Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/3744095/
HR Manager, Onboarding specialist, Junior HR PP, Administrator, 30 000 грн
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
HR-менеджер, Онбординг спеціаліст
с 09.2024 по 09.2025
(1 год)
NovaPay, Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Організація прийому нових співробітників: заповнення та подача необхідних документів, заявки наобліковий запис та видачу корпоративної техніки
•Супровід впродовж всього адаптаційного періоду
•Видача корпоративних подарунків, ведення обліку, підготовка звітів до бухгалтерії
•Участь в проєктах відділу підбору та адаптації
HR-менеджер
с 03.2024 по 09.2024
(7 месяцев)
ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт"), Київ (Нерухомість)
•Написання та розміщення вакансій на профільних сайтах, у соціальних мережах та месенеджерах
•Оцінка вхідних резюме та розміщених на сайтах, проведення телефонних інтерв'ю, запрошення кандидатів на співбесіду, проведення співбесід
•Погодження кандидата з внутрішнім замовником, пропозиція роботи та супровід виходу на роботу
•Ведення бази кандидатів
•Аналіз ринку
Менеджер з адміністративної діяльності
с 07.2023 по 03.2024
(9 месяцев)
ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт"), Київ (Нерухомість)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
•Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного), протоколювання
•Ведення бронювання переговорної кімнати
•Виконання доручень керівника
Помічник керівника
с 12.2022 по 07.2023
(8 месяцев)
ТОВ "Фьорст Ван груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів та листів
•Контроль за станом офісу, збір побажань від працівників та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, ведення бюджету офісних витрат
•Ведення плану зустрічей
•Ведення журналу робочого часу
•Пошук інформації, необхідної для роботи івент-менеджерів
•Пошук партнерів та клієнтів, переговори та налагодження комунікації і відносин
•Виконання доручень керівника
Менеджер з адміністративної діяльності
с 10.2018 по 10.2019
(1 год)
ТРЦ "Космополіт", Київ (Нерухомість)
•Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
•Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
•Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного)
•Ведення журналу робочого часу (та табеля певного відділу у вигляді звіту для керівника)
•Ведення журналу замовлення корпоративних авто та бронювання переговорної кімнати
•Виконання доручень керівника (досить велика частина часу)
•Не входило до офіційних обов’язків (і за рамками робочого часу) – посильна допомога івент-менеджерам на заходах при можливості (зустріч учасників, допомога перед самим заходом, взаємодія з клієнтами ТЦ, що пришли на захід, вирішення виникаючих питань в рамках своїх можливостей на прохання івент-менедждера)
Офіс-менеджер
с 03.2018 по 10.2018
(8 месяцев)
ТОВ "Форум Груп Україна", Київ (Нерухомість)
•Взаємодія з орендарями, вирішення виникаючих питань в рамках своєї посади
•Прийом та розподіл дзвінків, прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, передача рахунків орендарям, отримання та відправка паперових листів
•Збір та контроль повернення актів виконаних робіт, їх систематизація та зберігання, систематизація та зберігання договорів оренди, контроль заборгованості
•Ведення бронювання орендарями лаунж зони
•Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків, контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу (збір інформації та передача до центрального офісу)
•Виконання доручень керівника
Образование
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Стандартизація, сертифікація і управління якістю, Киев
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)
ОКР Магістр
Національний університет харчових технологій
Інженер харчових виробництв, Киев
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)
ОКР Бакалавр
Дополнительное образование и сертификаты
Семінар з сервісності Анастасії Владичинської
2018
Лекція Анни Чаплигіної в Европейській Бізнес Асоціації "Етикет та соціальний інтелект. Соціальні ігри та їхні правила"
2018
Навігація повернення ветеранів, Prometheus
2025
HR-спеціаліст, ДІя
2025
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- MS Outlook
- Adobe Photoshop
- Бітрікс24
- Terrasoft CRM
- PeopleForce
- Сервіси Google
- HR
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Ініціативність, комунікабельність, здатність до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагнення до розвитку.
Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), інтернет, електронна пошта, соц. мережі. Базові знання Photoshop, 1С, Terrasoft, Бітрікс24, PeopleForce.
Вільне володіння українською мовою.
Участь у фестивалях, як волонтер та учасник.
Будь ласка, за можливості, пишіть тут або у телеграм - через велику кількість сумнівних дзвінків можу не відповідати.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з персоналу
20000 грн, Киев, Днепр , еще 4 города -
Менеджер з персоналу, рекрутер, адміністратор
Киев -
Адміністратор готелю
40000 грн, Киев -
Менеджер з персоналу
Киев -
Адміністратор, менеджер з персоналу
30000 грн, Киев -
Адміністратор
25000 грн, Киев