- PRO
Уляна
Менеджер з адміністративної діяльності, 35 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з адміністративної діяльності, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з постачання, Менеджер інтернет-магазину, Оператор 1C, Direct-менеджер, Логіст, Внутрішній аудитор, Спеціаліст чата
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4047750/
Опыт работы
Administrative manager
с 07.2021 по 06.2025
(3 года 11 месяцев)
Барком, корпорація, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
Оформлення документів для участі у форумах, навчаннях(комерційний департамент).
Виписання коштів згідно службової на відрядження, пошук та бронювання житла.
Формування службової, внесення заявок в ЄРП, підписання договорів та внесення їх в систему.
Впорядкування, розподіл документів(алгоритми, інструкції).
Планування та організація зустрічей в Microsoft Teams Meeting, враховуючи координацію дат, часу.
Відвідування зустрічей, введення організованого запису протоколів нарад для подальшого використання.Оформлення документів для участі у форумах, навчаннях(комерційний департамент).
Фахівець з розвитку
с 05.2019 по 07.2021
(2 года 2 месяца)
Барком, корпорація, Львів (Сільське господарство, агробізнес)
Комунікація з керівниками проєкту для здійснення закупілі обладннання,ТМЦ та інших товарів для відкриття нових локацій.
Введення в експлуатацію основних засобів згідно форми ОЗ-1.
Формування бюджету відділу розвитку та подача його в економічний відділ.
Введення необхідної звітності, реєстрів у встановлених форматах в електронному вигляді.
Робота в BAS ERP: створення заявок на зміну НДІ на перевірку нових контрагентів, нових договорів , складу магазинів, об’єктів експлуатації, номенклатури.
Робота із складом відділу розвитку: переміщення ОЗ, ТМЦ , МШП.
Співпраця з бухгалтерією щодо актів, видаткових накладних та інших необхідних документів.
Збір замовлень на товари, розхіді матеріали для відділу розвитку.
Виписання коштів на відрядження.
Бухгалтер
с 07.2018 по 01.2019
(6 месяцев)
ТОВ Автопоміч, Львів (Юриспруденція)
Збір документів по регіонах(рахунки.акти,договори та ін.)
Робота з первинним документообігом (рахунки, акти)
Робота в клієнт банку, проведення банківських платежів.(своєчасна оплата рахунків, в т.ч. виплата з/п);виплата коштів потерпілим від ДТП.
Введення реєстрів рахунків,актів і т.д.
Консультант по підтримці клієнтів 1С
с 08.2017 по 06.2018
(10 месяцев)
Медіа Сервіс, Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Встановлення програмних продуктів 1С8, 1С Звіт і оновлень.
Робота з користувачами замовника в якості консультанта по всім ПП 1С.
Супровід різного виду конфігурацій (Бухгалтерія , ЗУП).
Аналіз вимог замовника, постановка завдання на доопрацювання програмісту.
Віддалена підтримка і навчання користувачів.
Отримано сертифікат про проходження навчання "1С Зарплата і управління персоналом 8 України".
Бухгалтер по нарахуванні грошового забезпечення
с 11.2014 по 07.2017
(2 года 8 месяцев)
В/ч, Самбір (Сили оборони)
Складання щомісячних заявок на потребу в коштах для виплати грошового забезпечення військовослужбовцям
Нарахування грошової виплати для усього особового складу в Excel; Оформення списків для зарахування сум грошового забезпечення на банківські картки
Подання податкової звітності (форма 1ДФ) та складання звітів в "M.E.Doc" по ЄСВ.
Складання у встановлені терміни - меморіальний ордер № 5/1
Подання звіту про чисельність особового складу (дод. до форми
№ 6/фс)
Образование
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА
Економічний., Львів
Высшее, с 2013 по 2018 (4 года 9 месяцев)
Магістратура.Факультет економічний.
Спеціальність: "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність".
Дополнительное образование и сертификаты
курс 1С Бухгалтерія 2.0
1,5 міс.
Знания и навыки
- Водійські права кат. B
- MS Excel
- MS Word
- M.E.Doc
- MS PowerPoint
- Робота з оргтехнікою
- Бухгалтерський облік
- 1С ЗУП
- Бітрікс24
- Google Docs
- Ведення звітності
- Форма 1ДФ
- MS Teams
- Користувач BAS ERP
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
•Сертифікат 1С Професіонал Зарплата та управління персоналом -2018р.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер, продавець-консультант
15000 грн, Львов -
Адміністратор
Львов -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Львов, Винница , еще 8 городов -
Адміністратор
Львов -
Адміністративний менеджер
Львов -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Львов, Удаленно