Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 января 2024 PRO

Дмитро

Операційний директор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор

с 01.2021 по наст. время (3 года 4 месяца)
STD Formation SRL, Кишинів (Молдова)/ Київ (Україна) (Проектування і постачання металоконструкцій (швидкомонтуємі повнокомплектні будівлі), експорт.)

Досвід партнерського розвитку бізнесу.
Створення позиціонування STD Formation як кращого партнера для індустрії проектування, постачання та монтажу металоконструкцій, а також повнокомплектних будівель.
Оберти компанії склали понад 1 млн євро за рік роботи 2021/2022.

Ключові зони відповідальності:

•Ефективне планування та реалізація проектів відповідно до бізнес-пріоритетів та стратегії;
•Планування та аналіз бюджету зовні-економічної діяльності;
•Аналіз витрат та контроль і оптимізація.
•Ведення переговорів з ключовими клієнтами (замовники); розширення зони представленості; вихід на інші ринки.
•Ведення переговорів з виробниками (заводи); зниження собівартості; оптимізація процесів; скорочення термінів виробництва; контроль якості виробництва.
•Маркетинг - колаборація з відомими виробниками цільового обладнання; створення корпоративного сайту з розробкою архітектури та контенту.
•Логістика - пошук оптимального логістичного партнера; митне оформлення експорту, розмитнення вантажів.
•Фінанси - бюджетування; рух грошових коштів (платіжний календар); баланс; P&L.

Директор з продажу та маркетингу

с 01.2017 по 08.2020 (3 года 7 месяцев)
Flagman™ Fishing&Outdoor, Киев (Мережа рибальських супермаркетів)

Маркетинг
Основні зони відповідальності:
• Підтримка та розвиток акційною політики, в т.ч. програми лояльності компанії;
• Забезпечення аналітики даних, з продажу, клієнтам, проведених маркетингових активностей;
• Планування рекламних кампаній;
• Контроль розробки дизайну продукції і виробництва POS-матеріалів;
• Взаємодія з BTL-агентствами і виробничими компаніями;
• Участь у виставкових заходах (Україна, Європа);
• Аналіз конкурентного середовища та формування аналітики для прийняття управлінських рішень.

Ключові досягнення:
• Проведено ребрендінг роздрібної мережі. Розроблено концепт магазину, що дозволяє переформатувати і відкривати нові об'єкти в єдиній стилістиці незалежно від формату;
• Впроваджено мерчендайзинг - побудова логіки зонування і викладення товару, розроблений комплекс POS-матеріалів;
• Впроваджено навігаційна система по магазину, що дало можливість покупцеві, легко і швидко орієнтуватися по зонам і групам товарів;
• Розроблено унікальний рітейл-концепт оформлення нового формату магазину, першого гіпермаркету в східній Європі загальною площею 1500 м.кв., включаючи сервісну модель обслуговування, екстер'єрні та інтер'єрне рішення, рекламно-інформаційну систему, навігаційну систему управління категоріями товару і виконаний підбір матеріалів та підрядників для реалізації проекту. Мета даного концепту є - створення нового, позитивного купівельного досвіду за допомогою: нового і універсального підходу представлення товару, зручних і чітких сервісних послуг, створенням приємною і сучасної атмосфери.

Управління роздрібною мережею
Основні зони відповідальності:
• Стратегічне планування продажів компанії.
• Визначення товарної, цінової і мотиваційної політики компанії.
• Розвиток роздрібної мережі.
• Контроль якості обслуговування клієнтів.
• Категорійний менеджмент

Ключові досягнення:
• Приріст EBIDTA + 30% рік / рік
• Відкрито 15 успішних супермаркетів
• Управління товарними залишками
• Запустив сервіс зворотного зв'язку «SARAFAN»
• Запустив програму таємного покупця

Операційний директор

с 10.2009 по 11.2016 (7 лет 1 месяц)
ТМ "ringoo" Fozzy Group, Київ (Роздрібна мережа магазинів)

Роздрібна мережа магазинів з продажу мобільних телефонів, аксесуарів і послуг.
В управлінні: відділ продажів, відділ маркетингу, відділ оренди, адміністративно-господарський відділ, склад товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, регіональна служба безпеки, регіональні HR і тренера з навчання.
2009 - мережа налічувала 20 магазинів.
2010 - поглинання роздрібної мережі «Менс» 85 магазинів.
2011 - поглинання роздрібної мережі «Евросеть» 215 магазинів.
2012 - поглинання роздрібної мережі «Мобидик» 35 магазинів.
355 магазинів, 1500 співробітників у підпорядкуванні.
Запустив і впровадив проекти:
- «сезонні магазини», відкриття тимчасових 30 магазинів (в літній період, в курортних зонах АР Крим);
- «кредитний брокер»;
- «електронна вітрина»;
розробив:
- ексклюзивне обладнання під аксесуари (відкритий доступ), зростання продажів на 20%;
- нові формати магазинів «магазин Флагман», «магазин аксесуарів», «бутік аксесуарів», «острів аксесуарів».

Основні зони відповідальності:

• Стратегічне, оперативне управління роздрібною мережею
• Бюджетування (планування та контроль бюджетних показників, дохідна і витратна частини).
• Прогнозування і виконання планів продажів філіалами роздрібної мережі.
• Проведення регулярного фінансового і економічного аналізу діяльності компанії.
• Розробка та впровадження стратегії розвитку мережі: позиціонування на ринку, сегментація покупців, вибір цільової аудиторії, управління конкурентними перевагами, розробка програм лояльності.
• Управління персоналом: підбір, профадаптація, навчання, формування команди, побудова систем мотивації і оплати праці, атестація.
• Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії, вжиття заходів щодо підвищення ефективності роботи компанії.
• Розподіл повноважень, показників компанії-магазину-персоналу, розробка системи KPI's, оптимізація бізнес-процесів, розробка регламентів бізнес-процесів, організація контролю в роздробі, звітність і чек-листи.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансово-економічних питань мережі магазинів.
• Розробка асортиментної політики і політики ціноутворення для магазинів різних форматів: управління, класифікація, розвиток асортименту.
• Підвищення ефективності існуючих магазинів.
• Розробка та запуск нових форматів магазинів.
• Відкриття нових об'єктів. Переговори з ключовими орендодавцями.
• Управління фінансово-господарською діяльністю мережі магазинів.

Образование

Одеська юридична академія

Менеджмент підприємств і організацій \ Менеджмент, Київ
Высшее, с 2010 по 2012 (2 года)

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Телекомунікації \ Інформаційні мережі зв'язку, Одесса
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

Київський коледж Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій

Телекомунікації \ Монтаж, обслуговування та ремонт автоматичного електрозв'язку, Київ
Среднее специальное, с 2001 по 2005 (4 года)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: