Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 апреля 2024 PRO

Анастасія

Діловод, помічник керівника, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Офіс-адміністратор

с 05.2018 по наст. время (6 лет)
ТОВ ПТК "Шабо", Одеса (Харчова промисловість)

-Організація ведення ділової кореспонденції (реєстрація й обробка вхідної і вихідної кореспонденції), ведення ділового листування, забезпечення передачі керівництву на підписання документів та подальше їх формування за призначенням;
-Прийом та обробка вхідних дзвінків, електронних листів організації;
-Прийом, підготовка та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти, Нової пошти;
-Забезпечення офісу канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
-Ознайомлення працівників з інструкціями, положеннями, правилами та іншими документами;
-Координування роботи водіїв офісу;
-Виконання інших доручень керівництва.

Начальник відділу організаційної роботи, документообігу, господарського та інформаційного забезпечення

с 08.2017 по 12.2017 (4 месяца)
Суворовське відділення м. Одеси УВД ФСС України в Одеській області, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)

- Здійснення керівництва відділом, внесення керівництву пропозицій щодо пріоритетних напрямів роботи відділу і шляхів виконання покладених завдань;
- підготовка та реєстрація наказів з основної діяльності, кадрових питань та відрядження по Відділенню;
- складання зведеної номенклатури справ Відділення та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Веб-Док 2014”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка та відправлення вихідної кореспонденції через ПАТ «Укрпошта»;
- забезпечення Відділення матеріально-технічними ресурсами.;
- підготовка та здача звітів про списання товарно-матеріальних цінностей.

Заступник начальника відділу кадрового та адміністративно-господарського забезпечення

с 08.2014 по 01.2017 (2 года 5 месяцев)
Виконавча дирекція Одеського обласного відділення ФСС з ТВП, Одеса (Цільовий позабюджетний страховий фонд; Некомерційна самоврядна організація)

- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах дирекції;
- Організація роботи відповідно до плану роботи відділу;
- участь у підготовці питань для розгляду правлінням відділення Фонду;
- складання зведеної номенклатури справ дирекції та їх підготовка на архівне зберігання, організація роботи експертної комісії по відбору справ на зберігання;
- ведення реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції з використанням системи “Megapolis. Документообіг”;
- прийом, реєстрація звернень громадян та ведення контролю за їх своєчасним розглядом;
- розсилка інформації та кореспонденції електронною поштою;
- підготовка пропозицій тендерному комітету Дирекції стосовно закупівель товарів, послуг і робіт за кошти відділення Фонду для вирішення майнових інтересів відділення та придбання всього необхідного для нормального його функціонування, в т.ч. основних засобів (за винятком комп’ютерного обладнання).

Заступник начальника відділу адміністративно-господарського забезпечення

с 08.2007 по 08.2014 (7 лет)
Державна фінансова інспекція в Одеській області, Одеса (Центральний орган виконавчої влади; Реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю)

- Здійснення контролю за організацією діловодства в структурних підрозділах Інспекції;
- Приймання, попередній розгляд, реєстрація вхідної кореспонденції, встановлення контрольних термінів;
- Реєстрація вихідної кореспонденції та відправка її поштовим зв’язком;
- Складання номенклатури справ Інспекції;
- Підготовка проектів наказів про відрядження працівників Інспекції;
- Робота з кореспонденцією з грифом „ДСК" в порядку, визначеному Інструкцією «Про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, що є власністю держави»;
- Організація та забезпечення господарського обслуговування і належного стану будівель та службових приміщень;
- Організація проведення ремонту службових приміщень, меблів, обладнання;
- Здійснення матеріально-технічного забезпечення автотранспортом, копіювальною технікою та іншими матеріально-технічними ресурсами

Спеціаліст землевпорядник

с 10.2002 по 11.2006 (4 года 1 месяц)
Роздільнянська міська рада, Роздільна (Державні організації)

- Підготовка проектів рішень сесій міської ради з земельних питань
- Укладання договорів оренди земельних ділянок
- Прийом громадян міста
- Вирішення спірних питань щодо земельних ділянок та ін.

Образование

Одеський державний аграрний університет

Факультет бухгалтерського обліку та аудиту, Одеса
Высшее, с 2008 по 2010 (1 год 9 месяцев)

Одеський державний аграрний університет

Факультет землевпорядкування та кадастру, Одеса
Высшее, с 2000 по 2006 (5 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний семінар “Протидія та запобігання проявам корупції в органах публічної влади”

2012

ОРІДУ НАДУ при Президентові України, тематичний короткотерміновий семінар для спеціалістів рай. і міськ. рад з земельних питань

2005

ОРІДУ НАДУ при Президентові України, семінар «Актуальні проблеми юридичної нормо-проектувальної діяльності в Україні"

2003

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Робота з факсом Міні-АТС Документообіг

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Знання документознавства, ділового етикету, законодавчих і нормативних правових актів, що стосуються документаційного забезпечення управління.
Комунікабельна, відповідальна, стресостійка, прагну до професійного розвитку, пунктуальна. Легко навчаюся, готова працювати з великим об'ємом інформації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: