Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

HR-менеджер

Рассматривает должности: HR-менеджер, Психолог, HR people partner, Спеціаліст з обліку, Інспектор відділу кадрів
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 33 года
Город: Львов
Рассматривает должности:
HR-менеджер, Психолог, HR people partner, Спеціаліст з обліку, Інспектор відділу кадрів
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
33 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR specialist (People operation specialist)

с 01.2024 по 12.2025 (2 года)
EWL UA, Львів (Пошук персоналу, HR)

Повний цикл HR-адміністрування: прийом, звільнення, переведення, кадрові накази, документація.
Онбординг/оффбординг: створення процесів, адаптація, контроль доступів.
Адміністрування PeopleForce: налаштування політик, ведення бази знань, створення позицій, контроль цілей та дедлайнів.
Аналіз Employee Feedback, опитування, підготовка пропозицій щодо покращення робочого середовища.
Участь у HR-стратегії разом з керівниками відділів.
Організація заходів, підтримка корпоративної культури та залученості.
Консультування працівників з HR-питань та питань психологічного комфорту.
Оновлення внутрішніх політик та процедур.

Психолог

с 11.2023 по наст. время (2 года 2 месяца)
Приватна консультативна практика, Львів (Приватні особи)

✅ Проведення індивідуальних консультацій (очно та онлайн).
✅ Використання методів когнітивно-поведінкової терапії та арттерапії.
✅ Психологічний супровід при емоційному вигоранні, тривожних станах, різних життєвих труднощах.
✅ Психоедукація клієнтів.

Office Manager / HR Administrator

с 09.2021 по 10.2023 (2 года 2 месяца)
OTAKOYI, Львів (IT)

HR Administration & People Operations
Кадрове адміністрування: оформлення прийомів, переведень, звільнень, ведення особових справ.
Підготовка та супровід наказів, розпоряджень, облік відпусток.
Адміністрування HR-процесів і внутрішньої документації.
Підтримка процесів онбордингу та адаптації персоналу.
Ведення та актуалізація HR-даних у HR-системах.
Employee Experience & Culture
Підтримка внутрішніх комунікацій і взаємодії з працівниками.
Організація корпоративних заходів та ініціатив для залученості.
Підтримка позитивного employee experience.
Operations Support
Координація взаємодії з підрядниками та сервісами.
Контроль базових адміністративних процесів у межах HR-функції.

HR Manager (Менеджер з персоналу)

с 11.2017 по 08.2021 (3 года 10 месяцев)
ТОВ "Доріс Адвертайзинг", Житомир (Маркетинг, реклама, PR)

HR Administration & People Operations
Кадрове адміністрування: оформлення прийомів, переведень, звільнень, ведення особових справ.
Підготовка та супровід наказів, розпоряджень, облік відпусток.
Адміністрування HR-процесів і внутрішньої документації.
Підтримка процесів онбордингу та адаптації персоналу.
Ведення та актуалізація HR-даних у HR-системах.
Employee Experience & Culture
Підтримка внутрішніх комунікацій і взаємодії з працівниками.
Організація корпоративних заходів та ініціатив для залученості.
Підтримка позитивного employee experience.
Operations Support
Координація взаємодії з підрядниками та сервісами.
Контроль базових адміністративних процесів у межах HR-функції.

Асистент вихователя

с 06.2016 по 11.2017 (1 год 6 месяцев)
Житомирський дошкільний навчальний заклад №45, Житомир (Освіта, наука)

У ролі асистента вихователя моя робота зосереджувалась на супроводі дітей з особливими освітніми потребами, де основні функції включали проведення занять, допомогу в процесі адаптації та розробці індивідуальних програм розвитку.
Супровід та підтримка (Забезпечення ефективного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в навчальному та виховному процесі, надання підтримки в різних ситуаціях для забезпечення їхнього комфорту та успішності).
Проведення занять (Розробка та впровадження інтерактивних та інклюзивних занять для забезпечення доступності та врахування потреб кожної дитини).
Допомога в адаптації (Активна участь у процесі адаптації нових дітей, забезпечення їхнього відчуття прийняття та комфорту в новому оточенні).
Індивідуальні програми розвитку (Розробка індивідуальних програм розвитку враховуючи унікальні особливості та потреби кожної дитини).
Консультації батьків (Забезпечення регулярних консультацій з батьками для обговорення прогресу та визначення оптимальних стратегій підтримки вдома).

