Владислава
Визовый менеджер
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4011467
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Бичкова Владислава Ігорівна.
Особисті дані :
-дата народження - 12 листопада 1993 року (23 роки);
-незаміжня.
Контактні відомості:
-адреса за місцем фактичного проживання: 61174, місто Харків, проспект Людвіга Свободи, будинок №53, квартира №276;
-номер мобільного телефону - [
-адреса електронної пошти - [
Мета:
-здобуття вакантної посади;
-знайдення перспективної і цікавої роботи з гідною заробітною платою;
-повна реалізація професійних навичок, отримання нових знань і їх практична реалізація.
Ключова інформація:
-вища юридична освіта;
-досвід роботи за фахом понад 1 року;
-володіння англійською мовою (рівень intermediate);
- активна життєва позиція, здоровий образ життя, хобі.
Відомості про освіту:
-Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, м. Харків - вища юридична освіта за спеціальністю «правознавство», кваліфікація юриста за кваліфікаційним рівнем «магістр», міжнародно-правовий факультет;
Відомості про досвід роботи:
-з вересня 2015 року до листопада 2016 року - юридичне представництво, юридична допомога і робота; основі обов’язки: реєстрація фізичних осіб-підприємців, та вчинення всіх реєстраційних процедур, включаючи підготовку реєстраційних карт, визначення видів діяльності по КВЕДах; представництва під час державної реєстрації, а також вчиненні нотаріальних дій, тощо.
Відомості про професійні навички: на підставі певного досвіду роботи за фахом, маю ряд професійних навичок, зокрема:
-складання різного роду позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, відгуків, заперечень, клопотань, листів, скарг та заяв (в тому числі до правоохоронних органів), інших документів (наказів, протоколів, звітів, актів тощо;
-створення офіційних документів та організацію роботи з ними з урахуванням загальноприйнятих стандартів діловодства України;
-представництва інтересів фізичної або юридичної особи в різних інстанціях; надання правової допомоги при взаємовідносинах з судовими та правоохоронними органами, контролюючими органами, органами місцевого самоврядування і соціального захисту, відповідними державними фондами, тощо.
-відстоювання інтересів в переговорах з юридичними і фізичними особами;
-аналізу внутрішніх документів суб'єкта підприємницької діяльності на предмет відповідності чинному законодавству, приведення документів і операцій у відповідність з вимогами законодавства, розробки правових механізмів впровадження певних рішень;
-складання і правового аналізу договорів, контрактів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків їх виконання;
-аналізу чинного законодавства, внесення відповідних змін до нього;
- пошуку інформації, відомостей і документів для використання або аналізу;
-ефективної організації робочого процесу і структурування поставлених завдань.
Особисті професійні якості: цілеспрямованість, уважність, обов'язковість, відповідальність, впевненість, ініціативність, аналітичні здібності, логічне мислення, комунікабельність, спостережливість, здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях, вміння працювати в команді, прагнення до постійної самоосвіти, самовдосконалення, підвищення своєї кваліфікації, швидко навчаюсь та освоюю нову інформацію.
Додаткові відомості: впевнений користувач Microsoft Office, Outlook Еxpress, ресурсів Internet; вміння роботи з офісною оргтехнікою; фізично здорова, у вільний час захоплююсь живописом, активно займаюсь спортом, успішно закінчила курси з дисципліни Web Design та отримала сертифікат № WD1604S156 від 09 жовтня 2016 року.
Похожие кандидаты
Візовий менеджер
15000 грн, Харьков, Удаленно