Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4104074/
Керівник проєкту
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Заступник директора
с 01.2024 по наст. время
(2 года)
- Забезпечую повне операційне управління локацією, відповідальна за роботу команди (адміністратори, технічний персонал) та високий
рівень задоволеності клієнтів.
- Здійснюю активну комунікацію з поточними і потенційними клієнтами та ефективно керую взаємодією з ними.
- Формую персональні пропозиції, договори клієнтам, координую фінальні рішення.
- Відповідаю за ведення фінансових процесів: рахунки, оплати, контроль надходжень, звірки та частково звітність.
- Формую графік команди, координую зміни, допомагаю у пошуку заміни.
- Працюю зі скаргами / нестандартними ситуаціями - вирішую ситуації підтримуючи позитивну атмосферу.
- Взаємодію з керівником та всією командою, координую роботу останньої.
- Займаюсь, підбором, адаптацією та навчанням адміністраторів.
Менеджер коворкінгу
с 11.2021 по 12.2023
(2 года 2 месяца)
Kontora Lviv, Coworking & Offices, Львів (Нерухомість)
Відповідала за комплексне забезпечення ефективногофункціонування коворкінгу. Це включало повну організацію робочого простору, закупівлю всіх необхідних матеріалів та продукції, а також пошук та налагодження співпраці з новими постачальниками. Здійснювала операційний контроль щоденної роботи офісу, від замовлення товарів і контролю поставок до підтримки порядку та комфорту для резидентів. Займалася веденням первинної бухгалтерської документації (акти, накладні) та координацією роботи клінінгового персоналу. Брала активну участь в адміністративних заходах компанії.
Фахівець з прийому та розміщення відвідувачів
с 05.2021 по 10.2021
(6 месяцев)
Kontora Lviv, Coworking & Offices, Львів (Нерухомість)
– Презентація простору новим резидентам та гостям, ознайомлення з усіма послугами й можливостями коворкінгу;
– Спілкування з резидентами, зустріч гостей та відвідувачів, допомога у вирішенні щоденних організаційних питань;
– Участь в організації подій і внутрішніх активностей коворкінгу;
- Відкриття та закриття простору;
– Бронювання переговорних кімнат;
– Прийом оплат і формування рахунків;
– Підготовка до щотижневих частувань для резидентів;
– Регулярна перевірка та контроль простору впродовж дня;
Адміністратор медичної клініки
с 05.2020 по 10.2020
(6 месяцев)
Medialt, Львів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- підготовлювала простір до відкриття та закриття;
- формувала запис пацієнтів до спеціалістів;
- зустрічала пацієнтів;
- допомагала при відвідуванні лабораторного центру;
- скеровувала пацієнтів у потрібні маніпуляційні кабінети;
- приймала оплати та працювала з касовим апаратом і КОРО;
- слідкувала за порядком у відділенні.
Старший адміністратор рецепції
с 11.2018 по 05.2021
(2 года 7 месяцев)
ГК " Жорж", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
-Робота з онлайн ресурсами - сайтами бронювань Booking.com, Expedia
- Бронювання номерів;
- Робота з гостями, вирішення конфліктних ситуацій;
- Виконання запитів та індивідуальних побажань гостей
- Навчання, стажування та адаптація персоналу служби прийому та розміщення;
- Допомога адміністраторам при поселенні та розрахунку гостей;
- Робота з груповими поселеннями.
- Контроль безперебійної роботи обладнання
- Здійснення касових операцій;
- Робота з рахунками, видатковими касовими ордерами.
- Ведення звітності в таблицях по кількості проданих номерів безпосередньо на рецепції готелю
- Організація та продаж додаткових послуг готелю
- Збільшення кількості бронювань напряму, що дозволило мінімізувати роботу з посередниками та онлайн ресурсами, та збільшити прибутковість готелю
- Контроль за дотриманням якості обслуговування гостей
- Створення інструкцій, стандартів для покращення роботи рецепції;
- Складання графіку робочих змін працівників рецепції.
Адміністратор готелю
с 07.2017 по 10.2018
(1 год 4 месяца)
Кавальєр Бутік Готель, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
- бронювання номерів;
- заселення/виселення гостей;
- розрахунок гостей;
- робота з касовим апаратом;
- робота із запитами гостей та їх виконання;
- контроль готовності номерів до заселення;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- організація додаткових послуг для гостей (таксі, трансфер, доставка їжі/квітів)
Образование
Львівський державний університет фізичної культури
Туризм, Львів
Высшее, с 2013 по 2018 (5 лет)
Бакалар та Магістр з туризму
Дополнительное образование и сертификаты
Ефективний менеджер: навички керівника, Бізнес-школа УКУ
2023, 2 дні
Знания и навыки
- SERVIO
- Доктор Елекс
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Користувач 1С
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Сервіс Вчасно
- Finmap
- Користувач BAS
- Управління персоналом
- Чесність
- Відповідальність
Знание языков
- Английский — средний
- Польский — начинающий
Дополнительная информация
Маю досвід управління сервісною локацією, командою 5+ осіб, повний контроль операцій, сервісу, частково фінансів та взаємодії з клієнтами.
Орієнтована на результат, дисципліну та якісний клієнтський досвід.
Прагну самореалізації, професійного та особистісного розвитку.
Бажаю рости та розвиватися у команді однодумців, які націлені на якісний результат.
Клієнтоорієнтований працівник та людина, що прагне покращити, удосконалювати сервіс!
Досвід роботи на керівній посаді 2 роки.
З повагою,
Гончарук Юлія.
Похожие кандидаты
-
Керуючий проєктом
Львов -
Project coordinator
40000 грн, Львов, Днепр , еще 4 города -
Керівник проєкту
35000 грн, Львов, Удаленно -
Керівник освітнього проєкту
Львов, Тернополь -
Менеджер проєктів
Львов