Практичний психолог, Вихователь

с 07.2015 по 08.2016 (1 год 2 месяца)
Житомирський дошкільний навчальний заклад №45, Житомир (Освіта, наука)

Працюючи в дошкільному закладі на посаді психолога, я відповідала за організацію та планування навчально-виховного процесу з метою забезпечення всебічного особистісного розвитку дітей, зміцнення та захисту їх психічного здоров'я. Мої обов'язки включали:
Проведення занять: (Індивідуальні та групові заняття для кожної дитини відповідно до її потреб та рівня розвитку, використання арттерапії для сприяння творчому та емоційному вираженню дітей).
Психодіагностична робота: (Застосування методів психодіагностики для виявлення особливостей розвитку та потреб кожної дитини, розробка індивідуальних підходів на основі виявлених особливостей).
Інклюзивна освіта: (Супровід дітей з особливими освітніми потребами, проведення занять та надання допомоги у процесі адаптації.
Розвивальна робота: (Організація та проведення розвивальних заходів для всіх дітей для сприяння комплексному розвитку).
Тренінги та круглі столи: (Проведення тренінгів для педагогів та батьків для обміну досвідом та покращення педагогічної практики, організація круглих столів для обговорення актуальних питань виховання та розвитку дітей).
Індивідуальні програми та консультації: (Розробка індивідуальних програм розвитку для кожної дитини, надання консультацій батькам з питань виховання та розвитку дитини).

Діловод

с 07.2015 по 11.2017 (2 года 5 месяцев)
Житомирський дошкільний навчальний заклад №45, Житомир (Освіта, наука)

- Робота з кадрами (персоналом) установи (розробка посадових інструкцій, положень, інструкцій з охорони праці);
- Формування особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльність (прийом, переведення, звільнення, розрахунок трудового стажу, оформлення трудових книжок);
- Заповнення кадрової документації (особова картка працівника форми П-2, особовий листок по обліку кадрів, заповнення звіту про прийнятих працівників №5-ПН і т.д.);
- Написання вихідних листів, ведення журналів реєстрації наказів, оформлення офіційних документів;
- Редагування (внесення змін) до Колективного договору, Правил внутрішнього трудового розпорядку закладу;
- Робота з оргтехнікою (підключення проектора, створення презентацій, копіяювання, скануванння, редагування документів)

Асистент кафедри соціальної та практичної психології

с 09.2014 по 06.2015 (10 месяцев)
ЖДУ ім.Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)

(за сумісництвом)
Працюючи на кафедрі, ключовими моїми обов'язками була організація та проведення практичних та лабораторних занять для студентів таких дисциплін як: "Загальна психологія", "Вікова психологія", “Практикум з загальної психології” та "Основи психокорекції". Це включало в себе докладне планування та втілення освітніх програм, а також заповнення відповідної документації для забезпечення якісного та ефективного проведення занять.

Лаборант кафедри соціальної та практичної психології

с 09.2011 по 07.2015 (3 года 11 месяцев)
ЖДУ ім.Івана Франка, Житомир (Освіта, наука)

Навчаючись на факультеті я паралельно почала працювати лаборантом на кафедрі.
До моїх обов'язків входила робота з різною документацією. Ось деякі з них:
Заповнення та обробка документів, систематичне заповнення особових карток та залікових книжок студентів, перевірка та контроль їх заповненості, перевірка ведення журналів груп, перевірка роботи старост.
Систематична розробка та виставлення розкладу для студентів та викладачів з урахуванням актуальних вимог та запитів, враховуючи вимоги навчальних планів та забезпечення оптимальної організації навчального процесу.
Впорядкування та систематизація документообігу факультету для забезпечення швидкого та ефективного доступу до інформації.
Створення та ведення бази даних документації факультету.
Забезпечення заповнення та вчасної подачі звітності, включаючи відомості про успішність, відвідуваність та інші показники.
Організація роботи з викладачами: (Координація та організація взаємодії між викладачами та студентами для вирішення актуальних питань, що стосувалось графіка чи розкладу занять).
Також робота передбачала виконання різних поставлених задач керівників факультету та ректорату університету. Тісна співпраця з працівниками деканату.
Ці обов'язки передбачали високий рівень відповідальності, організаційні навички та точність в роботі з документами для забезпечення ефективної діяльності факультету та забезпечення якісної освіти для студентів.

Образование

Житомирський державний університет ім. Івана Франка

Соціально-психологічний, Психологія, Житомир
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси водіїв категорії "В"

2015, 3 місяці

"Психологічні навички роботи з дітьми та їх батьками у гуманістичному підході" Київський Гештальт Університет

2015-2016 рр. 1 рік
Сертификат

Арт-терапевтичний проєкт Підлипних

2023-2024, 1.5 року
Сертификат

«КПТ-модель консультування та супроводу при пережитті втрати»

2023, жовтень
Сертификат

«КПТ-підхід для коупінгу з професійним стресом та запобігання вигоранню»

2023, жовтень
Сертификат

Корекція психосоматичних проявів методами арт-терапії, Назаревич Арт

2023 (жовтень) - 2025
Сертификат

КПТ+ базові техніки КПТ для консультування та коучингу УІПКТ

2024-2025, 10 місяців
Сертификат

Методи та форми супроводу в арт-терапевтичному процесі, Назаревич Арт

2024, жовтень

"Основи психіатрії", УІКПТ

2025-2026

Знания и навыки

  • Старанність
  • Тактовність
  • Організація заходів
  • Ведення документації
  • Робота в команді
  • Управління персоналом
  • Адміністрування офісу
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Догляд за квітами
  • Закупівля товарів
  • Закупівля канцелярії
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Здатність до навчання
  • Емпатія
  • Дитяча психологія
  • Робота з особливими дітьми
  • Знання психології
  • Відповідальність
  • Активність
  • Проведення індивідуальних занять
  • Арт-терапія
  • Неупередженість
  • Толерантність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Пунктуальність
  • Комунікабельність
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Управлінські навички
  • Чесність
  • Адаптивність
  • Онбординг персоналу
  • Уважність
  • Саморозвиток
  • Емпатійність
  • Психотерапія
  • Психологічне консультування
  • Робота з клієнтами
  • Проведення групових занять
  • Психологічний супровід
  • Організаторські здібності
  • Лідерство
  • Уміння слухати
  • Активна життєва позиція
  • Активне слухання
  • Психодіагностика
  • Організація адаптації персоналу
  • Offboarding
  • Organization of personnel adaptation

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

HR-спеціалістка з досвідом у People Operations, кадровому адмініструванні та побудові внутрішніх HR-процесів. Працюю з онбордингом, офбордингом, документацією, HR-системами та підтримкою корпоративної культури. Маю психологічну освіту, що дозволяє ефективно вибудовувати комунікацію, працювати із залученістю команди та запобігати конфліктам. Орієнтована на результат, структурність та якість.

Особисті якості: відповідальна у ставленні до навчання та роботи, наполеглива та доброзичлива, цілеспрямована, ввічлива, уважна, життєрадісна, комунікабельна, організована, пунктуальна, орієнтована на результат, здатна до співпраці, швидко навчаюся і прагну до підвищення свого професійного рівня.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: