- PRO
Альона
HR generalist, менеджер
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/413034/
Опыт работы
HR-менеджер
с 04.2024 по 09.2024
(5 месяцев)
ТОВ, Дніпро (Видавництво, поліграфія)
Підбір персоналу, моніторинг ринку праці, підбір програм навчання, створення кадрового резерву, підтримка роботи офісу, благодійність
HR-generalist
с 09.2016 по 10.2021
(5 лет 1 месяц)
Максима Метал сервіс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-підбір персонала для всіх підрозділів компании,
-адаптація персонала,
-мотивація персонала,
-организація процесу навчання персоналу,
-регулярний моніторинг ринку заробітних плат,
-организація корпоративних заходів для компанії.
HR-generalist
с 12.2013 по 08.2016
(2 года 8 месяцев)
ООО" Акватех", Днепр (Днепропетровск) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Підбір, адаптація, навчання, мотивація персонала, мониторинг ринка заробітних плат, створення кадрового резерву, организація корпоративних заходів, ведення процесів в HR відділку по всім підрозділам компании
Образование
ДНУ им. О. Гончара
Психології та соціології, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Економіка праці, інтерв'ю по компетенціям
2015
Бізнес Конструктор курс Hr-директор
2018
Дополнительная информация
Керівник відділу персонала, HR-менеджер.
Альона Олександрівна
28.02.1982г.
м.[
Освіта:
2000-2005г. Дніпропетровский Національный Університет,факультет психології та соціології: практична психологія (психолог)
Додаткова освіта (тренінги, семінари та ін):
-HR директор, Бізнес-конструктор, 2017рік
- Мистецтво підбору персонала Lab-профиль, міжнародний тренер Лєбєдєва А.
- Інтернет як інструмент рекрутмента, тренер Слободян К.
-Тренінг професійних продажів, тренер Светлічна С.
Професійна діяльність:
1.08.2005- 06.07.2007 УВК «Європейска гімназия» - психолог, класний кнрівник 3-4 класи.
Обов'язки: індивідуальне психологічне консультування учнів, батьків, вчителів.
-психокорекційні заходи;
-підготовка и психологічна оцінка готовності дошкільнят;
-проведення занять з психології 1-11 класи;
-підготовка шкільних свят.
1.07.2007 - 01.03.2009 Інформаційно-аналітична агенція «Метал-Кур'єр» (видавництво, інформаційно-консалтингові , рекламні послуги, организація конференцій): ведучий специаліст відділу з підбору та адаптації персонала
обов' язки:
-пошук та підбір кандидатів на вакансії,
-розробка регламентуючої документації (посадові інструкції);
-первинне інтерв' ю, проведення співбесід;
-розробка и реалізація індивидуальних програм адаптації для стажерів в компании;
-ведення та аналіз плану стажувань;
-участь в организації тренингових програм для персонала компанії;
-формування та робота з зовнішнім та внутрішнім кадровим резервом;
-моніторинг ринку праці, зарабітних плат.
-робота з ВУЗами з залучення молодих спеціалістів;
-ведение кадрової документації
01.06.2009-10.01.2010г. - Компанія "V.I.P. Zona" - менеджер з підбору и адаптації персонала
-підбір персонала,
-разробка системи адаптації в компанії;
-розработка системи мотивації;
-організація навчання персонала;
Працювала в компанії не довго, причина- закриття компанії.
03.2010 по 03.2013 (3 года)
"Новий світ"" HR generalist (рознична, оптова торгівля)
Обов'язки:
-підбір персонала на вакансії, а також відкриття магазину –підбір, адаптація персонала, створення Бренд-бука, складання посадових інструкцій для персонала, створення програм мотивації, підбір програм для навчання персонала(тренінгів), проведення посттренингових атестацій, контроль ведення програм лояльності клиентів компании, контроль роботи філіалів компанії, робота з адміністраторами, ведення відпусток , контроль табелів робочого часу.
Владение ПК: уровень пользователя : Word, Excel, Internet, Lotus Notes, 1С.
Рекомендації готова надати за потребою.
Особисті якості: порядність, відповідальність, відмінні комунікативні навички, робота на результат, відчуття гумору
Профессійні навички: знання та досвід в професійній сфері, організація відділу персонала з нуля, вміння вирішувати проблемні ситуації всередені організації та налагоджувати професійні відносини в команді, для досягнення високих професійних показників.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з персоналу
Днепр -
HR-менеджер
Днепр, Киев , еще 3 города -
Менеджер з персоналу
24000 грн, Днепр -
HR-менеджер, HRD
Днепр -
Категорійний менеджер
Днепр, Киев , еще 2 города -
HR-менеджер
30000 грн, Днепр