Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 21 апреля 2024 PRO

Ольга

Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Гадяч

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Обліковець бухгалтерських даних

с 01.2023 по наст. время (1 год 3 месяца)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення шляхових листів підприємства

Бухгалтер

с 10.2017 по 12.2018 (1 год 2 месяца)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації

Секретар-друкарка

с 05.2011 по 10.2017 (6 лет 5 месяцев)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)

Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.

Офіс-менеджер

с 05.2007 по 11.2010 (3 года 6 месяцев)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)

Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.

Образование

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)

Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології

Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Неоконченное высшее, с 2009 по 2012 (3 года)

Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій

Організація виробництва, Донецк
Среднее специальное, с 2004 по 2007 (2 года 6 месяцев)

Знания и навыки

MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer 1С:Підприємство Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: