Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 июля 2018

Володимир

Директор магазина, администратор, менеджер по продажам, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 02.2017 по наст. время (7 лет 3 месяца)
Магазини взуття, Черкассы (Продажі)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.

Образование

ЧДТУ

Факультет електронних технологій, Черкассы
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Керівник з управління проектами та програмами

ЧДТУ

Будівельний факультет, Черкассы
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 9 месяцев)

Екологія та охорона навколишнього середовища.

Дополнительная информация

Безверхий Володимир Олександрович


Дата народження: 06.01.1986
Сімейній стан: одружений, дитина Дар’я 1 рік.


Контактна інформація:

Місце проживання: 18000 м. Черкаси, вул. Невського 27, кв. 9
Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Отримати посаду директора магазину

Навчання:

2005 – 2008 Магістр (Керівник з управління проектами та програмами)
Черкаський державний технологічний університет (заочна форма навчання)

2007 – 2008 Спеціаліст (Еколог)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

2003 – 2007 Бакалавр (Екологія та охорона навколишнього середовища)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

Досвід роботи:

16.06.2008 – Торговий представник
02.07.2008 ТОВ «Ходак»


Обов’язки: моніторинг та контроль товару, аналіз, робота з фінансовими документами та замовниками.

07.08.2008 – Товарознавець відділу логістики
30.01.2009 ТОВ «Богдан-Логістик»


Обов’язки: контроль попиту на товари, планування товарообігу, робота з замовниками.

25.07.2009- Спецiалiст з продажiв (в.о адмiнiстратора)
24.02.2014ДП «Адідас-Україна»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса, контроль товарів, формування звітів, робота з фінансовими документами, проведення iнвентаризацiй.

01.07.2014-Спецiалiст з продажiв
31.08.2014ТОВ «Колінз»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса.

01.09.2014- Менеджер з продажу
10.01.2016ТОВ «Окта»

Обов’язки: робота з замовниками, укладання договорів, контроль своєчасних розрахунків замовників, формування звітів, пошук нових клієнтів, аналіз ринку для подальшого формування плану продажу, робота з фінансовими документами, робота з 1С: приход, збут товару.




2017Адміністратор магазинів взуття

Обов’язки:
Управління персоналом;
Контроль проведення інвентаризацій;
Робота з програмою 1С;
Установка планів продажу;
Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.



Додаткова інформація:

Рівень володіння ПК: досвідчений користувач MS Office (Word, Excel),
Електронна пошта, Internet, програмні продукти
1C 7.7, 1С 8,

Володіння мовами: німецька – середній
українська, російська – експерт.

Водійське посвідчення: категорії «А,В,С»

Шкідливі звички: не маю.

Професійні якості:
•відповідальне, ініціативне відношення до роботи,
•розстановка пріоритетів, оперативна обробка даних,
•комунікабельність,
•стресостійкість.
•вміння вирішувати конфліктні ситуації в колективі та з покупцями.

Особисті якості:
•амбіційність,
•прагнення до особистісного розвитку.

Що для мене важливо в новій роботи: хочу працювати в сучасній компанії, де процвітає організація праці та її справедлива оцінка, трудова етика та дисципліна, командний дух в колективі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: