Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 октября 2018

Оксана

Вчитель початкових класів, бібліотекар, вихователь групи продовженого дня, 4 500 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
51 год
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Волочиск, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бібліотекар, вихователь групи продовженого дня

с 08.1999 по наст. время (24 года 9 месяцев)
Писарівська ЗОШ I-III ступенів, Волочиського району, Хмельницької області, Писарівка (Освіта, наука)

Обов`язки шкільного бібліотекаря:
Організовую роботу бібліотеки школи, формування, облік і збереження бібліотечного фонду;
Складаю каталоги, картотеки, довідники, тематичні спис­ки та огляди літератури;
Обслуговую учнів і працівників школи на абонементі й у читальному залі, організовую та здійснюю пов'язану з цим інформаційну роботу (виставки, оформлення вітрин та інші заходи щодо пропаганди книг); здійснюю підбір літератури на вимогу читачів;
Ведення обліку роботи бібліотеки і подання відповідної звітністі;
Приймаю книжкові фонди на відповідне зберігання за актом та разовими документами і веду відповідний облік, беру участь в інвентаризації книжкових фондів, списанні застарілої літератури з визначених причин та відповідно до чинних норм.
Здійснення у встановленому порядку заходів щодо компенсування шкоди, завданої книжковому та іншим фондам бібліотеки з вини читачів (користувачів) чи пов'язаної з нестачею, втратою або псуванням книг.
Встановлення та підтримка зв'язків з іншими бібліотеками, організація міжбібліотечного обміну.
Організація читацьких конференцій, літературних вечорів та інших масових заходів.
Обов`язки вихователя групи продовженого дня:
Планування, організація та здійснення виховання учнів;
Проведення повсякденної роботи, яка забезпечує ство­рення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації;
Планування і проведення з учнями корекційно-розвивальної роботи на основі вивчення їхніх індивідуальних особли­востей;
Спільно з медичними працівниками забезпечую збе­реження і зміцнення здоров'я учнів, здійснюю заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку;
Сприяння формуванню в учнів моральних якостей гро­мадянина, формування в них культури поведінки, відповідаль­ного ставлення до навчання, праці, поваги до прав людини, проведення роботи з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.
Вивчення індивідуальних здібностей, інтересів й нахилів учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутових умов про­живання сім'ї, взаємин учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.
Забезпечення у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод. Ведення у встановленому порядку документацію і звіт­ності.

Практикант по технічній еклплуатації будівель

с 04.1990 по 09.1990 (5 месяцев)
ЖЕК, Хмельницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Визначення ступеня пошкодження, категорії технічного стану і можливості подальшої експлуатації будівель за прямим або зміненим (при реконструкції) функціональним призначенням.
Оцінка технічного стану будівельних конструкцій будівель і споруд

Образование

Самбірське педагогічне училище, спеціальність

" Початкове навчання ", Самбір
Неоконченное высшее, с 1991 по 1993 (1 год 9 месяцев)

Львівський житлово - комунальний технікум

Технічна еклплуатація будинків та споруд, Львів
Неоконченное высшее, с 1987 по 1990 (2 года 9 месяцев)

Знание языков

  • Русский — средний
  • Французский — начинающий

Дополнительная информация

Відповідальна, серйозна, справедлива, вмію знаходити спільну мову із дітьми.18 років пропрацювала з дітьми, тому легко встановлюю контакт та організовую навчальний та виховний процес.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: