Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 PRO

Валерія

Оператор технічної підтримки, кол-центру, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Каменское
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор технічної підтримки

с 08.2019 по 05.2023 (3 года 9 месяцев)
OtelMS, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки по запитам клієнтів, ведення клієнтів, консультування у чаті та через email.

Оператор call-центра

с 08.2018 по 08.2019 (1 год)
Насолода, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Вихідні дзвінки по замовленням інтернет-магазину, консультування клієнтів у чаті та прийом вхідних дзвінків, створення заявок для служб доставки, допомога в логістиці.

Оператор call-центра

с 07.2017 по 08.2018 (1 год 1 месяц)
Епіколл, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки, обробка заявок та запитів, навчання нових операторів, ведення проектів, складання звітів.

Оператор call-центра

с 06.2016 по 01.2017 (7 месяцев)
Міжнародні авіалінії України, Дніпро (Транспорт, логістика)

Бронювання авіаквитків, консультація з авіаперевезень, бронювання додаткових послуг.

Контент-менеджер

с 05.2014 по 05.2016 (2 года)
Lightsoft, Дистанційно (Туризм)

Наповнення туристичного сайту інформацією про готелі.

Образование

НТУ "Дніпровська політехніка"

Електротехнічний, технічний переклад, Дніпро
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)

4 профільні мови: англійська, німецька, іспанська, французька. Володію англійською на високому рівні.

Дополнительное образование и сертификаты

Оператор комп'ютерного набору

2010-2012, 2 роки

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

Прийом вхідних дзвінків Ведення CRM Ведення онлайн-чатів Швидкий набір тексту Уміння працювати в режимі багатозадачності Перша лінія підтримки

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: