- PRO
Наталія
Менеджер з персоналу, 70 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер з персоналу, Менеджер ресторану, Адміністратор салону краси, Менеджер по роботі з клієнтами, Маркетолог, Адміністратор
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4111511/
Опыт работы
Керівник підприємства
с 08.2022 по 07.2025
(2 года 11 месяцев)
Corrado s.r.o, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Досвідчений та відповідальний керівник в управлінні закладом за кордоном в Словакії ( Братислава).
Вмію організовувати ефективну роботу команди, контролювати щоденні операційні процеси та забезпечувати високий рівень сервісу. Маю навички бюджетування, підбору персоналу, вирішення конфліктів і покращення внутрішніх процесів. Орієнтована на результат, дисциплінована, з відмінними комунікаційними здібностями.
Основні обов’язки:
•Організація та контроль щоденної роботи закладу
•Підбір, навчання та мотивація персоналу
•Контроль якості обслуговування клієнтів та стандартів роботи
•Ведення обліку, закупівель, контроль витрат
•Робота з клієнтами та партнерами
•Дотримання норм безпеки, гігієни та законодавчих вимог
•Вирішення конфліктних ситуацій та реагування на відгуки
•Планування змін, складання графіків та контроль виконання завдань
Ключові навички:
•Управління персоналом
•Організація процесів
•Комунікація з клієнтами
•Ведення обліку та контроль бюджету
•Вирішення проблем
•Тайм-менеджмент
•Стресостійкість
Вільно володію словацькою мовою.
Заступник директора
с 10.2020 по 04.2021
(6 месяцев)
Auto Glass Service, Житомир (Автобізнес та автосервіс)
1. Робота з документами (інформаційно-документальне обслуговування):
- прийом та перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, їх редагування;
- прийняття вхідної кореспонденції, її передачі на розгляд керівника та подальша передача відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання у процесі роботи та/або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідні роботи керівника;
- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені строки здачі в архів;
- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівника підприємства, взятих на контроль.
2. Організаційна робота (бездокументального обслуговування):
- прийом та передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
- створення «телефонного іміджу» підприємства та керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації чи завершення телефонних дзвінків;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
- підготовка засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний)
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань та пропозицій працівників;
- Виконання особистих доручень.
3. Кадрове забезпечення:
-оформлення працівників працювати.
Прес-секретар
с 07.2020 по 02.2022
(1 год 7 месяцев)
Удар, політична партія Віталія Кличка, Полтавська обласна партійна організація, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Аналіз роботи проектів Житомирської області;
Підготовка та організація заходів;
Участь в з´їздах партії;
Складання стратегії просування;
Регулярне наповнення контентом клієнтських груп і пабліків;
Постійне відстежування та модерація сторінок;
Організація та реалізація рекламних кампаній в соціальних мережах.
Менеджер по продажам
с 06.2020 по 09.2020
(3 месяца)
SM Ukraine, Житомир (Маркетинг, реклама, PR)
Пошук нових клієнтів
Комунікація та перемовини з клієнтами
Підготовка та контроль підписання договорів
Виставлення та контроль оплати рахунків
Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього
Образование
Державний Університет Житомирська Політехніка
Факультет бізнесу та сфери обслуговування. Фінанси, банківська справа, страхування, Житомир
Высшее, с 2016 по 2021 (5 лет)
Фінансист входить до найпрестижніших професій сучасності. Фахівці цієї сфери діяльності досить високо цінуються за умови їхньої високої кваліфікації. Такі фахівці відіграють ключову роль у забезпеченні стабільності та процвітання як окремих компаній, так і всієї економіки в цілому. У сучасному світі, де економічні умови змінюються стрімко, а фінансові ринки стають дедалі складнішими, важливість професії фінансиста важко переоцінити.
На глобальному рівні ця професія є важливою для забезпечення фінансової стабільності, розвитку інновацій та зростання національних економік. У світі, де економічна невизначеність є звичною справою, саме фінансисти допомагають компаніям та інвесторам приймати обґрунтовані рішення, які сприяють сталому розвитку та фінансовому успіху.
Дополнительное образование и сертификаты
Онлайн практика в ПриватБанке
4 місяці
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Office
- MS PowerPoint
- Активные продажи
- Управління командою
- Фінансова грамотність
- Організованість
- Графічний дизайн
- Організація роботи персоналу
- Стресостійкість
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
- Словацкий — свободно
Дополнительная информация
Працювала два з половиною роки за кордоном на посаді керівника. Чудово володію словацькою мовою та вмію організовувати роботу персоналу. Здійснювати заходи з соціального розвитку колективу підприємства, розроблення, укладання і виконання колективного договору, проводити роботу щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни та дії сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників. Під моїм керівництвом було 17 осіб.
Похожие кандидаты
-
Директор з персоналу, HR-менеджер, рекрутер
Киев -
Інспектор відділу кадрів
Киев -
Рекрутер
Киев, Одесса -
Менеджер з персоналу
Киев -
Менеджер з персоналу
Киев, Бровары, Удаленно -
Рекрутер, менеджер з підбору персоналу
15000 грн, Киев, Винница , еще 6 городов