Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 ноября 2018 PRO

Олександр

Фахівець оцінки якості, 11 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер відділу якості

с 03.2018 по 07.2018 (4 месяца)
Бодо Україна, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Фахівець оцінки якості

с 02.2016 по 03.2017 (1 год 1 месяц)
Київстар, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Образование

Національна академія статистики обліку та аудиту

Аудит і підприємництво, Киев
Высшее, с 2018 по 2020 (1 год 4 месяца)

Магістратура

Дополнительная информация

Панасюк Олександр Олександрович
м. Київ, вул. Половецька 29
тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті дані:
дата народження 02.11.1997
місце народження м.Умань
сімейний стан Неодружений
Освіта:
2014 – 2018: Бакалавр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліку та аудиту
Спеціальність:Облік та аудит
2018-2020: Магістр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліково-статистичний факультет
Спеціальність: Аудит і підприємництво ( не закінчена )
Досвід роботи:

ПрАТ «Київстар»
Лютий 2016 – Березень 2017, співробітник команди Bottom -Up NPS сектор телемаркетингу.
Обов’язки:
•Виявити причини низьких оцінок в рамках опитування NPS;
•Зафіксувати і передати інформацію для аналізу;
•Консультація абонентів стосовно тарифних планів, послуг, налаштування мобільного інтернету.

Бодо Украина:
Березень 2018 – Липень 2018, співробітник відділу оцінки якості.
Обов’язки:
•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Знання мов:
Українська та Російська – на високому рівні,
Англійська – базовий рівень (зі словником).
Знання ПК: MS Office: Word, Excel, Power Point, Google Диск, 1С 8,3;
Особисті якості: Маю навички ведення ділових переговорів з сегментом B2B та B2c.
Здатний до швидкого засвоєння інформації та успішної практичної реалізації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: