Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 октября 2020 PRO

Оксана

Менеджер по работе с клиентами, секретарь руководителя, бухгалтер, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
26 лет
Город:
Умань

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Статистик

с 08.2019 по 10.2019 (2 месяца)
ПП "Торговый Дом Поляков", Умань (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Выполняла работы по составлению периодической статистической отчетности и единовременных отчетов предприятия по формам и в сроки, установленные официальными органами. Я систематически на основе первичных документов, а также сводок, отчетов, представляемых подразделениями предприятия, накапливала данные о выполнении плановых заданий, сведения, содержащие качественные характеристики состава персонала, технологического оборудования, транспорта и др. Осуществляла проверку правильности полученных данных, их сопоставимость по отдельным подразделениям с данными за предшествующие периоды. Систематизирувала и обрабатывала цифровые данные (осуществляла их группировку, подсчитывала итоги, рассчитывала относительные показатели). Принимала участие в работе по анализу производственной и хозяйственно - финансовой деятельности предприятия. Подготавливала различные справки на основе данных статистического учета. Принимала необходимые меры по использованию в работе современных технических средств.

Старший контролер - кассир сектору касових операцій

с 08.2017 по 06.2018 (10 месяцев)
АТ"Ощадбанк" Головного управління по м. Києву та Київській області, Київ (Фінанси, банки, страхування)

-Здійснення та облік банківських операцій з відкриття та ведення рахунків клієнтів, розрахунків за їх дорученням, із залученням депозитів фізичних осіб. -Виконання операцій з приймання, визначення справжності та платіжності, перерахування, обліку, сортування, зберігання, видачі готівки та інших цінностей згідно з нормативно-методичними документами Ощадбанку. -Контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів. -Сортування грошових білетів і монет за номіналами, а також на придатні та непридатні для обігу, виявлення фальшивих, старих та пошкоджених а також їх обмін. -Контроль за додержанням касової дисципліни. -Ведення обліку готівки, цінностей і цінних бланків. -Складання щоденної звітності, перевірка відповідності наявності готівки, цінностей і цінних бланків, їх залишків у касі тазакриття операційного дня.
-Визначення операцій, що підлягають обов‘язковому фінансовому контролю та інших операцій з грошовими коштами або іншим майном, пов’язаних з легалізацією (відмиванням) грошей, отриманих злочинним шляхом – визначення ознак сумнівних операцій.
-Здійснення валютообмінних операцій.
-Відправка та виплата грошових переказів.
-Прийом платежів від населення.
-Погашення готівкових кредитів.
-Страхування машин,життя.
-Продаж,бронювання квитків на транспорт.

Методист кафедри теорії бухгалтерського обліку

с 09.2016 по 03.2017 (6 месяцев)
Національна академія статистики, обліку та аудиту, Київ (Освіта, наука)

- Підготовка навчальних і методичних документів (матеріалів), необхідних для забезпечення дисциплін, що викладаються кафедрою, навчальних і тематичних планів, матеріалів для проведення поточного та підсумкового контролю, переліку навчально-методичної літератури, методичних вказівок по написанню дипломних та магістерських робіт, програм навчальної та виробничої практик, планів та інструктивно-методичних матеріалів до семінарських і практичних занять;
- складання педагогічного навантаження викладачів;
- складання на кожний семестр проекту графіка чергування науково-педагогічних працівників на кафедрі, подання його на затвердження та доведення до відома працівників;
- забезпечення належного оформлення інформаційної дошки кафедри;
- ведення обліку одержаних контрольних та курсових робіт студентів, передавання їх науково-педагогічним працівникам для перевірки та забезпечення їх зберігання в установленому порядку;
- друкування навчально-методичних та інші матеріалів, необхідних для науково-педагогічного персоналу кафедри;
- складання номенклатури справ діловодства на календарний рік та контролювати порядок її дотримання;
- ведення журналу вхідних і вихідних документів, формування справ згідно із затвердженого номенклатурою;
- надання допомоги викладачам кафедри в організації та проведенні навчальних занять, виховних заходів та науково-дослідної роботи;
- ведення обліку методичної документації кафедри;
- надання методичної допомоги студентам у підготовці до навчальних занять, заліків та екзаменів, написанні рефератів, курсових, дипломних та магістерських робіт.
- збір необхідної звітної інформації від викладачів, підготовка звітних документів кафедри.

Образование

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2014 по 2018 (3 года 10 месяцев)

Дополнительная информация

Володіння мовами:
Рідна мова – українська, вільне володіння – російська, базові навики – англійська.
Комп'ютерні навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express).
Особисті якості та навички:
Організованість; працьовитість; комунікабельність; здатність працювати з великою кількістю інформації; стресостійкість; здатність знаходити контакт з людьми; здатність вирішувати конфлікти; велика сила волі; прагнення до вдосконалення; націленість на результат.
Сімейний стан: не заміжня.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: