Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ірина

Керівник відділу, директор (ресторанний менеджмент, медична сфера)

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керивнік відділу донації

с 09.2020 по 04.2024 (3 года 7 месяцев)
кліника "Аліса",WCOB, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Керивніцтво діяльності клініки
2.Оформлення документів
3.Ведення переговорів
4.Раздача наказів (розпоряджень) з усіх напрямків діяльності
5.Определение функції і завдання структурних підрозділів.
6.Ведення переговорів с іноземними партнерами (Грузія,Мексика,Кіпр,Україна)
7. Курація донорів
8. Ведення бази донорів
9.Переклад документів,підготовка документів, відправка документів до іноземних партнерів стосовно донорів
10.Ведення банку клітин
11.Організація Travel программ
12.Match пари с донором та затвердження на процес запліднення
13.Пряма взаїмодія з Sales manager
14.Обробка та перевірка медичних документів

Замісник директора

с 09.2019 по 07.2020 (10 месяцев)
Ребродуктивне агентсво "Дарина плюс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Фахівець інформаційно-комунікаційних систем

с 10.2014 по 09.2019 (4 года 11 месяцев)
клініка ISIDA, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов'язки:
Прийом замовлень та пошук нових клієнтів
Прийом жалоб, що надходять, а так само їх обробка, подальше перенаправлення інформації, що надійшла в необхідні відділи
Надання технічної та інформаційної підтримки клієнтам, підтримка рекламних акцій
Облік вхідних та вихідних дзвінків, заповнення базової інформації по дзвінках

Директор

с 05.2014 по 10.2014 (5 месяцев)
Каприз, Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

1.Керівництво діяльністю салону краси
2.Оформлення та отримання документів (дозволу)
3.Взаємодія з державними органами під час планових та позапланових перевірок
4.Укладання договорів на комунальне та інше обслуговування
5. Ведення переговорів
6. Роздача наказів (розпоряджень) за всіма напрямками діяльності
7.Визначення функції та завдання структурних підрозділів.
8.Приймання, переміщення та звільнення працівників салону краси, затвердження графіка відпусток

Керівник інформаційного відділу

с 03.2012 по 05.2014 (2 года 2 месяца)
лабораторія "Діагностік-Пастер", Донецьк (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Забезпечення, зберігання та доставка медичних карток у кабінеті лікаря, лаборанта.
Прийом телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів;
Надання інформації з питань прийому населення безпосередньо або телефоном за допомогою довідкових матеріалів;
Інформування пацієнтів про послуги лабораторії та їхню вартість;
Координування запису пацієнтів на необхідні обстеження;
Формування та проведення грошових розрахунків;

Старший спеціаліст кредитного відділу

с 01.2010 по 02.2012 (2 года 1 месяц)
Банк російський стандарт, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

відкриття та ведення депозитних, поточних рахунків;
відкриття карткових рахунків та обслуговування пластикових карток;
продаж кредитних товарів (підготовка документів, оформлення та видача);
супровід та обслуговування поточних кредитів;
контроль за веденням документів дня;
укладання договорів

Образование

Донецький Національний Університет

Экономіка підприємства, Донецьк
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Індустріальний Технікум Донецького Національного Університету

Економіка підприємства, Донецьк
Среднее специальное, с 2010 по 2013 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

«SMM:фундамент» онлайн-курс , авторка курсу Зоя Лобод співвласниця digital-агенціі LOBODS

2024
Сертификат

Навчальний центр «Анастасія», Керуючий рестораном (кафе,їдальнею)

2024,3 місяці( 56 академічних годин)

Знания и навыки

  • MS Word
  • Пунктуальність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Самостійне прийняття рішень
  • Користувач Бітрікс24
  • Знання САПР
  • Розвиток продажу
  • Впровадження системи KPI
  • Планування бюджету
  • Водійські права кат. B
  • Розробка маркетингової стратегії

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно

Рекомендации

Ткаченко Ольга Тарасовна

Ткаченко Ольга Тарасовна

Директор агентства "Дарина плюс", Дарина плюс

Контактные данные скрыты

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: