Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 декабря 2023 PRO

Андрій

Помічник керівника, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник Генерального директора

с 10.2022 по наст. время (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Біхелс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підготовка документів за запитом (заповнення договорів, пошук і підготовка необхідних шаблонів за запитом, їх заповнення і т.д.).
Робота з аналізом бюджетів продажів (комерційний відділ) та підготовка додатків до певних бухгалтерських звітів.
Ведення Дашборду по ключових показниках компанії.
Створення прайсів за запитом.
Пошук підряднників і робота по оцінці бізнесу, виведення товарів на ринок Амазон, аналіз можливостей заводів виробників.
Написання постів для ФБ і ТГ про важливі події в компанії.
Вирішення адміністративних завдань (ремонти, кондиціонування, відправки основної кориспонденції, замовлення необхідної техніки і т.д.).
Організація і проведення корпоративних заходів (до найму співробітника по персоналу).
Функції особистого водія (при відрядженнях).
Особисті доручення (напр. розрахунок вартості та окупності сонячних панелей, вітрових джерел енергії).
Вирішення інших ситуативних завдань за запитом.

Помічник операційного директора

с 09.2021 по 03.2022 (6 месяцев)
СантиАри, Київ (Нерухомість)

- Комунікація з орендарями та допомога у вирішенні їх питань та запитів.
- Ведення електронної пошти усіх компаній та передача отриманої інформації у відповідні відділи відповідальним особам.
- Аналіз та контроль дотримання орендарями платіжної дисципліни з орендної плати та комунальних платежів.
- Написання листів - відповідей на запити орендарів.
- Контроль строків Договорів оренди та їх своєчасне продовження.
- Вичитка та перевірка договорів оренди, листів та запитів, підготовлених юридичним відділом.
- Внесення завдань в програмний продукт Todoist та контроль строків їх виконання відповідальними особами. Актуалізація завдань для проведення нарад.
- Допомога в підготовці презентацій для партнерів за результатами роботи компанії засобами Power Point.
- Замовлення необхідних товарів за запитом керівника.
- Вирішення ситуативних завдань за запитом.

Помічник директора з підтримки продажів, бек-офіс координатор

с 04.2019 по 03.2021 (1 год 11 месяцев)
Amway, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підготовка річних звітів роботи ключових лідерів компанії- KPI Reports.
- Допомога керівництву в проведенні глобальних заходів компанії.
- Підготовка форм і відправка продукії переможцям мотиваційних програм.
- Підготовка INTERNAL REQUISITION і відправка нової продукції для ключових лідерів.
- Підготовка необхідних документів за запитом керівника.
- Організація, підготовка та допомога в проведенні реклами продукції компанії на навчальних семінарах для лідерв (Палац Спорту).
- Перевірка та коригування текстів з онлайн-зустрічей (Європейського рівня).
- Створення відеоновин компанії (засобами Power Point).
- Створення навчальних відеороликів для незалежних підприємців Amway (засобами Power Point).
- Оновлення глобальних презентацій для виступу керівництва компанії.
- Робота в CMP із запитами незалежних підприємців, які стосувались повернення грошових коштів, оплат кредитною картою за продукцію на сайті компанії, зміни статусів, питань, що стосуються продукції, видалення договорів,ручного коригування помилок в оплатах замовлень, нарахування знижок.

Асистент керівника

с 04.2018 по 12.2018 (8 месяцев)
Pro Business Center, Київ (Освіта, наука)

Ведення протоколів засідань, внесення поставлених завдань в планери та контроль їх виконання, щоденний моніторинг правильності внесення даних відділом продажів про суми надходжень грошових коштів за напрямками, проведення співбесід, вирішення дрібних адміністративних питань.

Економіст з планування

с 09.2017 по 04.2018 (7 месяцев)
ТОВ "Укртексім", Київ (Легка промисловість)

Щоденний розрахунок відрядної заробітної плати працівників на основі внутрішньої документації.
Щомісячний аналіз нарахованих сум відрядної заробітної плати працівників.
Виїзд на виробництво та здійснення замірів хронометражів по виготовленню продукції за необхідністю.
Виконував інші завдання керівника.
Приймав участь у проведенні річної інвентаризації.

Образование

УАБС НБУ, Сумський державний університет

Обліково-фінансовий, облік і аудит, Суми
Высшее, с 2011 по 2017 (5 лет 6 месяцев)

ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України» , отримав диплом бакалавра (2011 – 2015 рр.)
Навчально-науковий інститут бізнес-технологій "УАБС" СумДУ, отримав диплом магістра (2015 – 2017 рр.)

Дополнительное образование и сертификаты

Карантин курс "Особистий бренд" з Володимиром Дегтярьовим

2020, 2 тижні

Інтенсив з Організації офісного простору (отримав Сертифікат)

2021,16 годин

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Бухгалтерський облік Організаторські здібності MS Teams MS Power BI Asana

Дополнительная информация

Мови: українська – на рівні носія мови, російська – вільно, англійська – рівень Pre-Intermediate.
Особисті якості: Проектор (Human Design), спокійний, урівноважений, комунікабельний, відповідальний, вмію аналізувати та логічно мислити, швидко навчаюся. Шкідливих звичок не маю.
Власне авто, права категорії В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: