Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 августа 2017 PRO

Яна

Начальник відділу, заступник начальника відділення, 17 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу операційно-касового обслуговування

с 10.2015 по наст. время (8 лет 7 месяцев)
ПАТ "КРЕДОБАНК", Киев (Фінанси, банки, страхування)

10.2015 – даний час ПАТ «КРЕДОБАНК» (український комерційний банк. На 99,6% належить найбільшому державному банку Польщі PKO Bank Polski і є найбільшою польською інвестицією в український банківський сектор). Начальник відділу операційно-касового обслуговування (5-10 осіб).
Обов’язки:
-управління відділом операційно-касового обслуговування;
-контроль по дотриманню вимог законодавства в операційній роботі відділу та касового вузла;
-управління персоналом відділу(впровадження стандартів, навчання, проведення нарад, частковий підбір персоналу):
-обслуговування юридичних осіб в імпортно-експортних розрахунках;
-аналіз та перевірка міжнародних валютних контрактів;
-відкриття рахунків та розрахунково-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-обслуговування депозитарного сховища;
-контроль ведення бухгалтерських та касових документів дня;
-контроль виконання планових показників.
Ключові досягнення:
-підвищення ефективності роботи відділу за рахунок раціонального розподілу обов’язків та додаткового навчання;
-зниження рівня операційних ризиків в роботі відділу;
-зайняла 2-ге місце в Україні за продаж золотих та платинових банківських карт за результатами 3-х місячного конкурсу, що призвело до збільшення доходу банку.

Образование

НУДПСУ

ФІНАНСИ, Ирпень
Высшее, с 2008 по 2014 (5 лет 9 месяцев)

Рекомендации

  • Глоба Аліна Євгеніївна

    Глоба Аліна Євгеніївна

    Контактные данные скрыты
  • Бесараб Ольга Василівна

    Бесараб Ольга Василівна

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Яна Оріховська
Телефон: (096) 394 67 190
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 12.07.1992
Місто: Київ

Ключові компетенції:
-Професіонал в області управління процесами продажу управління персоналом в банківській сфері зі стратегічним мисленням (управління командою 5-10 осіб);
-Орієнтована на результат, не боюсь труднощів, люблю досягати цілей;
-Умію проводити переговори, зберігаю самовладання в стресових ситуаціях;
-Маю організаторські здібності, швидко навчаюсь, комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, не маю шкідливих звичок.
Освіта:
- 2008- 2014 . Національний університет Державної податкової служби України за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», спеціальність «Фінанси».
Мови: Українська – рідна, Російська – вільна.
Комп’ютерні навики: Високий рівень володіння MS Windows, MS Office. Спеціальні програми: Банківська програма АБС Б2.

Трудова діяльність:

10.2015 – даний час ПАТ «КРЕДОБАНК» (український комерційний банк. На 99,6% належить найбільшому державному банку Польщі PKO Bank Polski і є найбільшою польською інвестицією в український банківський сектор). Начальник відділу операційно-касового обслуговування (5-10 осіб).
Обов’язки:
-управління відділом операційно-касового обслуговування;
-контроль по дотриманню вимог законодавства в операційній роботі відділу та касового вузла;
-управління персоналом відділу(впровадження стандартів, навчання, проведення нарад, частковий підбір персоналу):
-обслуговування юридичних осіб в імпортно-експортних розрахунках;
-аналіз та перевірка міжнародних валютних контрактів;
-відкриття рахунків та розрахунково-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-обслуговування депозитарного сховища;
-контроль ведення бухгалтерських та касових документів дня;
-контроль виконання планових показників.
Ключові досягнення:
-підвищення ефективності роботи відділу за рахунок раціонального розподілу обов’язків та додаткового навчання;
-зниження рівня операційних ризиків в роботі відділу;
-зайняла 2-ге місце в Україні за продаж золотих та платинових банківських карт за результатами 3-х місячного конкурсу, що призвело до збільшення доходу банку.

03.2015-09-2015 ПАТ «ЮБІПАРТНЕР – асистент-референт.
-ведення особистого розкладу керівника;
-підготовка документів для переговорів;
-підготовка та подання документів до державних адміністрацій;
-організація нарад;
-ведення обліку дзвінків та зустріч клієнтів;
-підтримання життєдіяльності офісу.
01.2013-02.2015 ПАТ «ДЕЛЬТА БАНК»
Обов’язки:
З 01.2015-03.2015р. на посаді «головний економіст»:
-обслуговування фізичних та юридичних осіб;
-відкриття та обслуговування депозитних сейфів;
-робота з грошовими переказами (Western Union, MoneyGram, ВЕЛСЕНД);
-контроль ведення документів дня;
-проведення угод по закритті заставних кредитів достроково, по дисконтній програмі, зміні умов кредитування, зміні валюти кредиту;
-контроль приросту депозитного портфелю;
-контроль виконання планових показників в продажі банківських продуктів;
-авто кредитування, іпотека.
З 06.2014-01.2015р. на посаді «провідний економіст»:
-обслуговування фізичних та частково юридичних осіб;
-робота з документами;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях;
-введення і оплата платіжних документів;
-робота з чеками;
-кредитування фіз. осіб (аналіз документації, оцінка платоспроможності клієнта);
- контроль приросту депозитного портфелю;
-авто кредитування.
З 10.2013- 06.2014р. на посаді «економіст»:
-відкриття та ведення депозитних, поточних рахунків;
-відкриття карткових рахунків і обслуговування пластикових карт;
-продаж кредитних продуктів (підготовка документів, укладання договорів);
-супровід та обслуговування поточних кредитів;
-контроль ведення документів дня.
З 01.2013-10.2013р. на посаді «адміністратор залу»:
-консультація клієнтів по продуктам;
-вияснення проблеми клієнта та її вирішення;
-допомога клієнту при здійсненні активних операцій;
-робота з документами;
-робота з клієнтами в стресових ситуаціях.
09.2011-02.2012р. Київському фінансово-економічному коледж Національного університету ДПС України. Диспетчер навчального відділу.
Обов’язки:
-Ведення відомостей про успішність студентів;
-Аналіз успішності студентів;
-Аналіз відвідування студентами занять;
-Підготовка даних для роботи із студентами з поганою успішністю та відвідуванням занять;
-Корекція розкладу занять студентів;
-Складання відомостей про успішність студентів-випускників.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: