Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

HR generalist, менеджер

Вид занятости:
неполная
Возраст:
43 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR-менеджер

с 04.2024 по 09.2024 (5 месяцев)
ТОВ, Дніпро (Видавництво, поліграфія)

Підбір персоналу, моніторинг ринку праці, підбір програм навчання, створення кадрового резерву, підтримка роботи офісу, благодійність

HR-generalist

с 09.2016 по 10.2021 (5 лет 1 месяц)
Максима Метал сервіс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-підбір персонала для всіх підрозділів компании,
-адаптація персонала,
-мотивація персонала,
-организація процесу навчання персоналу,
-регулярний моніторинг ринку заробітних плат,
-организація корпоративних заходів для компанії.

HR-generalist

с 12.2013 по 08.2016 (2 года 8 месяцев)
ООО" Акватех", Днепр (Днепропетровск) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підбір, адаптація, навчання, мотивація персонала, мониторинг ринка заробітних плат, створення кадрового резерву, организація корпоративних заходів, ведення процесів в HR відділку по всім підрозділам компании

Образование

ДНУ им. О. Гончара

Психології та соціології, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Економіка праці, інтерв'ю по компетенціям

2015

Бізнес Конструктор курс Hr-директор

2018

Дополнительная информация

Керівник відділу персонала, HR-менеджер.

Альона Олександрівна
28.02.1982г.

м.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Освіта:

2000-2005г. Дніпропетровский Національный Університет,факультет психології та соціології: практична психологія (психолог)

Додаткова освіта (тренінги, семінари та ін):
-HR директор, Бізнес-конструктор, 2017рік
- Мистецтво підбору персонала Lab-профиль, міжнародний тренер Лєбєдєва А.
- Інтернет як інструмент рекрутмента, тренер Слободян К.
-Тренінг професійних продажів, тренер Светлічна С.

Професійна діяльність:
1.08.2005- 06.07.2007 УВК «Європейска гімназия» - психолог, класний кнрівник 3-4 класи.
Обов'язки: індивідуальне психологічне консультування учнів, батьків, вчителів.
-психокорекційні заходи;
-підготовка и психологічна оцінка готовності дошкільнят;
-проведення занять з психології 1-11 класи;
-підготовка шкільних свят.

1.07.2007 - 01.03.2009 Інформаційно-аналітична агенція «Метал-Кур'єр» (видавництво, інформаційно-консалтингові , рекламні послуги, организація конференцій): ведучий специаліст відділу з підбору та адаптації персонала
обов' язки:
-пошук та підбір кандидатів на вакансії,
-розробка регламентуючої документації (посадові інструкції);
-первинне інтерв' ю, проведення співбесід;
-розробка и реалізація індивидуальних програм адаптації для стажерів в компании;
-ведення та аналіз плану стажувань;
-участь в организації тренингових програм для персонала компанії;
-формування та робота з зовнішнім та внутрішнім кадровим резервом;
-моніторинг ринку праці, зарабітних плат.
-робота з ВУЗами з залучення молодих спеціалістів;
-ведение кадрової документації

01.06.2009-10.01.2010г. - Компанія "V.I.P. Zona" - менеджер з підбору и адаптації персонала
-підбір персонала,
-разробка системи адаптації в компанії;
-розработка системи мотивації;
-організація навчання персонала;
Працювала в компанії не довго, причина- закриття компанії.

03.2010 по 03.2013 (3 года)
"Новий світ"" HR generalist (рознична, оптова торгівля)

Обов'язки:
-підбір персонала на вакансії, а також відкриття магазину –підбір, адаптація персонала, створення Бренд-бука, складання посадових інструкцій для персонала, створення програм мотивації, підбір програм для навчання персонала(тренінгів), проведення посттренингових атестацій, контроль ведення програм лояльності клиентів компании, контроль роботи філіалів компанії, робота з адміністраторами, ведення відпусток , контроль табелів робочого часу.
Владение ПК: уровень пользователя : Word, Excel, Internet, Lotus Notes, 1С.
Рекомендації готова надати за потребою.

Особисті якості: порядність, відповідальність, відмінні комунікативні навички, робота на результат, відчуття гумору


Профессійні навички: знання та досвід в професійній сфері, організація відділу персонала з нуля, вміння вирішувати проблемні ситуації всередені організації та налагоджувати професійні відносини в команді, для досягнення високих професійних показників.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: