 (10 месяцев)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Управління та планування діяльності по виготовленню замовлень клієнтів. (Приймання замовлень, передача у виробництво, контроль термінів виготовлення, організація відправлень до адресата)
• Комунікація з клієнтами з метою виявлення їх потреб, кінцевої дати виконання замовлення та можливостей виготовлення деталей по їх кресленням, оформлення замовлень, організація документообігу стосовно здійснення продажів.
• Допомога клієнтам у виборі товарів на сайті компанії, надання необхідних технічних характеристик на вимогу клієнтів.
• Обробка матеріалів замовника для виконання замовлення.
• Контроль дебіторської заборгованості.
• Ведення звітності.

Начальник дільниці

с 01.2006 по 07.2015 (9 лет 6 месяцев)
ПП ТВФ "Галант", Біла Церква (Промисловість та виробництво)

• Керівництво виробничою дільницею, контроль виробництва та перевірка якості готової продукції.
• Управління роботою персоналу, видача нарядів на роботу, приймання виконаної роботи, закриття нарядів на заробітну плату.
• Відбір персоналу, організація процесу навчання нових співробітників.
• Ведення обліку роботи дільниці, координація приймання на склад готової продукції, участь у проведенні інвентаризацій, контроль над веденням обліку готової продукції.
• Контроль за матеріально-технічною базою виробництва, вирішення господарських та організаційних питань.
• Аналіз та планування роботи дільниці.

Образование

Державна академія керівних кадрів культури і мистецтва

Інститут дизайну та ландшафтного мистецтва, дизайн ландшафту., Київ
Высшее, с 2006 по 2010 (3 года 10 месяцев)

Педагогічне училище Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів

Педагогіка та методика середньої освіти.Образотворче мистецтво та художня праця, Біла Церква
Среднее специальное, с 2000 по 2004 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний центр «Аргоніта», учбовий курс «Бухгалтерський облік»

2016, 3 місяці

Білоцерківський технічний коледж. Оператор комп'ютерного набору.

2004, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, графічне креслення у програмі AutoCAD

2019, 3 місяці

Білоцерківський освітній центр, дизайн інтер'єрів у програмі 3ds-Max

2020, 4 місяці

Серія тренінгів по командоутворенню та ефективності особистості

2017-2018

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Користувач Internet

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Досвід роботи в програмі 1:С.
Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією.
Навички ділового листування, написання офіційних листів та звернень.
Досвід роботи забезпечення життєдіяльності офісу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: