Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 ноября 2020 PRO

Іванна

Помічник бухгалтера, секретар керівника, офіс-менеджер, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
29 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Белая Церковь, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Референт

с 06.2019 по наст. время (4 года 11 месяцев)
ТОВ «Карпатигаз» / KarpatyGaz LLC (Газовидобувна компанія), Киев (Видобуток і торгівля газом, нафтою і рідкими вуглеводнями)

-прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота по контролю кур’єрів;
- прийом і розподіл дзвінків;
- ведення електронного документообігу;
- виконання доручень керівника та допомога HR- менеджеру;
- замовлення квитків для керівництва та розроблення туристичного маршруту для іноземних гостей;
-організація зустрічей для керівництва та допомога в проведені різних заходів;
-управління господарською діяльністю офісу (госп.товари, канцелярії і т.д.);
-в період карантину частково задіяна дистанційно.

Помічник керівника

с 02.2018 по 05.2019 (1 год 3 месяца)
ПрАТ «Спецавтобаза», Киев (Компанія займається здачою в оренду власної нерухомості.)

- Вхідна та вихідна кореспонденції, реєстрація, облік і зберігання документів;
- Управління господарською діяльністю офісу (госп.товари, канцелярії і т.д.);
- Консультація, пошук і повний супровід Контрагента;
- Організація зустрічей для керівництва;
- Оформлення і ведення документації, звітів для керівництва;
-Виставлення рахунків (закриття актами), контроль оплати рахунків Контрагентами;
- Ведення графіку, контроль закінчення Договорів з Контрагентами;
- Безпосередня участь в проведені Акціонерних зборів та програми викупу простих іменних акцій «squeeze-out».
- Аналіз ринку Оренди.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2017 по 12.2017 (4 месяца)
ТОВ «ІСТ-ВЕСТ Консалтинг», Київ (Компанія займається працевлаштуванням людей закордоном (Польща, Латвія, Німеччина)

Обов`язки:
-Консультація, пошук і повний супровід клієнта;
-Оформлення і ведення документації;
-Розміщення реклами в газетах, на сайтах;
-Замовлення квитків для клієнтів;
-Тимчасова заміна працівників ЦО на час відпусток;
-Робота по контролю кур’єрів.

Візовий менеджер відділу підготовки документів

с 06.2016 по 10.2016 (4 месяца)
Easy 2 Go (E2G), Київ (Візова компанія)

-Продаж туристичного продукту, заповнення анкет, довідок, перевірка пакета документів, оформлення страховок, запис і повний супровід при подачі у ВЦ.

Образование

НТУ

Факультет економіки, менеджменту і права, Київ
Высшее, с 2012 по 2016 (3 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Бухгалтерський облік CRM Бітрікс24 Google Sweet Home 3D

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

-Пакет програм MS Office (Word, Excel, Power Point), Google діск, Bitrix 2, CRM та 1С (пройшла курс: “Бухгалтер з практикою в 1С”);
-Володіння офісною технікою (ПК, сканер, ксерокс, принтер, АТС);
-Знання іноземних мов: англійська – рівень Pre- intermediate, базове знання німецької;
-Відповідальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання;
-Без шкідливих звичок.

Додатково:
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

У пошуку тільки ОФІЦІЙНОЇ роботи!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: