Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024 PRO

Крістіна

Адміністратор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Удаленно, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 04.2016 по 06.2017 (1 год 2 месяца)
Будівельна ЧЖК, Черновцы (будівництво ж/б)

Образование

філія МАУП м.Чернівці

Юридичний, Чернівці
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Диплом за спеціальність трудове та цивільне право України.

Чернівецький кооперативний коледж

Правознавство, Чернівці
Среднее специальное, с 1999 по 2002 (2 года 8 месяцев)

Отримала спеціальність молодший юристконсульт

Дополнительная информация

Сторожук Крістіна Олександрівна.
Дата народження: 01.10.1983 р.
Адреса проживання: м.Чернівці,
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета:застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту.
Освіта: 1999 - 2002 рр. – відділення "Правознавство" Чернівецький кооперативний економічно-правовий коледж. Отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «бакалавр» юристконсульт.
2002-2005 р.р. факультет «Правознавство» МАУП Чернівецька філія, отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «спеціаліста» за спеціальністю "Цивільне та трудове право».
Досвід роботи:
1) 2006 – 2014 р. – помічник приватного нотаріуса ЧМНО Лірниченко Н.М.
2) 31.01.2014 р. – 28.05.2015 р. працювала юристом на фірмі ЗУКФ «Світнест».
3) 20.04.2016 р. - 30.06.2017р.р. працювала офіс-менеджером та помічником юриста в будівельній компанії.(неофіційно)
4)01.11.2017- 04.09.2019р.р. офіс-менеджер, менеджер з оренди, помічник директора (3 в 1).
5)01.11.2019р.менеджер з оренди нерухомості.
Функціональні обов’язки:
знання законодавства;
навички ведення договірної роботи;
•навички ведення переговорів;
•навички ведення повного правого забезпечення діяльності компанії;
•навички ведення претензійно-позовної роботи;
•навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
навички складання різних юридичних документів.
•навички роботи офіс- (помічник керівника).
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою.
Вільно володію програмами: Word, Excel, працювала в 1с (7серії).
Особисті дані: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність.
Одружена, є дитина 12років.

Похожие кандидаты

Адміністратор, менеджер
20000 грн, Ужгород, Удаленно

Адміністратор
Луцк, Удаленно

Адміністратор
Удаленно

Юрист, адміністратор, керуючий, представник власника
Одесса, Удаленно

Адміністратор офісу
19000 грн, Черновцы

Адміністратор, менеджер
Киев, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: