Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 сентября 2022 PRO

Анастасия

Керівник відділу, менеджер по персоналу (technical support), 18 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 11.2020 по наст. время (3 года 6 месяцев)
Центр надання адміністративних послуг ЦНАП, Київ (Надання та консультація адміністративних послуг)

- Прийом від суб’єктів звернень та обробка документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрацію та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Надання консультаційних послуг заявникам.
- Оформлення та видача паспорта громадянина України ( ID картка) , а також паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
- Консультація заявників через Колл- центр.
- Звіти для керівництва.

Проходила професійні навчання для підвищення кваліфікації та отримувала сертифікати на теми:
- «Комунікація в органах публічної влади в умовах децентралізації»
- «Ефективна професійна діяльність та взаємодія в умовах адаптації до нової посади в публічній сфері»
- «Якісне надання адміністративних послуг»
- «Професійне вигорання на державній службі»
- «Безбар‘єрна грамотність»
- «Захист персональних даних»

Об’єктивно та неупереджено виконувала посадові обов’язки, набувала та вдосконалювала професійні знання, уміння та навички для забезпечення відповідного рівня професійної кваліфікації державного службовця.

Помічник директора

с 03.2019 по 02.2020 (11 месяцев)
Арт Дженетікс «Art Genetics», Київ (Репродуктивна медицина)

- Забезпечення робочого дня керівника
- Ведення діловодства та ділових переписок
- Організація робочих заходів
- Підтримка та залучення нових ділових контактів
- Підготовка зовнішніх та внутрішніх зустрічей, переговорів, нарад
- Замовлення канцелярії та всього необхідного для офісу та співробітників
- Замовлення медичних препаратів
- Ведення офісних витрат
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Оформлення довіреностей
- Звіти для керівництва

Офіс - менеджер

с 10.2018 по 02.2019 (4 месяца)
ПП «Ярослав», Київ (Легка промисловість)

-Контроль роботи всього офісу;
- Координація роботи всіх офісних служб (кур'єрів, водіїв, технічних працівників тощо);
-Ведення ділового листування;
-Розподіл дзвінків;
-Зустріч відвідувачів;
-Робота з довіреностями у програмі 1С;
-Підготовка накладних, рахунків, списання матеріалів;
-Підготовка звітів для директора, фін відділу та бухгалтерії.
-Формування справ та передача на зберігання до архіву
-Підготовка засідань та нарад;
-Організація свят та інших корпоративних заходів;
-Забезпечення чистоти та порядку в офісі;
-Ведення звітності з відпусток, відряджень, відгулів;
-Оформлення документів, запрошень, бронювання квитків та готелів;

Трансфер, адміністратор

с 05.2018 по 09.2018 (4 месяца)
Дитячий табір «Цивілізація», Івано-Франківськ (Туризм)

Технічна підтримка

с 08.2017 по 05.2018 (9 месяцев)
Pro group consult, Київ (IT консалтінг, фінанси)

Технічна підтримка користувачів та клієнтів шляхом листування, та по телефону

Адміністратор

с 08.2016 по 08.2017 (1 год)
Showroom dream_shoes, Київ (Продаж)

- консультування гостей магазину
- Здійснення продажів
- Дотримання стандартів обслуговування
- Прийом та викладення нового товару
- Ведення сторінки та продажу через мережу Instagram.

Керівник відділу

с 06.2012 по 06.2016 (4 года)
ПП ЮСН Візовий Сервіс Центр, Київ (Оформлення документів для отримання візи)

Обов'язки:
~ Управління персоналом.
~ Підбір персоналу (тільки у свій відділ).
~ Навчання персоналу з нуля.
~ Мотивація персоналу.
~ Координування роботи персоналу.
~ Забезпечення максимальної ефективності роботи персоналу.
~ Контроль виконання поставлених завдань.
~ Вирішення конфліктних ситуацій з VIP клієнтами.
~ Прийом та обробка персональних даних заявників.
~ Щоденні звіти для вищого керівництва.
~ Побудова ефективної організації передачі документів до Посольства.
~ Зняття біометричних даних.
~ Організація та ведення кадрового документообігу.
~ Робота з сайтом, заповнення актуальної інформації.
~ Робота з регіонами, вирішення питань у телефонному режимі.
~ Ведення штатного розкладу.
~ Ведення листів обліку приходу/догляду працівників.
~ Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
Досягнення: Зуміла проявити себе як відповідальний співробітник протягом кількох років, завдяки цьому стала керівником відділу (відділ складався із 15-17 осіб).
Вмію працювати з великим обсягом інформації, та виконувати завдання у поставлені терміни.
Про себе :
~ Активна життєва позиція
~ Націленість на результат.
~ Лідерські якості.
~ Гарні організаторські здібності.
~ Ініціативність
~Цілеспрямованість.

Образование

ІТФПУ ( Інститут Туризму Федерації Профсоюзів України)

Менеджмент организацій, менеджер по туризму, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Испанский — начинающий

Рекомендации

Симоненко Юлія Михайлівна

Симоненко Юлія Михайлівна

Заступник начальника управління - начальник відділу - адміністратор відділу прийому суб'єктів звернень, Центр Надання Адміністративних послуг ЦНАП

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Принимала участие в UFW 2015/2016/2017/2018 (Ukrainian Fashion Week, backstage).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: