Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор залу, Продавець-консультант
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
28 лет
Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer Support Team Lead

с 03.2024 по 12.2024 (9 месяцев)
Englishdom, Дистанційно (Освіта, наука)

1) Керувала командою (до 10 менеджерів підтримки).
2) Контролювала виконання KPI (якість, швидкість, ефективність), адаптувала команду при введенні KPI по швидкості і ефективності.
3) Повністю навчила і підготувала до роботи 8 нових менеджерів.
4) Оновила скрипти і алгоритми роботи по запитам від студентів.
5) Допомагала менеджерам кожного дня вирішувати складні питання з клієнтами, з найвивимогливішими спілкувалась особисто.

Психолог

с 02.2024 по 03.2024 (1 месяц)
Кременчуцька міська лікарня "Правобережна", Кременчук (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Працювала психологом у паліативному відділенні. Надавала психологічну допомогу для пацієнтів.

Адміністратор

с 07.2022 по 12.2023 (1 год 5 месяцев)
Онлайн-школа англійської, Дистанційно (Освіта, наука)

1) Під час виключення світла і інших форс-мажорів, терміново знаходила викладачів для студентів, у яких був пробний урок англійської (від 1 в день до погодинного моніторингу після блекаутів).

2) Консультувала менеджерів і методистів по різноманітним внутрішньошкільним питанням, допомагала у вирішенні проблем із СРМ і платформою ( основний склад менеджерів 15 осіб, додаткові питання могли направляти менеджери і з інших команд + методисти, загалом 50+ співробітників, з якими контактувала при роботі).

3) Вела СРМ по клієнтам з кол-центру, призначала пробні уроки студентам направленим з кол-центру, при необхідності переносила уроки після усного/письмового контакту (близько 50 клієнтів в день).

4) Формувала списки нагадувань для менеджерів по роботі з клієнтами (тричі на день відповідно до даних, які залишали клієнти при продзвоні роботом).

5) Підбирала викладачів клієнтам, які придбали курси (відповідно до їх запитів)

6) Відкривала доступи до продуктів клієнтам, які придбали курси з самостійним опрацюванням.

7) Вела швидку переписку в Tidio з клієнтами.



Перші 2 місяці в компанії працювала менеджером з продажу.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2021 по 02.2022 (6 месяцев)
Інфостаді, ТОВ, Дистанційно (Освіта, наука)

1) Працювала віддалено з теплою базою клієнтів у форматі листування і дзвінків, у день опрацьовувала приблизно 40 лідів.

2) Значно поглибила свої знання, щодо отримання освіти за кордоном.
Консультувала клієнтів з приводу навчання за кордоном у різних країнах (США, Канада, Великобританія і деякі держави ЕС), робила індивідуальні підбірки університетів і програм навчання для студентів серед 100+ партнерів компанії.
Як результат, зроблено близько 40 унікальних підбірок.

3) Покращила навичку продажів через листування (відповідно до правил компанії, основний масив роботи був у переписці через Бітрикс 24).
Зробила 30+ шаблонів для переписки з клієнтами і постійно їх покращувала і оновлювала.

4) Додатково за період роботи було зроблено приблизно 20 продажів послуг різного рівня (від одноразових консультацій, до повного супроводу у вступі до університету).

Менеджер з продажу

с 01.2019 по 06.2021 (2 года 5 месяцев)
Prague Education Centre, Харків (Освіта, наука)

1) Виросла з менеджера-початківця до менеджера вищої групи А в компанії.

2) Навчилася працювати та успішно працювала з клієнтами різних категорій:
- країни \ менталітет (основні - Україна, рф, Казахстан та Білорусь).
- вікова категорія (від старшої школи до пенсіонерів)
- Різний рід діяльності (домогосподарки, підприємці, студенти і т.д.)

3) Зробила 200+ продажів, програм вартістю від 990 € до 5500 €

4) У день: загальний мінімальний час у лінії 2 години; виконувала в середньому 80 завдань (дзвінки, листи, перевірки документів, зв'язок із головним офісом у Празі, навчання);

4) Крім продажу програм, повністю вела клієнтів до приїзду до Чехії або до початку навчання:
-оформлення ВІЗи (перевірка документів, надання рекомендацій щодо їх оформлення);
- контролювання своєчасності оформлення всіх документів до дати подання на ВІЗу;

5) Успішно працювала і з проблемними емоційними клієнтами, у яких були відмови у ВІЗі або не могли приїхати через пандемію, підбирала для них інші варіанти навчання, щоб вони не відмовлялися від курсів;

6) Підтримувала лояльність клієнтів до компанії на всіх етапах роботи.

Менеджер з навчання персоналу

с 07.2018 по 10.2018 (3 месяца)
UnionLine, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

Складала програми навчання персоналу
Проводила:
ознайомлювальні тренінги для нових працівників;
навчальні курси для працівників діючих проектів;
інформативні тренінги відповідно до ситуації на проекті
Складала скрипти та опрацьовувала їх з менеджерами та операторами.
Проводила оцінку результатів навчання; надавала рекомендації кожному менеджеру; готувала звіт щодо ефективності навчання та презентація їх керівництву компанії.

Помічник керівника, менеджер по работі з клієнтами

с 09.2017 по 03.2018 (6 месяцев)
Zig-Zag, Київ (Освіта, наука)

Писала статті науково-психологічної спрямованості (копірайт, рерайт);
Організовувала майстер-класси и тренінги;
Створювала рекламні тексти;
Здійснювала телефонні продажі курсів та майстер-класів тренера

Образование

КНУ імені Тараса Шевченка

Психології, психологія, Київ
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)

Ступінь вищої освіти: бакалавр.
Напрямок: Психологія.
Професійна кваліфікація: Фахівець (психологія).

Дополнительное образование и сертификаты

Psy-factor

2015, 3 повні дні (1 день лекції, 2 дні майстер-класи в галузі психології)

Тренінг від Сергія Азімова "Продажі та переговори"

16-17 березня 2019

«Базовий курс з логотерапії Віктора Франкла» (від Українського Інституту імені Віктора Франкла)

вересень 2024 - лютий 2025, 6 місяців

Духовні можливості логотеорії Віктора Франкла (від MeaningsLab)

січень - травень 2025, 5 місяців

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS PowerPoint
  • Битрикс24
  • AmoCRM
  • Canva
  • Google
  • Google Drive
  • Zoho CRM
  • Здатність до навчання
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Google Docs
  • Google Sheets
  • Користувач ПК
  • Продаж освітніх послуг
  • Толерантність
  • Onboarding for staff
  • Team management
  • Teamwork
  • Впровадження системи KPI
  • Staff training
  • Mentoring
  • Емпатійність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Всю додаткову інформацію можу надати на співбесіді або телефонному режимі

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: