Резюме от 13 января 2019

Вакар Ольга Миколаївна

Економіст

Полная занятость.

Возраст:
40 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний спеціаліст операційно-касового обслуговування

с 09.2016 по наст. время (2 года 4 месяца)
ПАТ "Кредобанк", Львов (банківська)

обслуговування юридичних осіб

Економіст відділу валютного контролю

с 06.2010 по 07.2016 (6 лет 1 месяц)
ПАТ «ВіЕс Банк», Львов (банківська)

здійснення валютного контролю за експортними операціями


Дополнительная информация

Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вакар Ольга Миколаївна

Про себе:

Дата і місце народження: 16 лютого 1978р., Україна , Вінниця
Національність: українка.
Сімейний стан: не заміжня

Професійний досвід:
З серпня 2000р по травень 2005р. – ст.касир філії ВАТ “Ощадний банк України”
З травня 2005 року по червень 2006р.– економіст-касир Львівського відділення №6 ВАТ “Банк Універсальний”.
З червня 2006р. по грудень 2006р.-контролер-касир Львівського відділення №7 ВАТ“Банк Універсальний”
З січня 2007р. - січень 2009р. - економіст відділу валютних операцій ВАТ «Універсал Банк»
З січня 2009р. – червень 2010р. - заступник начальника відділу зовнішньоекономічної діяльності ВАТ СКБ «Дністер»
З червня 2010р. - липень 2016р. - економіст відділу валютних операцій ПАТ"ВіЕсс Банк"
З вересня 2016 - головний спеціаліст відділу обслуговування юридичних осіб ПАТ"Кредобанк"
Функціональні обов’язки:
•Здійснювати валютний контроль щодо здійснення клієнтами-юридичними особами та фізичними особами-суб’єктами господарської діяльності експортно-імпортних операцій
•Здійснювати попередній контроль – збір інформації, загальний аналіз зовнішньоекономічної діяльності клієнта, надання клієнтам консультацій та додаткової інформації щодо відповідності чинному законодавству операцій, які він планує здійснити.
•Здійснювати поточний контроль – перевірка документів, на підставі яких будуть здійснюватися розрахунки клієнта (Банку) з нерезидентами, експертиза зовнішньоекономічних контрактів, формування справи клієнта.
•Здійснювати контроль за дотриманням законодавчо встановлених термінів розрахунків за експортно-імпортними операціями клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб- суб’єктів господарської діяльності.
•Зведення заявок на купівлю (обмін) та продаж іноземної валюти, що надійшли на виконання від клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб- суб’єктів господарської діяльності.
•Формування та подання регулярної статистичної звітності, подання якої передбачено нормативними документами НБУ та внутрішніми положеннями та наказами.
•Підготовка та подання інформації контролюючим органам про виявлені порушення за експортними, імпортними за формою, що передбачена чинним законодавством.
•Ведення переписки з клієнтами та уповноваженими банками щодо зняття з контролю експортно-імпортних операцій клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб- суб’єктів господарської діяльності.
•Проводити бухгалтерський облік операцій, що проводяться клієнтами-юридичними особами та фізичними особами- суб’єктами господарської діяльності з операцій купівлі (обміну) та продажу іноземної валюти.
•Проводити бухгалтерський облік операцій, клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб- суб’єктів господарської діяльності по розподілу коштів в іноземній валюті, що поступають на розподільні рахунки клієнтів.
•Проводити бухгалтерський облік операцій, що проводяться клієнтами-юридичними особами та фізичними особами- суб’єктами господарської діяльності з переказу коштів в іноземній валюті.
•Формування розрахункових документів за клієнтськими платежами та платежами філій та відділень.
•Виплата та відправка переказів в іноземній валюті фізичним особам;
•Здійснення облікової роботи з фізичними особами;
-Здійснення розрахунково-касового обслуговування юридичних осіб;
•Крім того ознайомлена з касовою дисципліною;


Освіта:
1995 – 1997рр. – Львівський банківський коледж, отримала диплом молодшого спеціаліста, спеціалізація «Бухгалтерський облік і аудит».
1998 – 2000 рр. – Львівський банківський інститут, отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки “Економіка і підприємництво” та здобула кваліфікацію бакалавра ;

Робота на ПК:

DOS, Microsoft Word, Excel, OpenOffice, САБ “Скрудж 2”; електронна пошта; Internet.

Мови:Українська—вільно, російська—вільно, англійська – базовий рівень.

Особисті якості:

Комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, постановка мети і її досягнення, активність, вміння знаходити компроміс, вміння працювати з великим обсягом інформації.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: