Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024

Катерина

Администратор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 07.2022 по 03.2024 (1 год 8 месяцев)
Центр відновлення здоров'я, Тернопіль (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з клієнтами, консультування та супровід

Менеджер з продажу

с 07.2021 по 09.2021 (2 месяца)
ТОВ Прибрежний, Херсон (Туризм)

Менеджер з продажу

с 09.2020 по 06.2021 (9 месяцев)
Торгова компанія, Херсон (Торгівля)

Менеджер з продажу

с 03.2016 по 11.2017 (1 год 8 месяцев)
Туристичне агентство Artravel, Херсон (Туризм)

Дополнительная информация

Волошанська Катерина Миколаївна

Дата народження: 29.03.1987р.

Місце проживання: Тернопіль

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета резюме: Заміщення вакантної посади «Офіс - менеджер», «Адміністратор».

Освіта: з 2004 р. по 2009 р. навчалася в Херсонському юридичному інституті
Харківського національного університету внутрішніх справ на факультеті
«Правознавство». Отримала диплом спеціаліста-юриста.

Досвід роботи: з листопада 2010 р. по серпень 2015 р. працювала в ПАТ «Райффайзен
Банк Аваль» економістом 1 категорії.

Функціональні обов’язки:

• Здійснення телефонних дзвінків клієнтам щодо попередження заборгованості;
• Внесення інформації в програмне забезпечення;
• Збір, систематизація та підготовка звіту в Податкову службу.

З грудня 2009 р. по червень 2010 р. працювала державним виконавцем відділу
Державної виконавчої служби Комсомольського району у м. Херсоні.

Функціональні обов’язки:

• Примусове виконання рішень судів та інших органів;

• Представництво відділу в судах;

• Прийом громадян.

Додаткові відомості: користувач ПК (MS Word, MS Excel). Маю
досвід роботи з офісною технікою.
Англійська мова- рівень А1

Особисті якості: відповідальна, вмію
працювати в команді, відвідую психологічні заходи та тренінги.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: