- PRO
Надія
Адміністратор офісу, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Адміністратор офісу, Адміністратор, куратор, реєстратор, Помічник психолога, Асистент психолога, Адміністратор стоматологічної клініки, Адміністратор салону краси, Адміністратор магазину, Регіональний менеджер, директор філії, Офіс-менеджер, Менеджер з продажу
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 48 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Ивано-Франковск, Киев, Львов, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3922698/?puid=21938
Опыт работы
Продавець-консультант
с 10.2019 по 01.2023
(3 года 3 месяца)
КSD " Aurum" ( ювелірна мережа "Аурум"), Київ (Роздрібна торгівля)
Співбесіди, навчання та супровід персоналу, оптимізація стандартів обслуговування.
Онбординг по мережі та представлення корпоративної культури; пошук індивідуальних шляхів розвитку кожного працівника.
Організація роботи працівників в непередбачуваних ситуаціях.
Організація відкриття нових ТТ : участь в підборі локації, контроль обладнання та марчендайзингу.
Касова звітність, управління товарними залишками: викладка, переоблік, контроль якості цінників.
Взаємодія з постачальниками та VIP - клієнтами; вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами.
Куратор касової дисципліни західного регіону, касир торгового залу.
с 05.2005 по 02.2009
(3 года 9 месяцев)
Аптека " Доброго дня"- "Маркет -Сервіс, "Фармастор", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Супровід відкриття нових філіалів аптек, співбесіди з кандидатами на посади, тренінги та аудит касової дисципліни.
Ведення касової документації, готівкові та безготівкові розрахунки. Приймання та викладка товару, консультація покупців.
Участь в переобліках торгових точок, врегулювання конфліктних ситуацій.
В процесі роботи виконувала обов'язки касового куратора в західному регіоні даної мережі.
Образование
СПТУ №16
Івано-Франківськ
Среднее специальное, с 1992 по 1995 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
" Психологічна допомога при військовій травмі"
2025
"Практична гіпнотерапія та еріксонівський гіпноз: техніка та методики роботи"
2025
Знания и навыки
- 1С
- Здатність до навчання
- Бітрікс24
- Інвентаризація
- Управління командою
- Ведення документації
- Працьовитість
- Уважність
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Урегулювання конфліктів
Знание языков
Русский — свободно
Дополнительная информация
Відкрита та зацікавлена в обговоренні Ваших вакансійних пропозицій з метою формування максимально взаємовигідного рішення для подальшого співробітництва.
Досвід роботи з VIP клієнтами, постачальниками, проводила аналіз динаміки продаж, навчання нових працівників, врегулювання конфліктних ситуацій з максимально позитивним результатом для клієнта та організації, швидко сприймаю інформацію та постійно стараюсь підвищувати не тільки рівень знань але й отримати результат від використання їх на практиці.
Загальний стаж роботи з 1995 по 2023 без перерви більше 3 місяців між зміною робочого місця.
Шукаю роботу дистанційно, можна з відрядженням (15/15 чи індивідуально), також розгляну пропозиції на неповну зайнятість чи сумісництво. Все залежить від умов, оплати праці, часу робочої зміни, індивідуальних пропозицій - перевагу надаю варіантам на постійне працевлаштування.
Похожие кандидаты
-
Особистий помічник
Львов -
Асистент керівника
Львов -
Адміністратор рецепції
Львов -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу
40000 грн, Киев -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Киев -
Офіс-менеджер
20000 грн, Киев