Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, 70 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з персоналу, Менеджер ресторану, Адміністратор салону краси, Менеджер по роботі з клієнтами, Маркетолог, Адміністратор
Вид занятости:
полная
Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник підприємства

с 08.2022 по 07.2025 (2 года 11 месяцев)
Corrado s.r.o, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Досвідчений та відповідальний керівник в управлінні закладом за кордоном в Словакії ( Братислава).
Вмію організовувати ефективну роботу команди, контролювати щоденні операційні процеси та забезпечувати високий рівень сервісу. Маю навички бюджетування, підбору персоналу, вирішення конфліктів і покращення внутрішніх процесів. Орієнтована на результат, дисциплінована, з відмінними комунікаційними здібностями.

Основні обов’язки:
•Організація та контроль щоденної роботи закладу
•Підбір, навчання та мотивація персоналу
•Контроль якості обслуговування клієнтів та стандартів роботи
•Ведення обліку, закупівель, контроль витрат
•Робота з клієнтами та партнерами
•Дотримання норм безпеки, гігієни та законодавчих вимог
•Вирішення конфліктних ситуацій та реагування на відгуки
•Планування змін, складання графіків та контроль виконання завдань

Ключові навички:
•Управління персоналом
•Організація процесів
•Комунікація з клієнтами
•Ведення обліку та контроль бюджету
•Вирішення проблем
•Тайм-менеджмент
•Стресостійкість
Вільно володію словацькою мовою.

Заступник директора

с 10.2020 по 04.2021 (6 месяцев)
Auto Glass Service, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

1. Робота з документами (інформаційно-документальне обслуговування):
- прийом та перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, їх редагування;

- прийняття вхідної кореспонденції, її передачі на розгляд керівника та подальша передача відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання у процесі роботи та/або підготовки відповідей;

- ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідні роботи керівника;

- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та у встановлені строки здачі в архів;

- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівника підприємства, взятих на контроль.

2. Організаційна робота (бездокументального обслуговування):
- прийом та передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);

- створення «телефонного іміджу» підприємства та керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації чи завершення телефонних дзвінків;

- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;

- Організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;

- підготовка засідань та нарад (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний)

- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань та пропозицій працівників;

- Виконання особистих доручень.

3. Кадрове забезпечення:
-оформлення працівників працювати.

Прес-секретар

с 07.2020 по 02.2022 (1 год 7 месяцев)
Удар, політична партія Віталія Кличка, Полтавська обласна партійна організація, Житомир (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Аналіз роботи проектів Житомирської області;
Підготовка та організація заходів;
Участь в з´їздах партії;
Складання стратегії просування;
Регулярне наповнення контентом клієнтських груп і пабліків;
Постійне відстежування та модерація сторінок;
Організація та реалізація рекламних кампаній в соціальних мережах.

Менеджер по продажам

с 06.2020 по 09.2020 (3 месяца)
SM Ukraine, Житомир (Маркетинг, реклама, PR)

Пошук нових клієнтів
Комунікація та перемовини з клієнтами
Підготовка та контроль підписання договорів
Виставлення та контроль оплати рахунків
Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього

Образование

Державний Університет Житомирська Політехніка

Факультет бізнесу та сфери обслуговування. Фінанси, банківська справа, страхування, Житомир
Высшее, с 2016 по 2021 (5 лет)

Фінансист входить до найпрестижніших професій сучасності. Фахівці цієї сфери діяльності досить високо цінуються за умови їхньої високої кваліфікації. Такі фахівці відіграють ключову роль у забезпеченні стабільності та процвітання як окремих компаній, так і всієї економіки в цілому. У сучасному світі, де економічні умови змінюються стрімко, а фінансові ринки стають дедалі складнішими, важливість професії фінансиста важко переоцінити.

На глобальному рівні ця професія є важливою для забезпечення фінансової стабільності, розвитку інновацій та зростання національних економік. У світі, де економічна невизначеність є звичною справою, саме фінансисти допомагають компаніям та інвесторам приймати обґрунтовані рішення, які сприяють сталому розвитку та фінансовому успіху.

Дополнительное образование и сертификаты

Онлайн практика в ПриватБанке

4 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Активные продажи
  • Управління командою
  • Фінансова грамотність
  • Організованість
  • Графічний дизайн
  • Організація роботи персоналу
  • Стресостійкість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Словацкий — свободно

Дополнительная информация

Працювала два з половиною роки за кордоном на посаді керівника. Чудово володію словацькою мовою та вмію організовувати роботу персоналу. Здійснювати заходи з соціального розвитку колективу підприємства, розроблення, укладання і виконання колективного договору, проводити роботу щодо зміцнення трудової і виробничої дисципліни та дії сприяння розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників. Під моїм керівництвом було 17 осіб.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: