Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Людмила

Менеджер з адміністративної діяльності, 35 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з адміністративної діяльності, Бухгалтер з первинної документації, Помічник керівника, Оператор 1C
Вид занятости:
полная
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з фінансового та експлуатаційного контролю

с 03.2018 по 05.2025 (7 лет 2 месяца)
Автек-Інвест, Київ (Нерухомість)

Фінансовий контроль (робота в програмі 1С):
- Контроль своєчасної сплати орендної плати та інших платежів орендарями.
- Аналіз надходжень коштів, контроль за коректністю зарахування.
- Робота з дебіторською заборгованістю.
Договірна робота:
- Підготовка, укладання та супровід договорів оренди.
- Контроль термінів дії договорів, оновлення умов, пролонгація або розірвання договорів.
-Забезпчення своєчасного отримання та передача документів.
Комунікація з контрагентами:
- Вирішення питань, що виникають в процесі оренди.
- Запит та уточнення інформації щодо первинних документів
- Узгодження актів звірки з контрагентами (робота в системах електроного документообігу Медок, Вчасно)
- Проведення переговорів з новими та існуючими клієнтами
Контроль за експлуатацією об'єктів:
- Прийом заявок від орендарів.
- Взаємодія з іншими відділами компанії у наданні експлуатаційних послуг оендарям (комунальні, клінінг, охорона, технічне обслуговування).
- Забезпечення дотримання технічних, санітарних, безпекових норм та правил орендарями на об'єкті оренди.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2016 по 08.2017 (1 год 7 месяцев)
ГК «АГРОВЕТ АТЛАНТИК», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-адміністрування додатковий умов, які визначають умови співпраці з клієнтами;
- управління дебіторською заборгованістю;
- формування звітності з показниками ДЗ/ПДЗ,
- адміністрування звітності по мотивації менеджерів зі збуту, надання консультацій менеджерам зі збуту;
- щоденні дзвінки менеджерам, щодо погашення ПДЗ їхніми клієнтами;
- взаємодія з керівниками відділень та менеджерами в претензійно-позовній роботі, що стосується покупців-боржників. Розсилка листів вимог, претензій боржникам. Передача переліку боржників до юридичного департаменту;
- формування місячного прогнозу надходжень коштів для платіжного календаря, формування звітності з показниками план/факт.
- навчання нових менеджерів з адміністративної діяльності.

Образование

Державна академія керівний кадрів культури та мистецтв, м. Київ

Менеджмент організацій, Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: