Надежда
Керівник відділу персоналу
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Тернополь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4250569
Дополнительная информация
Резюме
Олійник Надія Ярославівна (07.03.1975 р.н.)
1. Професійна діяльність:
З 1 березня 2015 р. – по липень 2017 р. – керівник прес-служби Тернопільської обласної організації «Громадський рух «Народний контроль»
Посадові обов’язки: керівництво медіа проектом «Народний контроль», контакти зі ЗМІ, аналітика і моніторинг преси, робота у соцмережах, розробка медіа-плану і його реалізація, організація заходів за участю преси, написання, корегування, узгодження інформаційних і аналітичних матеріалів, випуск Всеукраїнської і регіональної газети «Народний контроль», висвітлення діяльності обласної організації, організація роботи офісу, участь у виборах до місцевих рад 2015 р.
З 2011 року член Громадської ради з питань освіти та науки при Тернопільській міській раді (обговорення проблемних питань у освіті, перевірка готовності дитячих садків і шкіл до прийому дітей, проблеми інклюзивної освіти тощо).
2008-2016 рр. – керівник відділу кадрів групи компаній «РОВЕКС»
2007 р. – менеджер з адміністративної діяльності відділу персоналу групи компаній „РОВЕКС”.
Посадові обов’язки: розробка та написання корпоративних регламентів, посадових інструкцій, розробка системи документообігу.
2000-2013рр. - відповідальний секретар Національної ради дитячих організацій України, директор науково-методичного центру з розробки і реалізації дитячих програм (м. Київ).
Посадові обов’язки: розробка та впровадження дитячих виховних програм, випуск інформаційного бюлетеня для педагогів-організаторів, керівників дитячих таборів, координаторів дитячих програм „Лелеченя”, координація діяльності студентських педагогічних загонів, підготовка студентів до роботи у дитячих закладах відпочинку і оздоровлення.
1997-2006 рр. – робота у Дитячому центрі „Молода гвардія” (м. Одеса):
заступник генерального директора з виховної роботи;
начальник відділу програмного і методичного забезпечення;
методист відділу програмного і методичного забезпечення;
педагог-організатор.
Посадові обов’язки: підбір, навчання і методичний супровід роботи студентів педагогічних вузів України у ДЦ «Молода гвардія», організація роботи Школи педагога-організатора, керівництво педпрактикою студентів, написання і підготовка програм кожної зміни, сценаріїв всеукраїнських дитячих заходів, обмін досвідом між таборами, проведення методичних семінарів для директорів, старших педагогів-організаторів, методистів всеукраїнських, регіональних, місцевих закладів оздоровлення та відпочинку дітей
1999 рр. – прес-секретар Національної ради дитячих організацій України (м. Київ).
Посадові обов’язки: визначення стратегічних цілей і напрямків діяльності Федерації дитячих організацій України, встановлення контактів зі ЗМІ, розробка медіа-плану і його реалізація, організація прес-конференцій, складання особистого графіка голови НР ДОУ, підготовка і публікація інформаційних і аналітичних матеріалів, моніторинг преси.
2. Освіта:
Вища, педагогічна.
1992-1997 рр. – навчання у Тернопільському державному педагогічному інституті на філологічному факультеті. Отримала спеціальність: вчитель української мови та літератури, англійської мови.
3. Наукова діяльність:
1997-2001 рр. – навчання в аспірантурі при Тернопільському державному педагогічному університеті.
2013 р. захист кандидатської дисертації, присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 „Теорія і методика професійної освіти”.
Автор 17 наукових праць у фахових виданнях і 2 науково-методичних посібників.
4. Вміння та навички:
володіння іноземними мовами: російська (вільно), англійська (вільно)
водійське посвідчення категорія В
володіння ПК на рівні впевненого користувача (Microsoft Office, Internet, електронна пошта, створення презентацій, обробка фото тощо).
тел. [
Похожие кандидаты
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Тернополь, Винница
,
еще 2 города
Керівник відділу управління персоналом, менеджер з персоналу
18000 грн, Тернополь
Директор з управління персоналом, HRD, HRG, HRBP
Тернополь, Луцк
,
еще 2 города
Керівник підрозділу роботи з персоналом
Тернополь
Заступник директора, менеджер з персоналу, ревізор, бухгалтер
25000 грн, Тернополь
Керівник, топменеджер (управління персоналом, адміністрація)
100000 грн, Тернополь, Ивано-Франковск, Львов