Ольга
Вчитель початкових класів
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Марганец
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4218766
Опыт работы
Вчитель початкових класів та вихователь групи продовженого дня
с 09.2000 по наст. время
(23 года 8 месяцев)
Марганецька гімназія, Марганець (Освіта, наука)
Образование
Криворізький державний педагогічний університет
Вчитель початкових класів, Кривий Ріг
Высшее, с 1999 по 2002 (2 года 8 месяцев)
Дополнительная информация
Солов’янова Ольга Павлiвна
Одружена, маю 2-х дiтей: 2012р.н., 2014р.н.
Мета: отримати роботу вчителя початкових класів в навчальному закладі, де могла б реалізувати набуті знання і досвід, розвиватися як професіонал та особистість.
Освiта: у 1999р. закiнчила Нiкопольське училище Криворiзького державного педагогiчного iнституту за спецiальнiстю «Початкове навчання» i здобула квалiфiкацiю вчителя початкових класiв;
у 2002р. закiнчила Криворiзький державний педагогiчний унiверситет i отримала повну вищу освiту за спецiальнiстю «Початкове навчання» та здобула квалiфiкацiю вчителя початкових класiв.
2006 р. - отримала І педагогічну кваліфікаційну категорію.
2019р. - підтвердження І педагогічної кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи: з 2000 року працювала вчителем початкових класiв та вихователем групи подовженого дня середньоï загальноосвiтноï школи №6 мiста Марганець Днiпропетровськоï областi.
Мої обовязки:
• Навчання і виховання учнів 1-4 класів
•Мотивація дітей до навчання грамоти за допомогою інтерактивних форм і методів навчання, групової та диференційної роботи, ігор, конкурсів, вікторин на уроці, яскравих наочних матеріалів, використання музичного супроводу тощо.
•Складання завдань до контрольних та самостійних робіт, тестів, цікавих роздаткових матеріалів (кросвордів, пазлів тощо), а також індивідуальних завадань, адаптованих до здібностей та рівня конкретного учня.
• Ведення журналу, заповнення табелів та іншої документації.
•Постійно підвищувати свій професійний розвиток.
Особисті якості: гуманізм, любов до дітей, обов’язковість, скромність, відповідальність, стриманість, оптимізм, працьовитість, справедливість.