Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 сентября 2017

Елена

Контент-менеджер, помощник руководителя, 6 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
47 лет
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Удаленно, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Кульчицька Олена Володимирівна

м. Хмельницький
конт. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
- пошук роботи на посаду: контент-менеджера; помічника керівника
- розвиток і кар’єрне зростання
- придбання нового досвіду і знань

Дата народження: 03.06.1976р (виглядаю та почуваюсь значно молодше і впевненіше)

Діти: двоє – 16 та 18 років. Майже дорослі і самостійні!

Очікувана заробітна плата: від 6000 грн.

Освіта:
- 1983-1994р.р. Хмельницька середня загальноосвітня школа № 22.
- 1996-1999р.р. Хмельницький технологічний університет „Поділля” по
спеціальності „Бугалтерський облік та аудит”.
- 2009р.-2011р.р Хмельницький економічний університет по спеціальності „Бугалтерський облік та аудит”.

Додаткова освіта:
- 02.02.1995-02.06.1995р.р. Коледж Асоціації „Алско", факультет менеджменту
- 27.10.2004-27.11.2004р.р. Державні курси „Інтерлінгва”,”Оператор ПК”
- 24.01.2005-30.05.2005р.р. Державні курси „Інтерлінгва”,”Бугалтерський облік”

Досвід роботи:
. 2016-серпень 2017 року – контент-менеджер, магазин «Автопрезент»:
- наповнення сайта контентом
- знання Photoshop,Word, Exсel
- робота з електронною поштою
- внесення змін на сайті
- написання SEO-текстів по заданим ключовим словам
- 1С Бухгалтерія

. Червень-липень 2016 року – стажування в ТОВ «Будівельний Альянс» на посаді менеджера з продажу нерухомості

. З 2012 р.помічник-консультант депутата Хмельницької міської ради Кветка А. Р.:
- багаторічний досвід роботи; професійний підхід до роботи; якісний підбір кадрів для роботи з виборцями
- ведення зустрічей, переговорів, зборів; систематичний прийом громадян.
- формування доручень виборців, дані депутатам обласних та місцевих рад VІІ скликання
- налагоджена робота з відповідними службами
- робота з громадськими організаціями, благодійними фондами, тощо та залучення їх до роботи на окрузі.
- реєстрація звернень, ведення журналу прийому виборців,
складання титульного списку робіт у поточному році, плану
робіт, звітності, відповіді громадянам, тощо.
- співпраця зі ЗМІ - радіо, телебачення, газети.
- оформлення та ведення сайтів. Зв'язок з громадськістю.
- організація святкових заходів з різноманітної нагоди

. 2011-2016р.р. Хмельницьке обласне ТОВ „Пожежне спостереження”, оператор:
- приймання та обробка телефонних дзвінків, ведення переговорів
- вміння працювати в системі програмами пожежного забезпечення
( „Мост”, „Страж” тощо)
- 12-часовий робочий день, що вимагає відповідальності, витривалості, точності
та пунктуальності
- робота з офісною технікою

. 2010-2011р.р Спортивний клуб „Вітамін-А”, заступник директора, адміністратор:
- організація безперебійної роботи клубу
- зустріч і обслуговування клієнтів, розширення клієнтської бази
- ведення бухгалтерського обліку, оформлення документів, укладання договорів, ведення переговорів

. 2009-2015 р.р. помічник-консультант депутата Хмельницької міської ради Кізляра О. О.

. 2009-2013р.р. СК “PZU Україна”,спеціаліст по страхуванню ( сектор альтернативний продаж:
- активний пошук і заохочування нових клієнтів
- проведення переговорів, переконання
- забезпечення вчасного і достовірного оформлення документації

. 1996-1997р.р. Хмельницький речовий ринок, продавець промислових товарів:
- напрацьований великий досвід роботи з людьми
- навики оптових і роздрібних продаж

. 1995-2005р.р. ПП фірма „Будізол”, секретар-референт:
- організація безперебійної роботи офісу
- приймання і обробка телефонних дзвінків
- робота з офісною технікою
- ведення основної документації, оформлення замовлень і рахунків

Додаткова інформація:
- володіння офісною технікою
- оператор ПК
- високий рівень знання російської, української мов, англійський – базовий
- водіння легкового авто, права водія категорії В
- люблю життя і людей!

Особисті якості:
- комунікабельність;
- відповідальність;
- прагнення професійного зростання;
- організаторські здібності;
- вміння іти на компроміси

Буду вдячна за довіру і можливість проявити себе і показати в ділі

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: