Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 PRO

Hanna

Бухгалтер, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

MITARBEITERIN RECHNUNGSWESEN

с 07.2022 по 03.2024 (1 год 8 месяцев)
ipso Bildung AG, Elisabethenanlage 9, 4051 Basel, Basel (Образование, наука)

- Unterstützungsarbeiten bei Zwischen und/oder Jahresabschlüssen.
- Prüfung, Kontierung, Scann und verbucht die laufenden Kreditorenrechnungen.
- Verarbeitung die laufenden Debitoren Importe sowie allfälligen Stornos.
- Selbständige Erstellung der Zahlläufe.
- Verarbeitung die laufenden Bankbewegungen, inklusive Download und
Gutschriftenzuweisungen.
- Erstellung manuelle Zahlungen im Onlinebanking und Informierung die Visumsgeber.
- Kontrollierung und Abstimmung die Bankkonti
- Kontrollierung und Bereinigung Buchhaltungskonten.
- Direkten Kontakt mit internen/externen Quellen zur Erfüllung die Abklärungen.
- Allfällige Arbeiten, die in Verbindung stehen mit Buchhaltungsarbeiten.
- Bearbeitung vorrechtliche und rechtliche Korrespondenz.
- Telefonischen und schri lichen Kontakt mit Ämtern, Kunden, Schuldnern und
Drittpersonen sowie mit ausländischen Partnern.
- Überwachung die Zahlungseingänge.
- Unterstützung beim Liquiditätsmanagement.
- Unterstützung bei einer allfälligen Integrierung von neuer Software, testet
allfällige Updates oder Fehlerbehebungen.

KAUFMÄNNISCHE MITARBEITERIN IN DER BUCHHALTUNG

с 07.2021 по 07.2022 (1 год)
Sugro AG, Sevogelstrasse 21, 4052 Basel, Basel (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Kontrolle und Verbuchung der Kreditorenrechnungen
- Abwicklung des Kreditorenzahlungsverkehrs
- Bereinigung und Abstimmung der Kreditorenkonti
- Pflege der Stamm- und Überweisungsdaten
- Verarbeitung der Debitoren-Stammdaten
- Pflege der Debitoren-Stammdaten
- Allfällige weitere administrative Aufgaben je nach Bedarf

Бухгалтер(Buchhalterin)

с 12.2019 по 06.2021 (1 год 6 месяцев)
Riverman Cruises GmbH, Oberwilerstrasse 40b,4106 Therwil, ,Schweiz (Туризм)

- Бронювання вхідних платежів та звірка
Дебіторська заборгованість, звірка рахунків
- Контроль, присвоєння рахунків та бронювання кредиторської заборгованості (рахунки-фактури)
- Обробка декларацій з ПДВ (CH, DE, NL, AT, HU)
- Перевірка та оприбуткування касової книги (євро)
- підготовка документів до річної фінансової звітності,
Щоквартальне закриття (CH, DE, NL) та щомісячне закриття (DE)
- загальні адміністративні завдання

- Verbuchung der Zahlungseingänge und Abstimmen der
Debitorenkonten, Abstimmung der Konti
- Kontrolle, Kontierung und Verbuchung von KreditorenBelegen (Rechnungen)
- Bearbeiten der MwSt.-Abrechnungen (CH, DE, NL, AT, HU)
- Kontrollieren und buchen des Cash-Buches (EUR)
- Vorbereiten der Unterlagen für den Jahresabschluss,
Quartalsabschluss (CH, DE, NL) und Monatsabschluss (DE)
- allgemeine administrative Aufgaben

Бухгалтер 1-ї категорії Відділу бухгалтерського та податкового обліку

с 05.2011 по 12.2014 (3 года 7 месяцев)
ПАТ "УСК" ГАРАНТ-АВТО", Киев (Страхова діяльність)

Бухгалтер 1-ї категорії
Відділу бухгалтерського та податкового обліку
Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
- формування податкових накладних з податку на додану вартість за результатами діяльності Компанії;
- формування рахунків - фактури;
- формування та надання орендарям актів виконаних робіт;
- формування та перевірка Актів звіряння розрахунків з контрагентами;
- формування Реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
- формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
- формування та подання звітності щодо земельного податку за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- формування та подання звітності щодо екологічного податку в регіони за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- оформлення та підписання з податковими службами Договорів про визнання електронних документів;
- формування та подання звітності щодо податку за спеціальне використання водних ресурсів по Головному офісу.

Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності

с 08.2008 по 02.2011 (2 года 6 месяцев)
ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ» (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Фахівець відділу бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
-складання і ведення архівів документів дня;
-ведення «Реєстру виданих та отриманих податкових накладних»;
- контроль своєчасного отримання податкових накладних від постачальників;
-виписування податкових накладних по податковим операціям;
-формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
-складання Звіту «Про суми пільг в оподаткуванні юридичних та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності», Форма № 1-ПП;
-формування Звіту «Про виплачені доходи, утримання та внесення до бюджету податку на прибуток нерезидентів»;
-складання розрахунку Земельного податку та формування «Податкової декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності»;
-формування Розрахунку за забруднення навколишнього природного середовища;
-складання Розрахунку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів;
-здійснення оформлення, реєстрації Доручень на отримання матеріальних цінностей та контроль за їх використанням;
-ведення Журналу реєстрації Доручень;
-оформлення пакетів документів на оформлення по представницьким витратам;
-оформлення та відображення в обліку операцій, зв’язаних із спонсорською та благодійною діяльністю від імені Банка;
-надання іншої звітності за вимогою податкових органів та зовнішніх аудиторів.

Управління контролю за фінансовими установами та операціями в сфері ЗЕД

с 11.2007 по 07.2008 (8 месяцев)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Відділ контролю за операціями в сфері ЗЕД)

Головний державний податковий ревізор-інспектор ІІ рангу
Обов'язки:
-перевірка зовнішньоекономічної діяльності підприємств, товариств, суб`єктів підприємницької діяльності;
-перевірка Договорів, укладених з нерезидентами, та Додаткових угод по ним.
-перевірка та контроль здійснення правильних та своєчасних операцій по експорту – імпорту товарів або послуг підприємств, товариств та суб`єктів підприємницької діяльності;
-складання Актів або Довідок по закінченню кожної податкової перевірки.

Відділ масово–роз'яснювальної роботи та звернень громадян

с 07.2007 по 11.2007 (4 месяца)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Старший державний податковий інспектор ІІІ рангу


Обов'язки:
-роз'яснювання податкового законодавства (Податок на додану вартість, Єдиний податок, Податок з доходів фізичних осіб);
-консультаційна допомога платникам податків, по заповненню податкової звітності;
-проведення семінарів та тематичних зустрічей з платниками податків, по роз’ясненню податкового законодавства.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Высшее, с 2006 по 2007 (10 месяцев)

Отримана кваліфікація: спеціаліст за напрямком „Фінанси”

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Економіка та підприємництво», Ірпінь
Высшее, с 2004 по 2006 (1 год 10 месяцев)

Отримана кваліфікація: бакалавр за напрямком «Економіка та підприємництво»

Київський фінансово–економічний коледж Академії державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Среднее специальное, с 2001 по 2004 (2 года 10 месяцев)

Отримана кваліфікація: молодший спеціаліст за напрямком „Фінанси”.

Дополнительное образование и сертификаты

Deutsch Standartkurs A1 - B2

2016 - 2019

Zertifikat telc Deutsch B1 (Council of Europe level B1)

23.06.2018

Vorkurs Finanzbuchhaltung Modul 1: Einführung (Handelsschule KV Basel AG)

2020, 1 місяць

Zertifikat telc Deutsch B2 (Council of Europe level B2)

21.09.2019

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet Windows Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Бест-Звіт Законодавство України Ведення звітності Документообіг Операційні системи АБС

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — свободно
  • Немецкий — свободно

Рекомендации

Herr Hakan Özdal

Herr Hakan Özdal

Regionalleiter, HARDWORKER Schweiz AG

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Оперативність, відповідальність, вміння планувати роботу;
• Вміння працювати самостійно та в колективі;
• Самоконтроль та організованість;
• Вміння швидко вчитися новому;
• Чесність, комунікабельність, ініціативність, пунктуальність;
• Стійкість до стресів.

ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ

• Психологія;
• Філософія;
• Сучасна література;
• Подорожі;
• Заняття спортом (волейбол, сучасні спортивні танці);
• Театри та кінотеатри;
• Музеї та тематичні виставки.

Похожие кандидаты

Главный бухгалтер
18000 грн, Удаленно, Винница

Бухгалтер, оператор 1С
Удаленно, Лебедин

Головний бухгалтер
Удаленно, Черкассы

Бухгалтер
Удаленно, Славянск

Фінансист-аналітик, бухгалтер
Удаленно

Бухгалтер
Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: