Анастасія
Діловод, помічник керівника, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4051897
Опыт работы
Офіс-адміністратор
с 05.2018 по наст. время
(6 лет)
ТОВ ПТК "Шабо", Одеса (Харчова промисловість)
-Організація ведення ділової кореспонденції (реєстрація й обробка вхідної і вихідної кореспонденції), ведення ділового листування, забезпечення передачі керівництву на підписання документів та подальше їх формування за призначенням;
-Прийом та обробка вхідних дзвінків, електронних листів організації;
-Прийом, підготовка та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти, Нової пошти;
-Забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
-Ознайомлення працівників з інструкціями, положеннями, правилами та іншими документами;
-Координування роботи водіїв офісу;
-Виконання інших доручень керівництва.
Начальник відділу організаційної роботи, документообігу, господарського та інформаційного забезпечення
с 08.2017 по 12.2017
(4 месяца)
Суворовське відділення м. Одеси УВД ФСС України в Одеській області, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)
- Здійснення керівництва відділом, внесення керівництву пропозицій щодо пріоритетних напрямів роботи відділу і шляхів виконання покладених завдань;
- підготовка та реєстрація наказів з основної діяльності, кадрових питань та відрядження по Відділенню;
- складання зведеної номенклатури справ Відділення та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Веб-Док 2014”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка та відправлення вихідної кореспонденції через ПАТ «Укрпошта»;
- забезпечення Відділення матеріально-технічними ресурсами.;
- підготовка та здача звітів про списання товарно-матеріальних цінностей.
Заступник начальника відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення
с 08.2014 по 01.2017
(2 года 5 месяцев)
Виконавча дирекція Одеського обласного відділення ФСС з ТВП, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)
- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах дирекції;
- Організація роботи відповідно до плану роботи відділу;
- участь у підготовці питань для розгляду правлінням відділення Фонду;
- складання зведеної номенклатури справ дирекції та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Megapolis. Документообіг”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка пропозицій тендерному комітету Дирекції стосовно закупівель товарів, послуг і робіт за кошти відділення Фонду для вирішення майнових інтересів відділення та придбання всього необхідного для нормального його функціонування, в т.ч. основних засобів (за винятком комп’ютерного обладнання).
Заступник начальника відділу адміністративно-господарського забезпечення
с 08.2007 по 08.2014
(7 лет)
Державна фінансова інспекція в Одеській області, Одеса (Центральний орган виконавчої влади; Реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю)
- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах Інспекції;
- Приймання, попередній розгляд, реєстрація вхідної кореспонденції, встановлення контрольних термінів;
- Реєстрація вихідної кореспонденції та відправка її поштовим зв’язком;
- Складання номенклатури справ Інспекції;
- Підготовка проектів наказів про відрядження працівників Інспекції;
- Робота з кореспонденцією з грифом „ДСК" в порядку, визначеному Інструкцією «Про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, що є власністю держави»;
- Організація та забезпечення господарського обслуговування і належного стану будівель та службових приміщень;
- Організація проведення ремонту службових приміщень, меблів, обладнання;
- Здійснення матеріально-технічного забезпечення автотранспортом, копіювальною технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами
Спеціаліст землевпорядник
с 10.2002 по 11.2006
(4 года 1 месяц)
Роздільнянська міська рада, Роздільна (Державні організації)
- Підготовка проектів рішень сесій міської ради з земельних питань
- Укладання договорів оренди земельних ділянок
- Прийом громадян міста
- Вирішення спірних питань щодо земельних ділянок та ін.
Образование
Одеський державний аграрний університет
Факультет бухгалтерського обліку та аудиту, Одеса
Высшее, с 2008 по 2010 (1 год 9 месяцев)
Одеський державний аграрний університет
Факультет землевпорядкування та кадастру, Одеса
Высшее, с 2000 по 2006 (5 лет 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний семінар “Протидія та запобігання проявам корупції в органах публічної влади”
2012
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний короткотерміновий семінар для спеціалістів рай. і міськ. рад з земельних питань
2005
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, семінар «Актуальні проблеми юридичної нормо-проектувальної діяльності в Україні"
2003
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Знання документознавства, ділового етикету, законодавчих і нормативних правових актів, що стосуються документаційного забезпечення управління.
Комунікабельна, відповідальна, стресостійка, прагну до професійного розвитку, пунктуальна. Легко навчаюся, готова працювати з великим об'ємом інформації.
Похожие кандидаты
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офіса, секретар
Одесса
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор
Одесса
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя
15000 грн, Одесса
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Одесса
Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника
10000 грн, Одесса
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Одесса, Николаев