Ольга
Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Гадяч
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3885938
Опыт работы
Обліковець бухгалтерських даних
с 01.2023 по наст. время
(1 год 3 месяца)
філія "Гадяцький райавтодор", Гадяч (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення шляхових листів підприємства
Бухгалтер
с 10.2017 по 12.2018
(1 год 2 месяца)
ТОВ Агро-Край, Гадяч (Сільське господарство, агробізнес)
Ведення бухгалтерського обліку складу підприємства, прийняття і списання ТТН, проведення інвентаризації
Секретар-друкарка
с 05.2011 по 10.2017
(6 лет 5 месяцев)
ТОВ"Техмолпром", Гадяч (Харчова промисловість)
Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, ведення табелю робочого часу,адміністративно-господарські накази), прийом і розподіл телефонних дзвінків, прийом і відправлення кореспонденції,виконання доручень керівника, друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних, робота з електронною поштою.
Офіс-менеджер
с 05.2007 по 11.2010
(3 года 6 месяцев)
ТОВ "ТД "Спецтехніка", Бровары (Автобізнес та автосервіс)
Посадові обов'язки: Документаційне забезпечення управління: (прийом документів та особистих заяв на підпис директора;робота з наказами, розпорядженнями:, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;Робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;Робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): реєстрація, передача, облік, зберігання; оформлення листів директора і його заступників; відправлення термінових листів;Ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;Оформлення довіреностей на одержання кореспонденції, посилок і ін. матеріальних цінностей;
Друк службових матеріалів, введення інформації в базу даних;
Прийом телефонних дзвінків,фіксування отриманої по телефону інформації;Підготовка нарад і засідань.Координування роботи:водія, прибиральниці. Заказ канцтоварів. Допомога в створенні сайту підприємства.
Образование
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом, "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)
Академія Педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Інститут менеджменту та психології
Економіки та управління персоналом , "Управління персоналом та економіка праці", Киев
Неоконченное высшее, с 2009 по 2012 (3 года)
Донецький державний технікум економіки і хімічних технологій
Організація виробництва, Донецк
Среднее специальное, с 2004 по 2007 (2 года 6 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Знання мов: українська, російська, англійська зі словником.
Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: вміння швидко орієнтуватися в ситуації,що склалася і приймати рішення, здатність швидко навчатися, відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, пунктуальність,прагнення до професійного росту.
Похожие кандидаты
Бухгалтер, оператор комп'ютерного набору
Гадяч
Бухгалтер, диспетчер, менеджер, секретар
20000 грн, Гадяч, Полтава
,
еще 2 города
Бухгалтер з первинної документації
Гадяч
Бухгалтер
Гадяч
Оператор КЦ
6000 грн, Гадяч, Удаленно