Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Керівник проєкту, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник проєкту, Керівник відділу закупівель, Категорійний менеджер, Керівник категорійних менеджерів, Менеджер з закупівель, Керівник філії, Менеджер з закупівель зернових і олійних культур, Регіональний директор, Керівник кінокомплексу, Менеджер роботи з клієнтами
Вид занятости:
полная
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Винница, Киев, Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з аудиту постачальників

с 04.2024 по наст. время (1 год 4 месяца)
Аврора, мультимаркет (ТОВ "Вигідна покупка"), Вінниця (Роздрібна торгівля)

Комерційний департамент, відділ категорійних менеджерів:
- побудова процесу аудиту постачальників;
- формування чек-листів аудитів постачальників;
- проведення аудитів виробничих потужностей постачальників по всій території України;
- формування висновків і планів коригувальних дій за результатами аудитів;
- залучення підрядних компаній для співпраці в даному процесі.

Менеджер з закупівель зернових і олійних культур

с 09.2022 по 02.2024 (1 год 5 месяцев)
ТОВ «АГРО-ЕКО-ГРАУНД», ПГ "ВіОйл", Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

•наявна база с/г виробників в розрізі с/г культур, база автоперевізників;
•проведення переговорів із виробниками зернових, олійних культур щодо закупівлі, узгодження закупівельних цін і умов;
•організація закупівлі зернових, олійних культур;
•документальний супровід угод на закупівлю;
•моніторинг закупівельних цін на зернові, олійні культури;
•пошук автотранспорту для внутрішніх і міжнародних перевезень зернових і олійних культур, моніторинг тарифів на автоперевезення.

Категорійний менеджер

с 09.2021 по 06.2023 (1 год 9 месяцев)
ТД «Укрсервіс» (ФОП Лук'ян М.Ф.), Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління асортиментом та складськими залишками;
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.

Керівник відділу закупівель

с 04.2018 по 09.2021 (3 года 5 месяцев)
ПП „МОЛОТОК”, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•проведення переговорів з потенційними та діючими постачальниками щодо закупівлі продукції, укладення та супровід договорів щодо закупівлі продукції ( ціль – максимально вигідні умови для компанії );
•організація і вдосконалення, супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції;
•вирішення конфліктних і спірних ситуацій, захист інтересів компанії;
•управління логістикою, асортиментом та складськими залишками;
•навчання персоналу.
•супроводження і контроль всіх етапів процесу закупівлі продукції - переговори з постачальниками; укладення договорів; контроль дотримання постачальниками договірних зобов’язань; логістика; контроль заборгованості; опрацювання запитів відділу продаж; робота з номенклатурою; контроль документообороту з постачальниками, робота в CRM-системі.

Начальник управління супроводу кредитних продуктів Центру супроводу та підтримки ( Головний банк з робочим місцем у м.Вінниця)

с 03.2017 по 02.2018 (11 месяцев)
Credit Agricole, Головний банк робоче місце у м.Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та забезпечення якісного виконання завдань новоствореного управління головного банку в складі Центру супроводу та підтримки, навчання персоналу, контроль відкриття/закриття/лонгаціі в системі банку кредитних договорів, договорів застави/поруки/страхування юридичних осіб МСБ і КБ,контроль бек-офісного супроводження кредитних операцій юридичних осіб МСБ і КБ всієї мережі банку.

Начальник операційного відділу, відповідальний працівник з фінансового моніторингу; начальник відділу супроводження карткових операцій

с 01.2006 по 03.2017 (11 лет 2 месяца)
Credit Agricole, Ровно (Фінанси, банки, страхування)

• контроль операційної діяльності центрального відділення, перевірка юридичних справ клієнтів;
• контроль касових операцій, в т.ч. видалення / сторно касових операцій, контроль касових символів;
• контроль залишків коштів на транзитних рахунках, звірка оборотів операційної каси;
• контроль оформлення документів та проведення операцій купівлі/продажу готівкових коштів;
• контроль обліку операцій з МБПК через ПОС- термінали, контроль обліку операцій завантаження/розвантаження банкоматів, моніторинг банкоматної мережі;
• контроль бухгалтерського обліку операцій з індивідуальними сейфами, операцій з ювілейними монетами, виконання операцій щодо оприбуткування/списання цінностей в сховищі цінностей центрального відділення та в підзвіті працівників відділення;
• контроль зарахування заробітних плат та інших виплат на карткові рахунки клієнтів, контроль зарахування на карткові рахунки пенсій, соціальних допомог і допомог по безробіттю;
• контроль формування касових та меморіальних документів дня;
• виконання функцій відповідального працівника відділення з фінансового моніторингу; очолення системи запобігання легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом у ЦВ ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» в м.Рівне;
• прийняття рішень про повідомлення Уповноваженого органу про фінансові операції, щодо яких є мотивовані підозри, що вони можуть здійснюватись з метою легалізації ( відмивання ) доходів, одержаних злочинним шляхом, або, що вони пов’язані, мають відношення чи призначені для фінансування тероризму;
• внесення операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до реєстру та забезпечення направлення файлів-повідомлень про дані операції до зведеного реєстру Банку;
• забезпечення реалізації Правил внутрішнього фінансового моніторингу та програм здійснення фінансового моніторингу, і ін.
• нарахування відсотків по депозитам юридичних та фізичних осіб;контроль та відправлення зовнішніх платежів; контроль дебіторської заборгованості по виплаті переказів, видачі коштів в еквайринговій мережі; нарахування та списання комісійних доходів по РКО юридичних осіб;робота з кредитними картками; надання статистичної звітності НБУ.

Начальник відділу платіжних карток

с 07.2003 по 01.2006 (2 года 6 месяцев)
ЗАТ КБ ПРИВАТБАНК, Ровно (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділу, підбір і навчання персоналу.Залучення клієнтів на обслуговування по платіжним карткам, а також на відкриття депозитів та кредитних карток, надання консультацій, відкриття, видача та обслуговування платіжних карток, зарахування безготівкових коштів, обслуговування зарплатних проектів, контроль за сплатою РКО, вирішення спірних та проблемних ситуацій, які виникають при обслуговуванні карток, робота з кредитними лініями, контроль дебіторської заборгованості по картрахункам.

Викладач

с 07.2002 по 07.2003 (1 год)
Рівненський державний аграрний технікум, Рівне (Освіта, наука)

• підготовка та надання платіжних документів в Державне Казначейство, виконання обов’язків касира, викладацька діяльність на факультеті „Комерційна діяльність” у групі „Фінанси”.

Образование

Тернопільська академія народного господарства

Факультет фінансів, спеціальність "економіст", спеціалізація "Фінанси та кредит", Тернополь
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)

Мирогощанська ЗОШ

Дубно
Среднее, с 1986 по 1997 (11 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг «Побудова взаємовідносин з постачальниками. Процес пошуку та ефективного управління постачальниками»

Березень 2019р.

Тренінг «Перемовини закупівельника з постачальником: досягнення умов співробітництва»

Червень 2019р.

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Ведення CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • 1С:Підприємство
  • Google Sheets
  • Управлінські навички
  • Бажання вчитися і розвиватися

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Французский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Готовність до відряджень.
Водійське посвідчення категорії В.
Професійні та особисті якості: здатність до навчання та самоосвіти, вміння працювати в команді, стресостійкість, комунікабельність, бажання розвиватись.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: